• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Je ergernissen van vandaag

Bij mij ook 10min woon-werk. Vroeger moest ik nog naar Brussel.. Denk niet dat ik dat nog gewoon zou kunnen worden. Je wint toch gemakkelijk anderhalf tot 2u per dag!

Laatst bewerkt door een moderator:
7 a 8 min met de fiets
1f61b.png

Smorgens 20 minuten,s'avonds hangt het af van hoelaat en hoever ik moet rijden.
1f609.png

Mensen die om een 2dehands waar komen(2 barcode scanners), slechts 40€ betalen( nieuwprijs 300€) en dan klagen dat ze vuil zijn als ze thuis komen... Ze hebben ze zelfs bekeken bij mij alvorens te kopen!

Vorig jaar op dienst geweest met carnaval (zowel zondag met stoet, en dinsdag met avondstoet en laatavond, (lees middag) feest. Dit zijn de 2 drukste dagen van gans het jaar (ja zelfs erger dan oudejaar). Toen gezworen dat ik dit jaar NIET ging werken.   Collega vroeg me of ik hem wou vervangen zodat hij op reis kon (laatste keer voor hem), dan maar toegegeven...   Gevolg vandaag stoetdag en dinsdag ook werken.   Eergisteren kleine ziek, 39 graden koorts. Ik al lachend werk, stel dat ik ook ziek wordt... er is geen vervanging voor de centrale. Nu vandaag dus op dienst. En wat blijkt, inderdaad Ik zit met 38,5 graden koorts nu al.   Pff man ben bekaf. en de nacht moet nog beginnen.. Bijkomend dan dat ik morgen de kids heb, en ik voor een vriendje moet zorgen omdat de ouders geen opvang hebben, en ik dus niet kan "bijslapen" Dinsdag moet ik dan weer op werk, en dan komt de zotste nacht van allemaal.     Ik wil naar huis naar mn bed !!!!!!!!!

Geen paardenmiddel dat je hierdoor kan redden? Anders wordt het gewoon uitzieken
1f609.png

Cocain.....ive got cocain in my brain...
1f609.png
  Ben ook slachtoffer geworden van de griep.....

Hoi ik heb dus een nieuwe tv ( 50gt60e ) nu heb ik het volgende probleem als ik de afstandsbediening gebruik van panasonic, bedient hij ook regelmatig gewoon mijn versterker(pioneer), is wel zeer irritant, alsk de radio aant luisteren ben en zet mijn tv aan, dan zet ik mijn versterker tegelijk uit, ook alsk bv op mijn afstandsbediening av1 ofzo selecteer, bedien ik mijn versterker naar een andere mode ipv tuner ofzo...   weet iemand hier oplossingen voor? ik hoop echt dat er zijn ( zeg nu niet logitech one ofzo want dat hebk al gehad hier en persoonlijk vond ik dat niet plezant werken... )

Sommige merken hebben ook een optie om verschillende apparaten te besturen met dezelfde AB of via de hdmi! Kijk eens in je handleiding hoe je dat moet uitschakelen.   gr33tz

Ik heb hetzelfde probleem met mn harmony one en mn pioneer (na update van mn versterker's firmware) Ik zou die harmony es moeten herinstellen denk ik Maar die switcht ook soms automatisch de versterker van hdmi nr bv tuner ofzo

Kan dat ook niet aan instelling op je TV liggen? Ben de naam kwijt van die instelling maar die zorgt er voor dat bv je digicorder, versterker, .. dat aangesloten is aan je TV ook automatisch uitschakelt als je de TV uit zet. Die optie moet je dus eigenlijk uitzetten.

Mss int vervolg toch preventief inenten.

Heb de laaste 14 jaar steeds de inentingspuit geweigerd en zal dit ook blijven doen, sindsdien geen griep meer gehad. Voor wie het gezegde kent, hout vast houden
263a.png

het is opgelost, viera link moestk afzetten en nu doet hij dat niet meer
263a.png
heb toch niks anders van panasonic hier dus dat moet van mij niet opstaan

Back
Bovenaan