• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Je ergernissen van vandaag

skoebiedoe

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.154
68
58
yep, regenbogen a volente....spijtig maar het was gewoon niet om aan te zien.
mm..gemiste kans
Had echt goede hoop toen ik daar binnen ging...maar helaas...het beeld was niet echt slecht te noemen maar als er wit in het beeld kwam....regenbogen a volonte.
jammer

Een gouden tip..ga hem echt eerste bekijken voor je hem koopt want het zou wel eens op een teleurstelling kunnen uitdraaien of je moet echt niet gevoelig zijn voor rgb.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

broodro0ster

Administrator
Home-Theater Goud
24 apr 2014
4.117
324
113
skoebiedoe zei:
de nieuwe Optoma.....damm slaagt die tegen
Prachtig beeld, maar zoveel heb regenbogen heb ik nog nooit gezien eerlijk gezegd
1f914.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

skoebiedoe

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.154
68
58
Achja, maar zoals al gezegd ...nu is misschien het fundament gelegd voor 4K lazer projectors in de betaalbare klasse .
1f609.png

de toekomst ziet er goed uit.
1f609.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.717
419
98
Earth
Toch raar dat die regenbogen er nog altijd niet uit zijn
 
Laatst bewerkt door een moderator:

skoebiedoe

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.154
68
58
Vandaag hebben ze tegen mijne Kia gezeten....schade valt mee maar al die rompslomp dat erbij komt kijken....
Straks naar den expert bellen voor een afspraak.
Ben wel in mijn recht en den auto is omium verzekert dus komt allemaal wel goed.
1f609.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Carrion

Member
26 nov 2014
378
15
23
Ik heb eigenlijk totaal geen goesting om nieuwjaar te vieren zondag. Niet omdat ik een van die verzuurde mensen ben die tegen elke feestgelegenheid iets heeft ofzo. Maar op dit moment heb ik echt zo'n gevoel van: "meh, moet dat nu echt". Maar bon, ik ben sowieso al de minst sociale van onze groep dus ik zal maar een efforeke doen om niet 2 maand lang gezaag te horen omdat ik met nieuwjaar niet ben weggeweest.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

skoebiedoe

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.154
68
58
ik blijf ook thuis hoor...
een van mijn zusters komt met hare man en zoon , mijn nicht met hare vrijer en dan gewoon lekker eten en een kaartje leggen tot middernacht en dan op tijd in ons bed.
1f609.png

Den tijd dat ik op stap ging en dan om middernacht iedereen een hand of kus moeten geven ligt al een tijdje achter mij zenne.
1f609.png

Ik ga zelfs niet naar het vuurwerk kijken op de kaai.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

djaxx

Well-Known Member
19 feb 2013
2.237
33
58
Nieuwjaar vind ik nog ok. Ik krijg het meer van heel da hypocriete kerstgebeuren. Er gaat geen kat meer naar de kerk maar op die dag moeten we allemaal vieren en dan zitten de kerken s'nachts ook nog is vol met mensen die hun kop er nooit laten zien.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

ToothLess

Well-Known Member
Home-Theater Goud
11 dec 2013
1.298
124
73
Voor mij heeft Kerst alles te maken met de kerstman en z'n cadeauke's die hij uitdeelt. Maar ik ben dan ook een commercieel "ongelovige Thomas"...
1f609.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Stiibun

Well-Known Member
19 feb 2013
3.276
211
68
Oudjaar wordt hier altijd in stijl gevierd. Naar traditie huren we een huisje, huis deze keer want vierkantshoeve met grote kamers, met een aantal vrienden uit alle windstreken van Vlaanderen en dat is altijd gespekt met stevige wandelingen, goed eten en véél leute.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Carrion

Member
26 nov 2014
378
15
23
Dat ik steeds meer begin te vervreemden van m'n vrienden. Ik heb totaal andere interesses en doelen dan m'n vriendengroep. Ik ben bv. pas terug gaan studeren en steek daar dus veel tijd in terwijl m'n vrienden allemaal tevreden zijn met hun werk in de fabriek en dagelijks na hun uren pinten te kunnen gaan drinken. Er is er ook maar 1 die verder gestudeerd heeft en dus ook meer carrière gericht is dan dagelijks pintelieren. Ik heb niet de behoefte meer (ben ondertussen 29) om dagelijks op café te zitten en mezelf elke dag in het weekend een kater te drinken en de hele dag slecht te voelen om daarna 's avonds weer hetzelfde te doen.

Nu absoluut geen slecht woord over m'n vrienden ofzo, maar ik voel gewoon dat ik mezelf langzaam maar zeker meer aan het isoleren ben gewoon omdat ik volledig andere doelen heb dan de rest.

Om eens een diepgaande ergernis te hebben :unsure:
 

ToothLess

Well-Known Member
Home-Theater Goud
11 dec 2013
1.298
124
73
Dat ik steeds meer begin te vervreemden van m'n vrienden. Ik heb totaal andere interesses en doelen dan m'n vriendengroep. Ik ben bv. pas terug gaan studeren en steek daar dus veel tijd in terwijl m'n vrienden allemaal tevreden zijn met hun werk in de fabriek en dagelijks na hun uren pinten te kunnen gaan drinken. Er is er ook maar 1 die verder gestudeerd heeft en dus ook meer carrière gericht is dan dagelijks pintelieren. Ik heb niet de behoefte meer (ben ondertussen 29) om dagelijks op café te zitten en mezelf elke dag in het weekend een kater te drinken en de hele dag slecht te voelen om daarna 's avonds weer hetzelfde te doen.

Nu absoluut geen slecht woord over m'n vrienden ofzo, maar ik voel gewoon dat ik mezelf langzaam maar zeker meer aan het isoleren ben gewoon omdat ik volledig andere doelen heb dan de rest.

Om eens een diepgaande ergernis te hebben :unsure:

welcome in the real world Carrion - velen mogen van geluk spreken als ze 1 echt vriend overhouden in 't leven... als het er op aankomt kan je lelijk schrikken ;-)
Enfin, iedere z'n weg - op die weg ontmoet je dan wel andere mensen waarmee je dan terug 'geconnecteerd' geraakt hé...
 

Joske007

Moderator
Medewerker
4 mei 2013
4.181
144
68
@ Carrion Carrion
Eerst en vooral vind ik het knap dat je dit hier zo openhartig en oprecht even neerzet. Ik kan je verhaal best begrijpen en geloof me dit overkomt en hele grote groep onder ons hoor. Ook zal je gaande weg door andere interesses in een ander leefomgeving nieuwe vrienden ontdekken, maar dat vraagt wel enige inspanning van jou kant.
Verder is het best goed mogelijk eens sommige vrienden die nu even in een andere leefwereld zitten nadien terug bij je aansluiten. Maw duw door onbegrip nooit oude vrienden van je af ;)

Succes :)
 

ToothLess

Well-Known Member
Home-Theater Goud
11 dec 2013
1.298
124
73
De wubbes krijg ik er van - ik ga naar de Proximus shop om onze Bizz abo's aan te passen. Dat staat op naam van mijn vrouw, ik heb haar ID mee omdat zij zelf niet kan langsgaan. Zegt dat madammeke van de Proxi-shop - sorry, dat gaat niet, ze moet zelf komen. Ik zeg, maar madam, mijn abo staat daar ook onder en mijn vrouw (as in getrouwd) werkt 6/7 en kan dus niet langskomen voor zo'n dingen. Geen avans, zelfs geen speld tussen te krijgen!
Ik bel naar Proximus helpdesk - efkes uitgelegd - alles geregeld.
Wat voor klotenbazaar en waste of time is dat allemaal zeg?
 

Carrion

Member
26 nov 2014
378
15
23
welcome in the real world Carrion - velen mogen van geluk spreken als ze 1 echt vriend overhouden in 't leven... als het er op aankomt kan je lelijk schrikken ;-)
Enfin, iedere z'n weg - op die weg ontmoet je dan wel andere mensen waarmee je dan terug 'geconnecteerd' geraakt hé...

Da's waar, maar het is toch verschieten hoe snel dat zoiets plots kan gaan vanaf het moment dat de interesses een beetje beginnen te veranderen.

@ Carrion Carrion
Eerst en vooral vind ik het knap dat je dit hier zo openhartig en oprecht even neerzet. Ik kan je verhaal best begrijpen en geloof me dit overkomt en hele grote groep onder ons hoor. Ook zal je gaande weg door andere interesses in een ander leefomgeving nieuwe vrienden ontdekken, maar dat vraagt wel enige inspanning van jou kant.
Verder is het best goed mogelijk eens sommige vrienden die nu even in een andere leefwereld zitten nadien terug bij je aansluiten. Maw duw door onbegrip nooit oude vrienden van je af ;)

Succes :)

Nee, 't is absoluut niet dat ik actief bezig ben met een bepaalde groep af te stoten ofzo. Ik ga sowieso nog elke zaterdag voetballen met diezelfde groep en dat is altijd heel plezant. Maar ik ben bv. altijd al iemand geweest die op regelmatige basis nood heeft om even op zichzelf te zijn. Ik kan bv. perfect een heel weekend binnen zitten en mezelf amuseren of in de zomer zelfs een dag alleen naar zee om gewoon even op mezelf te zijn en m'n gedachten.

Maar je hebt gelijk, ik moet me soms ook een beetje meer inspannen en ook gewoon eens wat meer buiten komen en sociaal wezen.
 
  • Vind ik leuk
Reactions: Joske007

ToothLess

Well-Known Member
Home-Theater Goud
11 dec 2013
1.298
124
73
nieuwe iphone 8 is al morsdood.... tjonge jonge, goe bezig - op ne maandag gemaakt zeker