• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Je ergernissen van vandaag

Xenomorph

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
2.067
89
53
Gekocht met Paypal of Visa??? Klacht indienen en geld terug!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

nielvm

Active Member
19 feb 2013
1.005
14
43
Het is een magere troost, maar ik denk dat je heel wat mensen op htforum hun idee over de handelaar hebt doen herbekijken.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

jvanhambelgium

Well-Known Member
25 feb 2013
2.691
212
73
Het is een magere troost, maar ik denk dat je heel wat mensen op htforum hun idee over de handelaar hebt doen herbekijken.
Ik blijft het gek vinden, hij is ook bij mij thuis geweest voor akoestische na-meting en dat was een goede (en correcte) ervaring. Het afgeleverde (zelf)bouwpakket is ook niet iets waar ik blij mee zou zijn...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Joske007

Moderator
Medewerker
4 mei 2013
4.181
144
68
Gekocht met Paypal of Visa??? Klacht indienen en geld terug!
Jammer, ia overschrijving
1f62e.png

Het is een magere troost, maar ik denk dat je heel wat mensen op htforum hun idee over de handelaar hebt doen herbekijken.
Spijtig dat ik dit zelf niet eerder had geweten. Uit commercieel en professioneel oogpunt slaat hij hier de bal, dan ook echt mis. Zelfs geen enkele reactie van hem in het klaagtopic of op de negatieve feedback te lezen, vreemde man -_-  
Ik blijft het gek vinden, hij is ook bij mij thuis geweest voor akoestische na-meting en dat was een goede (en correcte) ervaring. Het afgeleverde (zelf)bouwpakket is ook niet iets waar ik blij mee zou zijn...
Zo gek is het niet, toch niet als alles goed gaat is er ook geen vuiltje aan de lucht
1f609.png
  Je hebt enerzijds het advies en anderzijds het product "diffusers".   Het diffuser verhaal, had uiteraard helemaal anders kunnen verlopen, mocht de man in kwestie de fouten in het product willen inzien. Helaas ontbreekt het hier aan verantwoordelijkheidszin en gebrek aan een profesionele afhandeling wanneer het ook eens fout gaat :angry: Neen, voor mij echt geen 2de keer!!!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.778
427
98
Earth
Zit met een vervelend probleem   Mn ipad (new ipd dus ipad 3) sluit zomaar af.   Plots.. i dunno why gelijk welke app, zeeeeeeeeeeeeer frequent   Hup zwart scherm, precies of je op de knop "uit" duwt langs de zijkant v j ipad.   Hij sluit niet volledig af... maar wel zo dat je geen scherm meer ziet.   Wat nu? Lang heeft hij precies niet meegegaan , de zo dure ipad.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

luckske

Well-Known Member
13 apr 2014
1.651
47
61
Al eens een hard reset gedaan? iPad uitzetten, daarna homeknop en power/standby knop inhouden voor 10 seconden, hierna verschijnt het apple logo. Het opstarten duurt dan wel langer dan normaal.


En anders eens proberen te herstellen naar fabrieksinstellingen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.778
427
98
Earth
Helpt niks.

Heb dit gevonden


My iPad is now working as it should; there are no more issues with the screen randomly going black! Here is what fixed the problem I was having. The first thing I did (again) was go into "Settings" to double check how each option was set-up; here is the path:


1. Settings

2. General

3. LOCK / UNLOCK - I TURNED OFF this option (made sure it was NOT GREEN)


Once I did this it no longer randomly shut off. If I understand correctly, a simple hand motion waving over the screen when it's turned on will cause it to shut off because it's supposed to; it's sensitive. Now it shuts off automatically according to the time I've determined in the Settings OR I shut it off manually with a click of the button on the side of the iPad.


I hope this helps everyone.


Thanks for all of your input!



Benieuwd of dat helpt
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Stiibun

Well-Known Member
19 feb 2013
3.278
211
68
Zou toch de titel van het draadje ietwat aanpassen.


Wel vreemd gedrag zo, zou deze gewoon eens bijbrengen en laten nakijken want lijkt me een hardware fout. Nog in garantie ?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.778
427
98
Earth
Geen idee, hoe lang heb je er garantie op? Gekocht net na mn ongeval dus 2 j + 1 maand oud
 
Laatst bewerkt door een moderator:

skoebiedoe

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.168
72
58
2 jaar dus ....geen garantie meer of je moet een uitbreiding hebben gekocht.;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Stiibun

Well-Known Member
19 feb 2013
3.278
211
68
Gewoon proberen Stijn, wie niet waagt, blijft ...
1f609.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Xenomorph

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
2.067
89
53
@[member='Stijn']...heb dat ook een keer gehad maar was na een ios update weer opgelost, dunno why...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.778
427
98
Earth
Helpt niks.

Heb dit gevonden

My iPad is now working as it should; there are no more issues with the screen randomly going black! Here is what fixed the problem I was having. The first thing I did (again) was go into "Settings" to double check how each option was set-up; here is the path:

1. Settings

2. General

3. LOCK / UNLOCK - I TURNED OFF this option (made sure it was NOT GREEN)

Once I did this it no longer randomly shut off. If I understand correctly, a simple hand motion waving over the screen when it's turned on will cause it to shut off because it's supposed to; it's sensitive. Now it shuts off automatically according to the time I've determined in the Settings OR I shut it off manually with a click of the button on the side of the iPad.

I hope this helps everyone.

Thanks for all of your input!

Benieuwd of dat helpt

Sinds ik dit gedaan heb, heb ik de uitval niet meer...

Strange.

Langs de ene kant goed, langs de anderre kant wrang gevoel... Ik had het vroeger wel niet...

Heb wel net ervoor update gedaan naar ios 7.1 , misschien heeft het daar iets mee te maken.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Joske007

Moderator
Medewerker
4 mei 2013
4.181
144
68
Ongelooflijk, het kiessysteem in België! Met 2 werkenden uit hetzelfde gezin moeten met de verkiezingen gaan zitten!!!! Mijn vrouw is 1 weekend vrij op de 2! Waarom kan dit geen taak voor de langdurige werklozen of diegene die verkiesbaar zijn?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Xenomorph

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
2.067
89
53
Was al aan het denken dat het wat lang duurde eer iemand hier zijn beklag zou doen!
1f609.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Joske007

Moderator
Medewerker
4 mei 2013
4.181
144
68
Dit zou al de 2de keer zijn, dat mijn vrouw tijdens de verkiezingen moet gaan zitten
2639.png
Is onze bevolking dan zo klein?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Xenomorph

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
2.067
89
53
Mijn vrouw is ook al 2x opgeroepen geweest, mij hebben ze 1x gevraagd maar was toen nog zelfstandig en hebben het nooit meer gevraagd!
 
Laatst bewerkt door een moderator: