• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Je ergernissen van vandaag

Chr1st0f zei:
En daar mag jij binnenkort voor bijbetalen via uw verzekering.
Ik niet, de baas
1f608.png
Er moet een systeem komen om bepaalde chauffeurs persoonlijk verantwoordelijk te stellen en kosten op te verhalen. Als in "potje breek potje betaal" zonder dat héééél verzekeringssector begint te huilen en globaal alle polissen omhoog brengt.

Laatst bewerkt door een moderator:
jvanhambelgium zei:
Ik niet, de baas
1f608.png
Er moet een systeem komen om bepaalde chauffeurs persoonlijk verantwoordelijk te stellen en kosten op te verhalen. Als in "potje breek potje betaal" zonder dat héééél verzekeringssector begint te huilen en globaal alle polissen omhoog brengt.
jaja, dan edde 'sjaans' of nen 'braven' baas - want men kan perfect (dat soort) schade op u verhalen (als men wil)

Potje breken en potje betalen is een gezonde instelling. Maar zoals met veel zaken hier moet de rest opdraaien voor het gekloot van een ander
1f606.png

ToothLess zei:
jaja, dan edde 'sjaans' of nen 'braven' baas - want men kan perfect (dat soort) schade op u verhalen (als men wil)

Potje breken en potje betalen is een gezonde instelling. Maar zoals met veel zaken hier moet de rest opdraaien voor het gekloot van een ander
1f606.png
Sowieso krijg ik netjes boetes binnen persoonlijk te betalen. Geen enkele firma zal de boetes van de medewerkers betalen (maar normaal natuurlijk) (gelukkig al hééééél lang geleden dat ik nog iets van boete gezien heb, ben een saaie/brave chauffeur) Ook schade door zware nalatigheid (vb uwen hond die het interieur opeet) gaat mijnen baas niet betalen.

Maar verder heb je gelijk : de rest moet hier altijd opdraaien voor gekloot van anderen

Fortis.... 20 minuten aan de lijn hangen om een verloren visa kaart(hun fout) te regelen...

Frankrijk bant de controversiële film 'Antichrist'

Ge moet eens niet vragen hoe lang dat groepke "katholieken" hebben afgezien,,, en ik denk dan ook vooral aan hoe erg hun "achterban" dit soort prenten toch wil zien! Nu ok, ze kregen meer dan wat ze vroegen: gewoon een "ban" van de film. Pure censuur he. Als je niet wil kijken, dan kijk je toch gewoon niet? Of hebben ze nix te zeggen tegen hun "koters"?

De beginscène op de tonen van Händel is gewoon prachtig en huiveringwekkend tegelijk - de cinematografie en muziek passen magistraal bij mekaar en vatten heel het verhaal samen reeds in deze eerste paar minuten. Van het beste wat ik ooit zag op het grote doek.

<woltlab-metacode data-name="media" data-attributes="">https://www.youtube.com/watch?v=KWC9pHS-ErI</woltlab-metacode>

Die Promouvoir tjseven zijn niet aan hun proefstuk toe. 'Love' en 'Bleu is the warmest color' wist men ook al te boycotten. Sex doet meer kwaad dan goed is hé
1f609.png

Computer opnieuw aan het installeren:

-Eerst windows 32bit geinstalleerd ipv 64 -Daarna drivers geinstalleerd voor men vorig (ouder) moederbord -Dan verwonderd dat de boel niet werkte

I can only blame myself

Ik kan geen online tickets kopen voor deadpool?

Ik wou tickets bestellen voor zaterdag maarja...

Kan ik bestellen, wil ik 2x betalen , zegt hij is al verwerkt maar ik heb niks Hopelijk is het er niet afgegaan

En ja hoor

2x2 tickets gekregen
2639.png
pfff en nu?

contact opnemen , en tickets met slechtste plaatsen laten annuleren en terugbetalen

Dat is balen. Zelf al een hele tijd geen verkeersboete meer gehad ... hout vasthouden.

Ikke verleden week 2 boetes van €50 .....soit eigen schuld dikke bult dus .

( 2 keer richting dampoort in Gent op 2 achtereen volgende dagen blijkbaar )

"stielemannen" die van hun woord zijn, bestaat dat nog eigenlijk, feitelijk? Amper, vermoed ik...ppfft

Ken dat, en dan zelf een dag verlof nemen en hop die ben je kwijt omdat meneer de aannemer niet komt opdagen en het zelfs de moeite niet vond om eens te bellen. Been there done that ... en 'k haat dit type mensen die hun beloftes niet nakomen
nono.gif

Is dat misschien deel van de job? # Midden december dakwerker gebeld: "druk, bel na nieuwjaar."</strong> Na nieuwjaar 3 weken kunnen bellen om uiteindelijk als antwoord te krijgen: "Ja ja, ik moet nog eens komen." ...tot op vandaag niks gehoord

# begin februari een afspraak met een firma voor ramen, thuis zitten wachten, om 17u gebeld:
 "Ga het nie halen, sta nog boven op een stelling bij vorige klant" Paar dagen erna wel gekomen, en nu al 2x gebeld voor zijn offerte: <strong>"Sta tot 6maart op Batibouw, bel erna maar eens, dan maak ik er zeker werk van"

1f914.png
Snap Da nie

Back
Bovenaan