• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Je ergernissen van vandaag

strak plan Philip! ik probeer er mij aan te houden
263a.png

Laatst bewerkt door een moderator:
Zaterdag gaan zien naar nen diepvries bij de lokale elektrozaak waar ik bijna al m'n gerief al heb gekocht. Prijs is daar 849euro. Kijk eens op het net voor reviews over dat ding en ik kom direct winkels tegen waar ze hem aan 699euro kunnen leveren (art & craft, bol.com, coolblue). Waarom moet daar toch zo'n groot verschil opzitten?

al gekeken bij veiligkopen.nu en offerte aangevraagd?

ohja
263a.png
In mn vorig huis al mijn toestellen daar gekocht. Nu in het nieuwe huis, terug al mijn toestellen (frigo, dampkap, vaatwas, microgolf, oven) enz daar gekocht Garantie is ook top

Kortom sterke aanrader. Bij vragen offerte krijg je nogmaals korting, ook bij 1 toestel

Zie je wel
263a.png
Nu nog offerte vragen en je krijgt hem voor misschien 680

Gewoon bij veiligkopen.nu bestellen ! topservice daar !

Wil lukken ik moet ook 1 hebben. Denk ook aan die miele. Is bekijken op die site.

Kijk ook eens naar Haier als merk. Wat Haier zeg je ? Wel Haier komt uit de Miele fabrieken, een stukje goedkoper want je moet niet betalen voor de Miele naam.

Liebher....is ook een verkapte Miele en ook goedkoper.

Kaakgewricht dat waarschijnlijk ontstoken is, zucht.

Hadden voor de zomer nog maar pas nieuwe Samsonites gekocht en na onze eerste reis was er al een valies met een wiel kwijt...hmmm hoe zou dat komen?

<woltlab-metacode data-name="media" data-attributes="">https://www.youtube.com/watch?v=BPloIzDa6bg</woltlab-metacode>

Tja, alles draait om respect... wat hier duidelijk zoek is
1f620.png

Wegenwerken in de straat, alles open, (nog een maand of 6 denk ik) En 2x per dag ongeveer 10minuten een aardbeving van 4.0 waarbij alles begint de denderen, al 2 kapotte lampen gehad, en gisteravond opgemerkt dat de projector niet meer scherp stond, en niet meer recht op het scherm projecteerde.
1f621.png
Ik ga ook beginnen met elke morgen de NAS uit te schakelen, wil niet hebben dan ik straks kapotte schijven heb.

call of duty en batllefront willen installeren gisteren avond en dan verplicht zijn om accounts aan te gaan....tot daar nog aan toe maar als ze dan beginnen zeveren over activatie en extra activatie omdat het al een tijd geleden is en omdat het een andere pc is.....soit daar kunnen we nog mee leven echter inplaats van te installeren vanaf de cd's begint steam call of duty te downloaden??,?

Bij star wars batllefront is de email al in gebruik ....dus ge kunt geen nieuw account aanmaken , dus blijkbaar heb ik al een account maar als ge paswoord reset aanvraagt sturen ze zogezegd een email op maar tot nu toe nog niks aangekregen??,?

Ma man dan wilt ge gewoon eens een spelleke spelen.....en ge krijgt ze gewoon niet geinstalleerd zonder al die online brol....

skoebiedoe zei:
soit daar kunnen we nog mee leven echter inplaats van te installeren vanaf de cd's begint steam call of duty te downloaden??,?

Bij star wars batllefront is de email al in gebruik ....dus ge kunt geen nieuw account aanmaken , dus blijkbaar heb ik al een account maar als ge paswoord reset aanvraagt sturen ze zogezegd een email op maar tot nu toe nog niks aangekregen??,?
De dvd bevat meestal een klein stukje, soms zelfs enkel de exe file, de rest wordt via steam gedownload. Op die manier hebben uitgevers de touwtjes in handen.

Ivm EA origin: Neem contact op met de EA helpdesk, ze zijn goed en helpen uw normaal wel voort...

Back
Bovenaan