skoebiedoe
Well-Known Member
Beestjes gewoon doodspuiten met zo een bus van Vapona...totaal geen last van muggenDan er straks weer muggen zijn
Laatst bewerkt door een moderator:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Door het voeren van een streng advertentiebeleid proberen we irritaties tot een minimum te beperken. Help ons door Home-Theater te whitelisten
Beestjes gewoon doodspuiten met zo een bus van Vapona...totaal geen last van muggenDan er straks weer muggen zijn
Hopelijk alleen uw voeding....kan meer zijn ook als gevolg van.
Bedankt voor de suggestie maar het heeft niet geholpenGe kunt altijd is proberen van de telenet modem nog is even uit te trekken en terug op te starten.
Tja waarschijnlijk wel maar daar ken ik niks van spijtig genoegKan je de instellingen van uw Wi-Fi niet controleren via Mijn telenet?
Huh?? gaat dat dan? (tja hier zit ne leek hAl eens getest om op iemand anders zijn netwerk in te loggen?
.Leuk da het werkt!
Btw, heb dankzij jouw collectie te browsen die mymovies app op het spoor gekomen.
Echt een zalige app!
Blijkbaar kan ik nu wel niet meer door je collectie browsen, password protected?