• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Je ergernissen van vandaag

skoebiedoe

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.141
68
58
Alléé jong , eten , zuipen en poepen op een ander....gene afwas gene opkuis ...laat u eens goe gaan zou ik zeggen. ;p
 

skoebiedoe

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.141
68
58
Volgend jaar zelf uw bakske duvel meenemen dan.....het goede voorbeeld geven. ;)
 

Chr1st0f

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
1.910
242
73
BF V, wa een kut spel is me dat. 2 seconde rondlopen en je wordt neergehaald door campende snipers. En voor de rest wordt je constant neergehaald met 1 schot met geweren die daar niet voor gemaakt zijn. Ik was fan van de BF reeks, maar nu is het gedaan, na BF4 en BF1 dat op niets trok, nu BF V ook nog. Ik stop ermee, nooit koop ik nog een BF game.
 

djaxx

Well-Known Member
19 feb 2013
2.237
33
58
Al ooit een snipper gezien die niet campt dan? Dat is de bedoeling van een sniper. De omgeving verkennen en info geven aan zijn teamleden, tegenstanders van ver neerhalen. Dat gaat nu eenmaal moeilijk al lopend...BF 1 heb ik overgeslagen omdat ik geen tijd had maar de 4 was gewoon super. Je moet beter samenspelen met je Squad , beter kijken waar je spawnd,.. dat je gefrustreerd raakt omdat je weinig raakt tot daar aan toe maar om het spel daarom slecht te noemen. Als je slim speelt heb je de snippers zo te pakken.
 

Chr1st0f

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
1.910
242
73
Ze hadden het beter sniper elite genoemd, zoveel snipers zijn er nog nooit geweest. Maar het zijn niet alleen de snipers, de maps zijn ook teleurstellend, Narvic, Hamada, Panzerstorm, Airfield, nee dank u. En dan de bugs, blijkbaar leren ze dus echt niet van hun fouten, in elke BF zitten dezelfde bugs terwijl het allemaal op de Frostbite 2 gebaseerd is. Ze hadden beter hun tijd volledig in de multiplayer gestoken ipv de singleplayer. BF2 en BF3 was de top, daarna is het zwaar achteruit gegaan. Misschien dat ik inderdaad COD maar eens een kans moet geven, of wat meer films kijken :)
 

demon

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
1.955
95
79
BF V, wa een kut spel is me dat. 2 seconde rondlopen en je wordt neergehaald door campende snipers. En voor de rest wordt je constant neergehaald met 1 schot met geweren die daar niet voor gemaakt zijn. Ik was fan van de BF reeks, maar nu is het gedaan, na BF4 en BF1 dat op niets trok, nu BF V ook nog. Ik stop ermee, nooit koop ik nog een BF game.

Aaah, de eeuwige rage inducing snipers in battlefield games... Ik ga akkoord dat BF2 een van de laatste, goede games was. Voormij was dit persoonlijk 2143. Dan zwijg ik nog over de slechte netcode, waardoor je in 1 shot dood gaat, maar de tegenspeler die eigenlijk al vijf keer op je geschoten heeft om dan vervolgens om de hoek te sterven. Ik ben gewoon gestopt met het spelen van MP games, altijd wel iéts...
 

krikri

Well-Known Member
3 mei 2015
1.509
156
66
Router kaput, en dit 5 maanden na aankoop:-(. Best vervelend, dan merk je pas hoe afhankelijk we wel zijn van internet + aantal toestellen in woning die daar afhankelijk van zijn....nest rookalarmen, poort, camera’s etc...

Gelukkig kan ik mijn kapotte router laten vervangen bij coolblue... maar heb veel zin om over schakelen op een unify oplossing ;-),