Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Door het voeren van een streng advertentiebeleid proberen we irritaties tot een minimum te beperken. Help ons door Home-Theater te whitelisten
Heb er eentje zonder hub, hub Heb je enkel nodig als je wil koppelen met Bluetooth...
staat momenteel te koop bij van den borre voor 177 euro... imo vij goedkoop.
Afstandsbediening | Vanden Borre – De laagste prijs
Koop je afstandsbediening aan de laagste prijs bij Vanden Borre: advies op maat, snelle levering en Click&Collect na 30 minuten dankzij onze Akte van Vertrouwen.www.vandenborre.be
Dat kan je instellen hoor zodoende,heb je ze onmiddellijk als 1e schermDat mis ik soms ook... Die zijn er natuurlijk wel. Maar je moet daarvoor eerst via het tochscreen naar het 3de scherm gaan.
Is bij wijze dezelfde prijs en die lampen iconen zijn in mijn geval wel meegenomen.Als je de ab enkel gebruikt voor ht is de 950 mischien een betere optie, heb je tenminste geen lamp iconen op je ab
Logitech Harmony afstandsbediening IR-afstandsbediening: Amazon.de: Elektronik
Logitech Harmony afstandsbediening IR-afstandsbediening: Amazon.de: Elektronikwww.amazon.de
Begonnen aan het doorlussen van mijn licht schakelaars omdat die allemaal op Hue werken. Niet zo evident. Vooral omdat ik die op meerdere punten kan aan/uit doen. Voorlopige resultaat is dat daardoor de verlichting niet werkt op 4 punten. Zucht...