• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Je ergernissen van vandaag

Skank zei:
Ah ik zie het net 97 en 108... maw dat geraakt er nooit in, vergeet het maar
als ge de rugleuning eerst omhoog duwt en kipt zodat die op de grond komt te liggen, wordt die toch een stuk korter die zetel? Telkens je een stuk draait, dan ook een stuk verder over de grond duwen... vraag is hoeveel plek je precies nodig hebt in uw draaibeweging hé... dat zie ik niet goed. Maar lijkt geen makkelijk jobken
2639.png

Laatst bewerkt door een moderator:
Als je de uitstekende rugleuning eerst binnen kunt steken (of laatste) lukt het misschien wel. Het zal in ieder geval geen makkelijk klus worden. En zeker niet door z'n gewicht. Begint maar al te gaan fitnessen :p

die 'misschien' is er teveel aan (en probeer ik uit te vissen) - als het niet lukt staan we daar schoon
1f609.png

ToothLess zei:
als ge de rugleuning eerst omhoog duwt en kipt zodat die op de grond komt te liggen, wordt die toch een stuk korter die zetel? Telkens je een stuk draait, dan ook een stuk verder over de grond duwen... vraag is hoeveel plek je precies nodig hebt in uw draaibeweging hé... dat zie ik niet goed. Maar lijkt geen makkelijk jobken
2639.png
Dat gaat niet Hoe ga jij 97 en 108 door 220 en 90 krijgen? Vergeet het maar

Als jij wil proberen, go ahead, ik zeg je vooraf; da lukt niet lol

Die rugleuning eerst door het gat en dan 90° kantelen en verder steken. Wat is de afstand van de onderkant tot de bovenkant van de armleuningen? En van de onderkant (achteraan) tot de kruising met armleuning/rugleuning?

Dan kun je ongeveer wel weten hoever die zal uitzwenken bij het roteren.

die vragen heb ik gesteld aan de verkoper (en of de voetjes er afkunnen) - nog altijd geen feedback echter

Fucking tweedehands verkopers die opeens aan iemand anders verkopen terwijl je al een deal hebt...

1 klant die je 5x lastigvalt want zijn tv is stuk , ga je er tijdens je middag langs blijkt de stroom niet in te zitten ( geen trol )

een andere die belt mijn tv is stuk , vraag je 10 x zeker dat je de juiste input hebt , jaja zeker van , ga je erlangs blijkt ze niet de juiste input geselecteerd te hebben .

ilstino zei:
ga je erlangs blijkt ze niet de juiste input geselecteerd te hebben .
Dat hebben we hier thuis ook geregeld aan de hand! TV werkt niet meer... "Toch niet kapot he?" Voor we de Logitech Harmony hadden was het ook af en toe "De TV gaat niet meer aan" - "Draai de afstandsbediening om" - "Ah ja"
1f606.png

Tja, gebeurt wel vaker bij mensen die niet zo thuis of vetrouwd zijn met techniek
1f606.png
En geloof me, ik kom hier wekelijks op het werk nog veel gekkere dingen tegen, hoor
1f643.png

heb ook al absurde dingen meegemaakt ze , mens dat computer komt terugbrengen want doet niks ( voeding stond uit ) , afstandbediening is stuk ( staken geen batterijen in ) klagen dat ze geen hd kanalen kunnen ontvangen dus tv is stuk ( probleem bekabeling proximus) geluid van iphone werkt niet ( schakelaartje geluid uit dus) , ipad willen terugbrengen want vinden het ongehoord dat de batterij al na 2 dagen plat was , enz op die momenten haat je het om in een winkel te staan , maar regelmatig ook leuke klanten met voldoende kennis en gelijkaardige intresses en daarvoor doe je het , met zo'n klanten vliegt de dag voorruit . pas op was in een verleden cnc operator/programmeur . is ook niet altijd even leuk ze

Nog zo enen...oma in ziekenhuis, opa gaat nu stofzuigen...

<woltlab-metacode data-name="media" data-attributes="">https://www.youtube.com/watch?v=HgDWJkNISaU</woltlab-metacode>

Bankkaart laten zitten in de automaat....
2639.png

demon zei:
Bankkaart laten zitten in de automaat....
2639.png
2639.png
ooops.
1f612.png
Verstrooid momentje?

Hopelijk Geen grote uitgaven meer doen dit weekend, Of hopelijk maakan je gebruik van je smartphone, daar kun je tegenwoordig ook geld mee afhalen en betalingen doen.

......frustratie momenteel. Bericht plaatsen met smartphone, indien ik een citaat heb geplaatst zoals hierboven, en ik wil een woord uit mijn reactie wissen, Gaa't het forum regelmatig naar de quote, en dan is die weg.
1f621.png

Ook al 2x voor gehad. En dat op 1 maand. Die in de bank keek nog al toen ik daar de 2e keer kwam om een nieuwe kaart aan te vragen :p

Ik wou vandaag nog nog een laatste ritje met de moto maken, maar ik vond dat hij nogal moeilijk van zijn plaats kwam. Ja lap, platte band, er steekt een nagel in
1f621.png
Gelukkig was hij toch al bijna versleten.

mysteryliner zei:
ooops. Verstrooid momentje?

Hopelijk Geen grote uitgaven meer doen dit weekend, Of hopelijk maakan je gebruik van je smartphone, daar kun je tegenwoordig ook geld mee afhalen en betalingen doen.
Ik heb geen slimme telefoon, maar bon. Maandag eens langs de bank gaan en een nieuwe vragen :unsure:

muziek en ht stuff ontmanteld en veilig opgeborgen tot nader order... brrrr lang geleden dat ik nog een "klank" uit ne flatscreen horen komen heb *zielig*
1f609.png

ToothLess zei:
muziek en ht stuff ontmanteld en veilig opgeborgen tot nader order... brrrr lang geleden dat ik nog een "klank" uit ne flatscreen horen komen heb *zielig*
1f609.png
Yeah, dat gaat pijn doen! Motto: zo snel mogelijk verder werken zodat alles asap weer geïnstalleerd kan worden
1f61b.png

Back
Bovenaan