Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Door het voeren van een streng advertentiebeleid proberen we irritaties tot een minimum te beperken. Help ons door Home-Theater te whitelisten
yup thx - heb nu gisterenavond via Paypal zo'n refund aangevraagd, we zullen zien. Voor htroom gebruik ik de elite, voor woonkamer advanced. Enkel onlangs eens de oplaadbare batterij moeten vervangen omdat die stuk was, maar dat werkt voor de rest nog ok... hier en daar wat traag bij opzetten, maar eens het werkt, cava. Hoe heb je geen HT meer??Toevallig niet met Paypal of VISA betaald? Dan zou je nog relatief makkelijk uw geld moeten kunnen terug krijgen.
Ik heb nog 2 Logitech Harmony remote ligges, maar ik doe er niks meer mee. Heb geen receiver meer en op de TV kijk ik alles met de AppleTV. Ik gebruik dat bakje van de AppleTV en dat voldoet in 99% van de gevallen. Enkel voor een firmware update van de TV moet ik eens het originele bakje uithalen.
Maar in het geval van een HT PC en receiver, snap ik wel jouw frustraties. Die Harmony's waren echt goed.
We zijn 2 jaar geleden verhuisd naar een nieuwe woning. Er is nochtans een ruimte van 5x4.2m voorzien en de kabels voor de atmos speakers zitten al in de plafond. Echter zijn nog wat zaken die moesten afgewerkt worden die altijd tijd en budget wegslorpen van de HT.yup thx - heb nu gisterenavond via Paypal zo'n refund aangevraagd, we zullen zien. Voor htroom gebruik ik de elite, voor woonkamer advanced. Enkel onlangs eens de oplaadbare batterij moeten vervangen omdat die stuk was, maar dat werkt voor de rest nog ok... hier en daar wat traag bij opzetten, maar eens het werkt, cava. Hoe heb je geen HT meer??
Vervelend, krijgt nochtans relatief goede beoordelingen dacht ik? Welke apparaten kan je niet koppelen?In de hoopte mijn logitech remotes te kunnen vervangen naar iets "modern"... kocht ik een hele tijd geleden al een sofabaton X1S... heb ik misschien 1 maand gebruikt, niet aan de praat te krijgen voor sommige devices/combo's. Nav de nieuwe X2 reviews, dacht ik... allez we proberen nog eens. Besteld bijna 2 maanden geleden - na meerdere x contact met support telkens "we shippen morgen, binnen de 24u"... enfin, ze kunnen geen leverdatum geven, zero feedback as to "why", wat is het probleem?... maar 't spel is wel al betaald vanaf dag 1 natuurlijk... na mijn order cancel begin deze week, reageren ze niet meer. Mijn ergernis van vandaag dus. Sometimes you win, sometimes you lose... i guess? Welke remotes zijn bij jullie nog in gebruik tegenwoordig of houden de meesten nog vast aan de Logi's- of gaat het toch phone/tablet en HA gewijs bv tegenwoordig?
had issues met mijn arico's, verlichting, lightmanager, hdfury bv - bon, via paar omwegen dan zaken kunnen bedienen per toestel, maar dan in scenes steken was gewoon... een hel... en den ene keer wel marcheren, de andere keer niet. Geen issue om zaken uit te pluizen of desnoods in een of ander scriptje te steken...als het dan uiteindelijk werkt, maar dat instabiel gedoe. Neen dank u. Vandaar dat ik benieuwd was naar de X2. Los van nice design (hoewel je daar ook wel wat negatieve comments over leest)... zou het, naar wat ik er al van opstak, de meeste issues (die ik had) oplossen. Anyway, kan begrijpen dat iets niet op stock is. Maar zelfs dat zeggen ze niet. Neen, "uw produkt wordt morgen verzonden", na 5 achtereenvolgende weken dat het zogezegd verzonden wordt hangt dat wel mijn kl* uit - en als je dan vraagt wat het probleem is, krijg je geen antwoord op de vraag behalve "geef ons nog een kans om het toestel te verzenden"Vervelend, krijgt nochtans relatief goede beoordelingen dacht ik? Welke apparaten kan je niet koppelen?
De sofabatton x2 lijkt me nogtans een waardige opvolger van de Logitech. Nu uitgerust met kleuren touchscreen, nice ….