Indien telenet, kijk bij digibox of er verlies op de coax zit.. alles eens aanduwen/vervangen van kabels waar je aan kan.. probleem er nog, telenet bellen voor uit te meten. Was bij ons ook zo.. buitenkabel was slecht.
Heb telenet al gebeld .
Ze konden morgen al komen maar dan is er niemand thuis dus heb een afspraak gemaakt voor vrijdag namiddag dat ze den boel eens komen uitmeten.
Vandaag is het signaal al beter maar nog niet zoals daarvoor
Op tv naargelang welk kanaal zit ik nu op 60% signaal sterkte ( maar vroeger was dat gewoon 100%)
Ook terug internet maar download is veel te weinig
Juist eens gemeten en ik zit nu op 7,4 waar dat vroeger 94 was maar de upload is nog wel ongeveer gelijk als vroeger 9,4
Vond het wel raar dat ik op een tv met onversterkt signaal een beter signaal binnne kreeg dan met een versterkt kanaal ...nu ongeveer gelijk .
Voor alleer ik kabels begin te steken zou ik toch eerts willen weten dat het inderdaad niet buiten aan de gevel ligt....vroeger ook nog eens voorgehad en met een nieuw filterke te steken was alles opgelost.
@ skank,, ja hoor wel telenet maar ik moet geen 4 dagen wachten en zagen voordat ze me komen helpen...
Gisteren avond nog mail vertsuurt gehad en deze morgend telefoon gekregen met de vraag of er iemand thuis was want de mekanieker stond klaar om te vertrekken.