Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Door het voeren van een streng advertentiebeleid proberen we irritaties tot een minimum te beperken. Help ons door Home-Theater te whitelisten
Eerlijkheid begint steeds bij jezelf en staat los van iemand anders z'n gedragHet is nu niet een garage die ik ken als eerlijk en betrouwbaar. Ik had er nog garantie tot dat laatste onderhoud en was eigenlijk al van plan om naar een andere te gaan. Anders had ik hier niet zo'n moeite mee.
Een goede zakenman had hier zeker een bewijs van gegeven met 'factuur" voldaan"Je kan altijd beweren dat je 300 euro cash gegeven hebt naast die betaling via bankcontact.
dat zou ook moeten werken jaStefaan, is dat dezelfde als bij een Onkyo, zo'n pyramide-achtig micje? Kom anders eens langs met de mijne! Is niet ver!
Geen idee, want als 'k me niet vergis die van de Marantz nog nooit gebruikt. Wacht toch wel, want die zei dat mijn fronts uit fase waren. Zal wel dezelfde vorm hebben, maar vermoed dat de calibratie toch anders is. Dit weekend maar eens deftig mijn kot aan de kant doen, zal wel opduiken. Wel behoorlijk klein spul natuurlijk.Stefaan, is dat dezelfde als bij een Onkyo, zo'n pyramide-achtig micje? Kom anders eens langs met de mijne! Is niet ver!