• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Je ergernissen van vandaag

Chr1st0f

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
1.912
242
73
Ik gebruik Lastpass, deze is sinds kort ook betalend.
 

krikri

Well-Known Member
3 mei 2015
1.516
158
66
Hier ook lastpass, nog niet zo lang in gebruik.


 

Jake

Well-Known Member
19 feb 2013
1.184
88
56
Kleine ergernis.
-pakweg 10 dagen geleden een nieuwe media player gekocht bij Futeko.Vandaag krijg ik een brief van Bpost dat ik 54.43€ invoerkosten moet betalen....
356€ Voor de mediaplayer + 54.43€ invoerkosten= dure mediaplayer.
Enkele jaren geleden had ik ook een mediaplayer besteld bij Futeko,volgens dat ik me herinner had ik dan geen invoerkosten moeten betalen.
Blame it on Brexit?
Niet dat het erg is (een mens wilt eens iets nieuws;)),maar toch, in het vervolg maar ergens anders m'n gerief bestellen.
 

broodro0ster

Administrator
Home-Theater Goud
24 apr 2014
4.115
324
113
Inderdaad, door de Brexit betaald je nu op alles wat van daar komt.
Maar normaal zou je aan Futeko geen BTW mogen betaald hebben en betaal je die dan hier aan de douane. Wel vreemd want 21% van 356euro is meer als die 54euro. En daar komt dan normaal nog eens een handling fee bij ook.
 

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.715
418
98
Earth
Kleine ergernis.
-pakweg 10 dagen geleden een nieuwe media player gekocht bij Futeko.Vandaag krijg ik een brief van Bpost dat ik 54.43€ invoerkosten moet betalen....
356€ Voor de mediaplayer + 54.43€ invoerkosten= dure mediaplayer.
Enkele jaren geleden had ik ook een mediaplayer besteld bij Futeko,volgens dat ik me herinner had ik dan geen invoerkosten moeten betalen.
Blame it on Brexit?
Niet dat het erg is (een mens wilt eens iets nieuws;)),maar toch, in het vervolg maar ergens anders m'n gerief bestellen.

Beter een shield gekocht :p
 

skoebiedoe

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.150
68
58
Problemen met mijn office account van het werk op de laptop ….kan niet inloggen met de laptop als ik outlook open …krijg geen verbinding met de server omdat ik een blank aanmeldingsscherm krijg…(normaal waar je uw paswoord moet ingeven )

Rare is wel dat ik op mijn andere toestellen geen probleem heb met inloggen dus probleem zal,op de laptop zelf zitten … :(
Vandaag effe langs geweest op bureau en als ik netwerkkabel insteek kan ik wel inloggen maar via kaartje noppoes…soit morgen proberen langsgaan bij dat jong volk op den IT . ;) (dat zij het maar oplossen )
 

Thibault

Active Member
19 feb 2013
185
29
36
45
Harelbeke
www.facebook.com
Na een week op reis te zijn geweest wou ik vandaag wat downloaden op pc... scherm gaat niet meer aan :-(
Al een sjance da'k 5 jaar garantie heb :p wel geen scherm nu :s
Hopelijk mag ik een ander kiezen ;-) huidig was AOC 27" 144hz
Als ik een ander mag kiezen ga ik voor de Iiyama 32" 144hz
 

jvanhambelgium

Well-Known Member
25 feb 2013
2.675
207
73
Ik werk hier ook al enige tijd op een 32" UHD/4K monitor en zou niets kleiner meer willen eigenlijk.
 

krikri

Well-Known Member
3 mei 2015
1.516
158
66
Ben reeds 4 maand aan het wachten op m’n 49 inch Philips… pfff…
 

skoebiedoe

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.150
68
58
Problemen met mijn office account van het werk op de laptop ….kan niet inloggen met de laptop als ik outlook open …krijg geen verbinding met de server omdat ik een blank aanmeldingsscherm krijg…(normaal waar je uw paswoord moet ingeven )

Rare is wel dat ik op mijn andere toestellen geen probleem heb met inloggen dus probleem zal,op de laptop zelf zitten … :(
Vandaag effe langs geweest op bureau en als ik netwerkkabel insteek kan ik wel inloggen maar via kaartje noppoes…soit morgen proberen langsgaan bij dat jong volk op den IT . ;) (dat zij het maar oplossen )
Alléé , oplossing was blijkbaar simpel .`
Moet af en toe de vpn eens opstarten ,vroeger hadden we die nodig om te connecteren op de server maar nu gebruiken we die niet echt meer maar blijkbaar vergeet de server dan wie we zijn . ;)

Dus af en toe de vpn eens gebruiken .
 

Stiibun

Well-Known Member
19 feb 2013
3.276
211
68
Vandaag

In Vlaamsche velden … nooit meer oorlog … er is in al die tijd gewoon niets geleerd

F9-C09-F3-F-7-F3-B-43-B9-AEB9-D2-CB7-F74-E024.jpg

4-D71-FE46-8239-44-FB-AFDF-6-BF43-CD52-F4-F.jpg

B8-EDC4-B4-77-AF-401-D-B093-2-C103-F4-C0-DAC.jpg
 
  • Droevig
Reactions: Xenomorph

PreDaToR

Active Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
205
46
36
Fuck man ik erger me aan onze slordigheid hier :eek:
Vandaag de hele dag bezig geweest om alle playmobil sets van de kinderen terug tot een set te zetten, dus 2 kinderen die vrij veel toen ze jong waren met playmobil zijn bezig geweest. Man ik wist niet van de helft af dat we die sets ooit gehad hadden en uiteraard ontbreekt er bij elke set iets miniems... Hate it, ik heb wat last van ass op dat vlak en dat moet perfect terug in orde zijn maarja als het kwijt is, is het kwijt.
Verder ook de kast van de speelkamer in orde gezet en kheb een dochter die niks kan weggooien, kheb 3 vuilzakken in totaal eruit gehaald en 5 lege opbergdozen opnieuw nu. Bleh, kdacht een voormiddag eraan bezig te zijn... Kben net 5min geleden gestopt
 

Chr1st0f

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
1.912
242
73
Het school heeft een dag te lang geduurd, deze namiddag op spoed gezeten met mijn zoon nadat hij gevallen was op school en een snee in zijn voorhoofd had 🤕 Hopelijk wordt het geen al te groot litteken.
 

PreDaToR

Active Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
205
46
36
Oei dat is minder, genaaid dus ga ik vanuit… zorg dat hij uit de zon blijft en ga litteken zalf halen bij de apotheker… Dochter is hier een paar jaar geleden ook wel gevallen tussen haar wenkbrauw en oog was ook een diepe slip, genaaid en het is nu nog steeds niet weg dus zal wel voor het leven zijn, we zien het vooral fel als ze haar duikbril op heeft gehad ofzo, ik denk dat de dokter van op spoed niet zo een goede was en vind het echt klote voor haar. Sterkte aan je zoon!