Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Door het voeren van een streng advertentiebeleid proberen we irritaties tot een minimum te beperken. Help ons door Home-Theater te whitelisten
Kleine ergernis.
-pakweg 10 dagen geleden een nieuwe media player gekocht bij Futeko.Vandaag krijg ik een brief van Bpost dat ik 54.43€ invoerkosten moet betalen....
356€ Voor de mediaplayer + 54.43€ invoerkosten= dure mediaplayer.
Enkele jaren geleden had ik ook een mediaplayer besteld bij Futeko,volgens dat ik me herinner had ik dan geen invoerkosten moeten betalen.
Blame it on Brexit?
Niet dat het erg is (een mens wilt eens iets nieuws),maar toch, in het vervolg maar ergens anders m'n gerief bestellen.
Zidoo Z1000 ProWelke heb je gekocht?
Alléé , oplossing was blijkbaar simpel .`Problemen met mijn office account van het werk op de laptop ….kan niet inloggen met de laptop als ik outlook open …krijg geen verbinding met de server omdat ik een blank aanmeldingsscherm krijg…(normaal waar je uw paswoord moet ingeven )
Rare is wel dat ik op mijn andere toestellen geen probleem heb met inloggen dus probleem zal,op de laptop zelf zitten …
Vandaag effe langs geweest op bureau en als ik netwerkkabel insteek kan ik wel inloggen maar via kaartje noppoes…soit morgen proberen langsgaan bij dat jong volk op den IT . (dat zij het maar oplossen )