• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Je ergernissen van vandaag

Zelf ooit ook 1x maal opgeroepen geweest om te gaan tellen in de Hallen van Roeselare. Nog nooit zo'n verrassende uitslag geweest :ph34r:
263a.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Zelf ooit ook 1x maal opgeroepen geweest om te gaan tellen in de Hallen van Roeselare. Nog nooit zo'n verrassende uitslag geweest :ph34r:
263a.png
  LOL   Tel eens ..;1,2,5,9,10,22...
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Is reeds vele jaren geleden, maar was wel geinig eigenlijk. Wat mensen soms op dat verkiezingsformulier schreven ... van tijd tot tijd erg grappig
1f609.png
  Er waren er toen ook bij, die welgemeend te laat kwamen in de veronderstelling dat ze dan terug naar huis mochten, want voor iedere tafel werden altijd genoeg mensen opgeroepen waarbij er maar een aantal nodig waren. Bij sommige tafels werkte dat te laat komen, maar bij andere niet de laatkomers mochten blijven en andere die wel op tijd waren, mochten naar huis. Was maar net wie aangeduid was als "voorzitter" voor die tafel.   Liep ook vol met partij volk die de telling in de gaten hielden, nou ja niet met een vergrootglas hé, daar gewoon wat rondlopen dat was het zowat en af en toe een stapeltje tellen ter controle.   Lang leve het elektronisch stemmen, want zo'n hallen vol met tafels en mensen dat moet toch véél geld kosten
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Heb het geluk gehad dat ze nog nooit ons eruit geloot hebben. Snap gans dat systeem niet goed. Ze zouden inderdaad de werkende kunnen sparen. Wsl zullen er een hoop gepensioneerden zoiets met plezier doen.   sterkte rik
263a.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Met 2 uit hetzelfde gezin is wat veel. Zeker als 1 van de 2 dan nog 50% van de WE moet werken. Maar ik ben ook ooit 1x opgeroepen en ik vond het best een fijne dag. Niet dat ik sta te springen om het nog eens te doen, maar voor een keertje viel het best wel mee.   Verkiesbare mensen daar neerzetten lijkt me een zeer slecht idee. Te veel kans op beïnvloeding van de stemgang.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Intussen kunnen regelen, dat er maar 1 iemand uit het gezin moet gaan zitten. Waarbij de gelukkige winnaar mezelf is uitgekozen
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ligt er een beetje aan welk volk er nog moeten komen zitten. ...en welke bakker er gebak wil sponsoren.
1f609.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Het is niet het einde vd wereld you know... Tis niet leuk maar Der bestaan ergere dingen int leven
263a.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Voor tel bureau's kan je nog altijd worden opgeroepen, tot 12 dagen voor de verkiezingen. Voor de stembureau's zijn ze te laat, moet minstens 30 dagen op voorhand gebeuren.


Een collega van mij heeft zeker reeds 3 gezeten als voorzitter bij stembureau. Hij dacht dat hij er vanaf was, tot er gisteren een oproep in zijn bus zat om als voorzitter op te treden bij telbureau.


Heb hem gewezen op de omzendbrief van Milquet waarbij zij aangeeft dat 2x maal eigenlijk het maximum is. Hij ging het proberen bij de gemeente, hoewel ze daar niet verplicht zijn om die omzendbrief te volgen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ook al twee keer moeten gaan bijzitten, tellen nog nooit... Gewoon het beste van maken, eigenlijk viel dat nog mee
263a.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:
men vriendin is vroeger ( 2 verkiezingen terug ) opgeroepen geweest toen we aan het bouwen waren, ze heeft toen direct een brief gestuurd dat ze niet kon omdat onze aannemer die dag kwam werken ( idd op een zondag lol ) nooit meer iets van gehoord en nooit een boete of iets in die aard gezien
263a.png
  ik vind het dan ook zeer schandalig en wraakroepend dat ze een werkende mens gaan lastig vallen om te gaan zitten terwijl er meer dan genoeg langdurige doppers zijn die te mottig zijn om iets te doen en alleen maar van vadertje staat leven ( wij dus ). ongelooflijk dat er nog geen enkele partij initiatief heeft genomen om hier iets aan te veranderen!!! maarja, je krijgt er wel 38 euro voor natuurlijk!!! ( geloof ik )       * edit * stubru had toch ook gefaked dat er nog mensen opgeroepen werden en dan die hun uitvluchten laten horen op de radio, dat was ook wel hilarisch soms "ik heb een alcoholisch probleem op zaterdagnacht meneer dus ik kan niet komen"   LOL
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik erger mij aan:   -Die commentaren op hln.be -Het ondermaatse geluid in de Kinepolis -Traag ladende blu ray's -Het city safety systeem van Volvo -Mensen die 60 rijden waar je 70 mag en in de bebouwde kom nog 60 rijden -Websites die vragen uit welk land je komt, terwijl ze dat goed genoeg weten -Google die reclame voor de gezochte zoekterm zetten -Als je op amazon aan het kijken bent voor een subwoofer je één uur later van amazon een mail krijgt met aanbiedingen voor subwoofers -Als je over luidsprekers praat en iemand uit je vrienden kring zegt: "weet je wat goede luidsprekers zijn: Bose" -Elke keer als mijn iphone een halve dag plat is geweest en ik laad die terug op dat ik een bericht krijg van proximus hoe je internet op je gsm configureerd
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik erger mij aan:



-Die commentaren op hln.be

-Het ondermaatse geluid in de Kinepolis

-Traag ladende blu ray's

-Het city safety systeem van Volvo

-Mensen die 60 rijden waar je 70 mag en in de bebouwde kom nog 60 rijden

-Websites die vragen uit welk land je komt, terwijl ze dat goed genoeg weten

-Google die reclame voor de gezochte zoekterm zetten

-Als je op amazon aan het kijken bent voor een subwoofer je één uur later van amazon een mail krijgt met aanbiedingen voor subwoofers

-Als je over luidsprekers praat en iemand uit je vrienden kring zegt: "weet je wat goede luidsprekers zijn: Bose"

-Elke keer als mijn iphone een halve dag plat is geweest en ik laad die terug op dat ik een bericht krijg van proximus hoe je internet op je gsm configureerd

Haha grappige tussen en ook wel veel herkenbaar
1f609.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Het terugkerende karakter van klierkoorts. We (vriendin en ik) zitten met een hoge concentratie antilichamen momenteel en ik zou vlot 20u/dag kunnen slapen denk ik.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Het terugkerende karakter van klierkoorts. We (vriendin en ik) zitten met een hoge concentratie antilichamen momenteel en ik zou vlot 20u/dag kunnen slapen denk ik.

Wie van de 2 heeft vreemd gegaan?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Koeriers die pakjes bij de buren leveren zonder een boodschap na te laten.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Back
Bovenaan