• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Je ergernissen van vandaag

Sphinkx

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.473
309
93
Chr1st0f Chr1st0f The pain of going on holidays 😅🤣
 

ToothLess

Well-Known Member
Home-Theater Goud
11 dec 2013
1.297
123
73
Vorige maand eerste keer wat uhd's gekocht via zavvi - wat is met dat. Elke uhd in apart evelopke opgestuurd, nekeer 10 ineens geleverd, dan de rest op aparte dagen ver buiten levertermijn (ze rekenen 21 dagen dat je moet wachten NA verzending). Bon wachten kan deugd doen, maar die verlebte kartonnen covers waar de hoeken van geplooid en gekrakt zijn staan mij echt niet aan... kunnen die 1 bestelling niet in 1 kartonnen dozeken steken zodat alles proper toekomt? Bon, we weten nu waarom het wat goedkoper is zeker?
 

Sphinkx

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.473
309
93
Doet mij denken aan de manier dat vroeger cdwow en in mindere mate play hun dvd's en later br's verstuurde. Wel nooit beschadigingen gehad!
 

broodro0ster

Administrator
Home-Theater Goud
24 apr 2014
4.101
320
113
Vorige maand eerste keer wat uhd's gekocht via zavvi - wat is met dat. Elke uhd in apart evelopke opgestuurd, nekeer 10 ineens geleverd, dan de rest op aparte dagen ver buiten levertermijn (ze rekenen 21 dagen dat je moet wachten NA verzending). Bon wachten kan deugd doen, maar die verlebte kartonnen covers waar de hoeken van geplooid en gekrakt zijn staan mij echt niet aan... kunnen die 1 bestelling niet in 1 kartonnen dozeken steken zodat alles proper toekomt? Bon, we weten nu waarom het wat goedkoper is zeker?
I had daar een Funkopop besteld als cadeau'tje en is nooit aangekomen. Tracking is gegaan tot in Brussel en daarna was het van de radar. Na 2 maand contact opgenomen met de klantenservice en wel netjes m'n centen terug gekregen. Maar ik moet zeggen dat ik geen idee had dat het uit de USA zou verstuurd worden toen ik het bestelde. Dat zou ik toch wel graag weten op voorhand zodat je weet dat je u aan douane kosten moogt verwachten.
 

Chr1st0f

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
1.910
242
73
Lang getwijfeld, maar dan toch de knoop doorgehakt en een half jaar geleden een LG 34" Ultrawide monitor gekocht.
Vandaag extra SSD in de pc gestoken en met de computerkast het scherm geraakt, resultaat: scherm kan in de vuilbak :mad:
 

jvanhambelgium

Well-Known Member
25 feb 2013
2.673
207
73
Lang getwijfeld, maar dan toch de knoop doorgehakt en een half jaar geleden een LG 34" Ultrawide monitor gekocht.
Vandaag extra SSD in de pc gestoken en met de computerkast het scherm geraakt, resultaat: scherm kan in de vuilbak :mad:
Jawadde, da's inderdaad serieus sh*t ! Echt gewoon kapot ofwa ?
 

Chr1st0f

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
1.910
242
73
Ja, het was een zeer scherp hoekje, dus heel klein putje en allemaal lijnen op het scherm.
 

Joske007

Moderator
Medewerker
4 mei 2013
4.181
144
68
Lang getwijfeld, maar dan toch de knoop doorgehakt en een half jaar geleden een LG 34" Ultrawide monitor gekocht.
Vandaag extra SSD in de pc gestoken en met de computerkast het scherm geraakt, resultaat: scherm kan in de vuilbak :mad:
Dat is echt om uw kas op te eten. 🤬😡🤬
 

krikri

Well-Known Member
3 mei 2015
1.509
156
66
Vandaag aannemer langgewenst om loopwieltje in schuifraam te vervangen+ nazicht... factuur = 900 euro 🤬
 

Joske007

Moderator
Medewerker
4 mei 2013
4.181
144
68
Amai, die heeft dan precies zo goed als alle onderdelen vervangen voor die prijs?
 

krikri

Well-Known Member
3 mei 2015
1.509
156
66
Ja was een full service onderhoud. Moesten er de vleugel er wel met zware transportkraan uithijsen...
 

krikri

Well-Known Member
3 mei 2015
1.509
156
66
Moesten we dat eens weten... de vleugel met glas zou ong 200 kg wegen hebben ze ons verteld. Uitvoering is een hefschuifsysteem.
 

skoebiedoe

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.141
68
58
Hier ook eens het wieltje losgekomen van het schuifraam (ook zo een hefschuifsysteem ) maar heb dat kunne oplossen door het glas er eerst uit te halen en dan de deur ...zo kon ik aan het mechanisme en gewoon de as nog eens extra moeten vastklinken (ge weet wel de koppen een beetje opstuiken zodat die as vast komt te zitten ) ...probleem was hiermee verholpen en die deur gaat nog altijd open en toe nu ....schuifraam is ook geen kleintje (totaal 4 m breedte )