jvanhambelgium
Well-Known Member
Ik niet, de baasChr1st0f zei:En daar mag jij binnenkort voor bijbetalen via uw verzekering.
Laatst bewerkt door een moderator:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Door het voeren van een streng advertentiebeleid proberen we irritaties tot een minimum te beperken. Help ons door Home-Theater te whitelisten
Ik niet, de baasChr1st0f zei:En daar mag jij binnenkort voor bijbetalen via uw verzekering.
jaja, dan edde 'sjaans' of nen 'braven' baas - want men kan perfect (dat soort) schade op u verhalen (als men wil)jvanhambelgium zei:Ik niet, de baasEr moet een systeem komen om bepaalde chauffeurs persoonlijk verantwoordelijk te stellen en kosten op te verhalen. Als in "potje breek potje betaal" zonder dat héééél verzekeringssector begint te huilen en globaal alle polissen omhoog brengt.
Sowieso krijg ik netjes boetes binnen persoonlijk te betalen. Geen enkele firma zal de boetes van de medewerkers betalen (maar normaal natuurlijk) (gelukkig al hééééél lang geleden dat ik nog iets van boete gezien heb, ben een saaie/brave chauffeur) Ook schade door zware nalatigheid (vb uwen hond die het interieur opeet) gaat mijnen baas niet betalen.ToothLess zei:jaja, dan edde 'sjaans' of nen 'braven' baas - want men kan perfect (dat soort) schade op u verhalen (als men wil)
Potje breken en potje betalen is een gezonde instelling. Maar zoals met veel zaken hier moet de rest opdraaien voor het gekloot van een ander
zou me nog harder ergeren dat ik hem nu nog niet gezien hebSkank zei:Ik kan geen online tickets kopen voor deadpool?