• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Je ergernissen van vandaag

ToothLess

Well-Known Member
Home-Theater Goud
11 dec 2013
1.298
124
73
geen idee - werd verzonden naar "apple" voor nazicht - het begon met volledig opgeladen batterij en zwart scherm, - oplossing was efkes aan andere adapter hangen en na een paar minuten floep - terug werkende met volle batterij.... maar bon, deze laatste keer startte het ding gewoon niet meer. Heb wel al een ander toestel, maar allez - o_O
 

Chr1st0f

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
1.912
242
73
Webshops die reclame maken dat het de dag nadien geleverd wordt en dan krijg je na 2 dagen een mail dat het pas 8 maart geleverd wordt.
Als je dan gaat kijken naar de artikelen, staat er nog altijd dat ze in stock zijn en de volgende dag geleverd worden :mad:
 
  • Vind ik leuk
Reactions: jvanhambelgium

demon

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
1.955
95
79
Windows bootloader volledig corrupt geraakt nadat ik een van mijn NAS schrijven eraan hing... Resultaat is een reinstall...
 

Chr1st0f

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
1.912
242
73
Een Anki Cozmo gekocht in de UK voor mijn dochter haar verjaardag, levering was gepland tussen 2 - 6 maart.
Haar verjaardag was op 10 maart, maar helaas nog niets ontvangen.
Ik heb nu eindelijk de tracking aan de praat gekregen en die vermeld: geleverd op 2 maart!!! Waar dan???
Ik denk dat mijn dochter nog even zal moeten wachten op haar cadeau :mad:

 

demon

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
1.955
95
79
Niet echt een ergernis van vandaag, maar eerder dit weekeinde... Mijn BD player wou ineens niets meer afspelen! Gelukkig werkte een simpele 'heb je de stekker al eens in en uit gedaan' oplossing wel...
 

Chr1st0f

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
1.912
242
73
Zo is het bij mij ook begonnen, nu staat hij hier levenloos :mad:
 

Cramer

Member
18 jan 2015
138
1
23
1 dag kunnen genieten van youtube op de nieuwe bdspeler en nu al met een Youtube 400 error opgescheept...iemand ervaring mee?
 

krikri

Well-Known Member
3 mei 2015
1.516
158
66
Je mischien dit eens proberen.....When YouTube error 400 happens, you need check whether the device is the latest software firstly. If it is up to date and YouTube error 400 still exist, you can try with disconnecting the power supply for five minutes or more. And it still does not work, the last solution is to hard reset your device, or restore the default settings. By these steps, you can totally get your YouTube right
 

Cramer

Member
18 jan 2015
138
1
23
Thanks voor de tip; Is blijkbaar gekend probleem sinds vanmiddag bij x800 en x700 eigenaars...mss komt er dan toch snel een fix;
 

demon

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
1.955
95
79
Kat die het leuk vond om van op de vensterbak, doorheen een warme radiator te kotsen :sop:
 
  • Vind ik leuk
Reactions: djaxx

demon

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
1.955
95
79
Hooikoorts.. afgleopen jaren niet veel last van gehad en nu vollenbak :sop:
 

ToothLess

Well-Known Member
Home-Theater Goud
11 dec 2013
1.298
124
73
airco's zonder gas - lekdectectie van 4 uren, eindelijk/hopelijk gevonden - spleetje in een koppeling pfftttt
 

ToothLess

Well-Known Member
Home-Theater Goud
11 dec 2013
1.298
124
73
we zijn x weken verder en .. airco's koelen niet meer - airco man is weer gepasseerd, hij gaat alle leidingen vervangen naar de binnenunits, whattha fuck 't zou weer willen lukken dat het hier moet voorvallen - ik hoop dat er hier niet te veel afbraak/retouchewerk aan te pas komt, want daar heb ik geen zin in. Allez zegtem, Duits kwaliteitkoper ipv Chinees en nog fouten in de leidingen... Er zou blijkbaar expert van verzekering langskomen om vast te stellen. Voorlopig weer gas bijgestoken, maar ja, wat maakt het uit, nietwaar? Nekeer zuchten en hopen op de fix he ;-)
 

skoebiedoe

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.151
68
58
amai en mijne airco van de gamma hier draait nog steeds . ;)
Achtereen eens kijken voor een inverter
 

Carrion

Member
26 nov 2014
378
15
23
Hier ook nog steeds eeuwige liefde voor m'n airco die toch ook al enkele jaren hangt. Al zou ik eigenlijk die filters eens moeten vervangen want da's nog nooit gebeurd :unsure:
 

demon

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
1.955
95
79
Dan wil je eens een boxset van een tv show(Black Sails) aanschaffen en hebben ze de EU release gewoon verkloot: S01 subtitles, S02 -> S04 géén subtitles en S04 hebben ze blijkbaar op twee discs gegooid, inclu extra's. Bummer dus.
 

Chr1st0f

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
1.912
242
73
Eindelijk maar eens begonnen aan mijn zelfbouw sub, JL Audio 12W7.
Het hout lag al een jaar klaar in de garage. De nieuwe kist is nu bijna klaar, dus haal ik de sub uit de oude kist, maar blijkbaar is surround uitgedroogd en hierdoor is hij nu gescheurd :mad:
 

broodro0ster

Administrator
Home-Theater Goud
24 apr 2014
4.116
324
113
Ik wou een paar applicaties op m'n Mac mini server overzetten naar Docker containers. Na een hele boel testen op m'n Macbook Pro, kwam ik er achter dat mijn Mac mini uit 2010 de laatste CPU heeft die niet de volledige ondersteuning heeft om Docker te runnen :-(