• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Je ergernissen van vandaag

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.778
427
98
Earth
Geld terugkrijgen webshop(Plattetvdiscounter)

Plattetvdiscounter

Sonos besteld op 23 aug!!! een maand geleden

Ik wil m'n geld terug. Ze hebben een thuiswaarborgwinkelembleem

Hoe doe ik het nu best?

Dit kan toch echt niet. Ik ben in contact met 2 mensen die hetzelfde hebben 1 daarvan heeft 14 dagen geleden zn geld terug geeist , maar heeft nog niks gezien

Welke stappen onderneem ik best?

Ik heb hen nog een laatste mail gestuurd, ben benieuwd
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Xenomorph

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
2.067
89
53
Inderdaad wat slechte ervaringen op het net als het artikel niet in voorraad is! Aangezien het zolang duurt eer de producten binnenkomen heb ik het vermoeden dat ze een cashflow probleem hebben! Leveranciers leveren niet eer ze het geld zien en jouw geld wordt waarschijnlijk gebruikt om iemand anders zijn geld terug te geven! Vandaar dat al die mensen zooo lang moeten wachten op de terugstorting! Binnenkort zie je een faling van het bedrijf!

http://www.kieskeurig.be/platte_tv_discounter/winkelbeoordeling/7E84A103ED5185DBC1257672004BFE55
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.778
427
98
Earth
ik heb net gebeld Ze komen deze middag of donderdag binnen zei hij Ik sta in de wachtrij voor deze week Ik vroeg om een compensatie, maar daar gingen ze niet op in. Ze hebben wel hun woord gegeven dat hij deze week m'n kant op komt, absoluut.

Ben benieuwd
 
Laatst bewerkt door een moderator:

luckske

Well-Known Member
13 apr 2014
1.651
47
61
Kijk eens in hun algemene voorwaarden, meestal staat er iets van als iets binnen xx tijd niet geleverd kan worden je je bestelling mag annuleren.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.778
427
98
Earth
Deze morgen nogmaals gebeld.

Krijg net dit:



In de bijlage vindt u de factuur van uw bestelling welke vandaag door ons wordt verzonden, voor aflevering

gebruiken wij het adres dat is opgegeven tijdens het bestellen.

--

Uw vervoerder: PostNL - Standaard

--

Aflevering met PostNL:

--

Indien uw zending wordt verzonden met PostNL ontvangt u vanavond omstreeks 17:00 uur de track & tracé

gegevens van uw zending. Vanaf morgenvroeg kunt u hiermee uw pakket traceren en een tijdsindicatie

opvragen via de link in uw mail.

--

Voor vragen m.b.t. uw zending kunt u contact opnemen met telefoonnummer: 0900 - 0990

--

Wij wensen u alvast veel plezier met uw aanschaf.

--

Met Vriendelijke Groet,

--

PlatteTVDiscounter.nl





Eindelijk! Hopelijk alles ok.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Joske007

Moderator
Medewerker
4 mei 2013
4.181
144
68
Eind goed, al goed dus
1f609.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Chr1st0f

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
1.918
242
73
Inderdaad en hij kan ook nog in 2 stukken aankomen
1f608.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.778
427
98
Earth
Geachte Heer/Mevrouw Moke

,Uw bestelling is door ons verzonden. Zodra uw pakket door PostNL is ontvangen zult u uw zending kunnen volgen met onderstaande link. Mocht u nog vragen hebben m.b.t. uw zending of de status hiervan, kunt u contact opnemen met PostNL klantenservice via telefoon Nr: 0900 - 0990Uw Track & Tracé link:http://w... Met vriendelijk groet,PlatteTVDiscounter.nl
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Stiibun

Well-Known Member
19 feb 2013
3.278
211
68
Zal wel goed komen want is onderweg.

Maar wel lekker zeg, in de email meteen melden dat als er problemen zijn je het maar moet opnemen met post NL ... en wat zij trekken het hun dan niet meer aan ? Vraag me af hoe dat zou gaan als er iets fout loopt, niet dat ik dat wens natuurlijk. Maar jij hebt toch geen deal gesloten met Post NL maar met plattetvdiscounter. Vreemd.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.778
427
98
Earth
En dan zit je hier te wachten en te wachten pf
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Stiibun

Well-Known Member
19 feb 2013
3.278
211
68
Tracking meld nu vermoedelijk dat chauffeur onderweg is ? Tja het altijd een beetje een gok wanneer deze dan passeert.

Duimen maar.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.778
427
98
Earth
jup Waarom staat daar nu gewoon geen tijd bij. Ik al lang gaan fitnessen geweest zijn
 
Laatst bewerkt door een moderator:

demon

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
1.955
95
79
PostNL komt hier altijd in de late middag, zelden later dan 16 uur
263a.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.778
427
98
Earth
Re: Geld terugkrijgen webshop(Plattetvdiscounter)

bavave9y.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Jake

Well-Known Member
19 feb 2013
1.184
88
56
Nice. k'Heb eigenlijk veel zin om zo'n Sonos soundbar in m'n slpk te hangen onder m'n TV ,maar dat zal wel een beetje over kill zijn denk ik...
1f62b.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Joske007

Moderator
Medewerker
4 mei 2013
4.181
144
68
Hoop dat het wachten je ook beloond wordt
1f609.png
 
Laatst bewerkt door een moderator: