Inderdaad. Voelde er echt slecht van.Dat is om te rotten.
Ik kan me best voorstellen hoe je nu voelt
Heb uiteindelijk wel nog de bazin gehoord van het immo kantoor en die vertelde mij dat er een optie opstond tot maandag. Terwijl ik eerst hoorde van een andere medewerker dat het verkocht was.
Toen ik dat te horen kreeg, hebben we alsnog ons bod ingediend en we staat nu als 1e op de "wachtlijst". Er is nog een kleine kans, maar ik ga er niet teveel op hopen want anders zal ik terug teleurgesteld zijn.
Ja, want blijkbaar wel, want die anderen hebben dat gedaan.Was er geen optie om te reserveren? Maar goed, nu te laat allicht...
We zijn bij een bouwbedrijf langs geweest en die hebben ons wat prijzen gegevens van recente projecten die bij ons wensen aansloten. De prijs viel opzich nog mee, maar de grond is bijna evenduur dan de bouw zelf in onze streek dus ik dacht dat het einde verhaal was.
Dan toch zelf eens beginnen rekenen en dacht dat het net niet haalbaar zou zijn met die grond. Dus toch maar eens naar de bankt gestapt om te luisteren hoeveel we te kort zouden komen en wat wij als maximaal budget in ons hoofd moesten houden voor nieuwbouw en grond.
Voor de verschillende simulaties hadden we eens die grondprijs en die bouwofferte doorgegeven om te zien hoeveel we te kort kwamen. En uiteindelijk viel dit wonder boven wonder binnen ons budget wat ik niet verwacht had. Dus daags nadien direct het immo kantoor gebeld voor de grond en we waren net te laat :/