Hi Idereen,
In eesrte instantie bedankt voor jullie bezoek, ik hoop dat julle er wat van hebben kunnen genieten. Graag geef ik toch een paar woordjes uitleg over een paar zaken die ik hier en daar lees, het is altijd goed om constructieve opmerkingen te lezen daar kunnen we altijd rekening mee houden. Er zijn echter een aantal zaken waar we gewoon zelf geen enkele vorm van controle over hebben.
De opmerking over het al dan niet aanwezig zijn van bepaalde merken (speakers bvb) heeft niets te maken met het feit dat we merk A,B of c niet zouden voeren of op het event willen. De enige reden is dat ze gewoon niet mee willen doen, van ons mag eender wie een stand huren en zijn producten aan de bezoekers laten zien, echter als bepaalde merken dat niet willen is het verhaal ten einde natuurlijk.
Dat een merk als bvb Klipsch sterk aanwezig is ligt alleen maar aan de ongelooflijke inzet van de invoerder die exact dezelfde condities heeft als eender wie, als je ziet hoe hij zijn stand aankleed en hoeveel werk hij stopt in dit event tja. De opmerking over de stand van Blu sound bvb is volkomen terecht het is het merk zelf dat verantwoordelijk is voor hoe hij zijn producten aanbied en de inzet is duidelijk niet bij iedereen van dezelfde orde.
De DTS:X software was beta software die pas een dag voor het event klaar was, onze Trinnov versterker was op dat moment de eertste in de wereld die met deze DTS:X was uitgerust, ook wij hadden uiteraard veel liever gehad dat het perfect zou gewerkt hebben maar helaas niet dus.
Wat de opmerking over het HDR gebeuren betreft, dat had je gewoon kunnen vragen hé
we lopen daar niet voor niets rond, ik ben regelmatig met mensen naar zowel de JVC als Sony stand geweest voor het geven van HDR demos. Als je niets komt vragen dan kunnen we uiteraard ook niet raden naar wat je al dan niet wil zien of horen
Het is altijd zoeken naar wat wel en niet werkt, het geven van een gestructureerde demo zols ik vorig jaar met de Sony deed heeft zijn voor en nadelen. Vorig jaar was ik gewoon continu bezig met het geven van die demo's waardoor er geen tijd overbleef om mensen te woord te staan, ik heb er dus dit jaar voor gekozen om dit niet te doen en meer beschikbaar te zijn voor vragen en info. de bedoeling was dat indien iemand iets speciaal wou zien, horen of weten dat je dat gewoon kon vragen aan iemand van ons.
Ik tracht steeds alle projectoren een week voor het event bij ons te krijgen, dit zijn demo toestellen van de merken zelf aangezien er vaak nog geen productie modellen beschikbaar zijn. Zo heb ik vandaag pas het allereerste HW65 productiemodel mogen ontvangen. Een van de JVC's is pas Vrijdag laat geleverd, op dat moment zijn wij nog tot over onze oren in de bouw fase van het event, vergeet niet dat we slechts twee dagen tijd hebben om een compleet lege ruimte om te bouwen tot wat het was. De HW520 van Sony had wel degelijk een probleem in zijn optische gedeelte waardoor de scherpte een probleem was, iets wat niet ter plaatse te fixen is. Begrijp me niet verkeerd we trachten ieder jaar weer te leren uit opmerkingen, vragen enz maar we kunnen maar zoveel doen met de middelen die we ter beschikking hebben. Er is bij mijn weten geen enkel event waar je onder één dak 14 van de nieuwste projectoren in volledig afgesloten ruimtes kan bekijken en vergelijken. Ik hoop dat jullie volgend jaar weer van de partij zijn en wens iedereen een hele fijne filmwinter vol HT plezier.
Met vriendelijke groeten Werner Cinedream.