• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Je ergernissen van vandaag

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.748
422
98
Earth
Chr1st0f zei:
Jij sprak over 250 euro en hij vroeg 350 euro, misschien heeft hij er 350 voor gekregen.
Misschien moet je dit in het oog houden: http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=166120.0 
Hij vroeg 275
ik wou hem dit geven maar probeerde eerst 250 en dan zonder boe of ba is hij verkocht

Die svs is idd misschien ook wat, heb hem pm gestuurd.
Zou dat een betere combo zijn?
Is wel 10j oud he
 
Laatst bewerkt door een moderator:

broodro0ster

Administrator
Home-Theater Goud
24 apr 2014
4.119
324
113
Als er iemand anders eerst 275euro geeft was hij wel eerder als u he :p

Als ik iets tweedehands verkoop, verkoop ik gewoon aan de eerste die mijn prijs wilt geven. Ondertussen ben ik het afgeleerd om 15 mails over en weer te sturen met afbieders die dan uiteindelijk toch afhaken :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.748
422
98
Earth
het waren maar 2 pb's zenne, ik vroeg ook direct om te reserveren (dan zou zn frank ook moeten vallen)
soit tis passe
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.748
422
98
Earth
Die prijzen kloppen langs geen kanten.
Niet realistisch
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Chr1st0f

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
1.916
242
73
Je moet wel kijken naar het oude type en in Europa. Die prijs zit rond de 500 - 600 euro, lijkt me toch correct.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

luckske

Well-Known Member
13 apr 2014
1.651
47
61
Power Adapter van de Macbook Pro (amper 6 maanden oud toestel, met AppleCare) van een collega is stuk, ze gaat naar de Apple Store in Brussel en wordt weggestuurd, omdat ze online maar een afspraak moet maken. Dus ik probeer dat deze morgen... moet ze bijna een hele week wachten voor er plaats is (Donderdag 7 december in de namiddag). Dat is nu toch echt wel te belachelijk voor woorden zeker! Apple heeft bij ons intern toch sérieus wat strepen verloren in het afgelopen half jaar.
1f44e.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

demon

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
1.955
95
79
luckske zei:
Power Adapter van de Macbook Pro (amper 6 maanden oud toestel, met AppleCare) van een collega is stuk, ze gaat naar de Apple Store in Brussel en wordt weggestuurd, omdat ze online maar een afspraak moet maken. Dus ik probeer dat deze morgen... moet ze bijna een hele week wachten voor er plaats is (Donderdag 7 december in de namiddag). Dat is nu toch echt wel te belachelijk voor woorden zeker! Apple heeft bij ons intern toch sérieus wat strepen verloren in het afgelopen half jaar.
1f44e.png
Dat is er inderdaad over.. maar wees niet verbaast als ze binnen enkele jaren met een 'fast lane' support plan afkomen..
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Carrion

Member
26 nov 2014
378
15
23
luckske zei:
Power Adapter van de Macbook Pro (amper 6 maanden oud toestel, met AppleCare) van een collega is stuk, ze gaat naar de Apple Store in Brussel en wordt weggestuurd, omdat ze online maar een afspraak moet maken. Dus ik probeer dat deze morgen... moet ze bijna een hele week wachten voor er plaats is (Donderdag 7 december in de namiddag). Dat is nu toch echt wel te belachelijk voor woorden zeker! Apple heeft bij ons intern toch sérieus wat strepen verloren in het afgelopen half jaar.
1f44e.png
Het is inderdaad wel wat bergaf aan het gaan met Apple in mijn ogen (ook al ben ik nog steeds een fervent gebruiker van hun producten). Maar als je een MBP van 2700 euro koopt en daar zit niet eens een adapter kabel bij, dat is toch echt zo zot voor woorden. Ze zijn jammer genoeg meer richting style of function ipv andersom aan het gaan.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

luckske

Well-Known Member
13 apr 2014
1.651
47
61
Ja hier idem hoor - maar ze hebben inderdaad de kantjes ervan afgelopen op sommige vlakken; zoals inderdaad die adapter kabel of het feit dat de USB-C kabel die ze meeleveren helemaal niet gebruikt kan worden voor data overdrachten. Dan komt Belkin weer eens langs de kassa met belachelijke prijzen voor een idioot kabeltje.

Ook het feit dat ze bijna onmogelijk te repareren vallen is schandalig. Wij hebben begin dit jaar iedereen hier nieuwe Macbook Pro's gegeven en bij 2 collega's is de plastiek onderaan het scherm kapot gegaan doordat er waarschijnlijk iets tussen stak. Niet slim, maar soit - kan gebeuren. 700 euro reparatie kost (!!), ze moeten gewoon een heel nieuw scherm steken ipv rand.

En dan begin ik nog niet over het geluid van het toetsenbord! Maarja.. het comfort van Mac OS is wel wat waard.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Sphinkx

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.487
311
93
Skank zei:
Hij vroeg 275
ik wou hem dit geven maar probeerde eerst 250 en dan zonder boe of ba is hij verkocht

Die svs is idd misschien ook wat, heb hem pm gestuurd.
Zou dat een betere combo zijn?
Is wel 10j oud he
Ik heb die nog altijd staan en die speelt nog altijd zonder problemen... Maar wel vooral te gebruiken voor film! Muzikaal is deze sub een stuk minder...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

broodro0ster

Administrator
Home-Theater Goud
24 apr 2014
4.119
324
113
PostNL zou vandaag langs komen met m’n MiniDSP. Heel de dag zitten wachten en nog geen bezorger gezien.
Volgens track and trace is de bezorger om dit moment nog steeds onderweg voor levering
1f612.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Stiibun

Well-Known Member
19 feb 2013
3.277
211
68
Twee weken geleden net hetzelfde voorgehad met PostNL

Mijn ergernis van gisteren, nou ja, is die verdomde (dus toch
263a.png
) Harmony Hub in het draadloos netwerk krijgen. Dat spul werkt alleen op de 2.4 GHz band en niet op 5.0 GHz. Via de desktop app de boel syncen loopt in het honderd zelfs al staat mijn Mac ingesteld op het 2.4 GHz draadloos netwerk. Blijft toch klooien dat Logitech zoals het ook jaren geleden zo was.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

demon

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
1.955
95
79
Stiibun zei:
Harmony Hub in het draadloos netwerk krijgen
Dan spreken we nog niet over die rot software die soms wel, soms niet wilt meewerken.....
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Xenomorph

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
2.067
89
53
Stiibun zei:
Twee weken geleden net hetzelfde voorgehad met PostNL

Mijn ergernis van gisteren, nou ja, is die verdomde (dus toch
263a.png
) Harmony Hub in het draadloos netwerk krijgen. Dat spul werkt alleen op de 2.4 GHz band en niet op 5.0 GHz. Via de desktop app de boel syncen loopt in het honderd zelfs al staat mijn Mac ingesteld op het 2.4 GHz draadloos netwerk. Blijft toch klooien dat Logitech zoals het ook jaren geleden zo was.
gisteren ook aan de slag geweest en via accesspoint boven vond de app de hub niet alleen via de router zelf!
Dus beiden moeten aangesloten zijn op dezelfde router...klote!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

broodro0ster

Administrator
Home-Theater Goud
24 apr 2014
4.119
324
113
Xenomorph zei:
gisteren ook aan de slag geweest en via accesspoint boven vond de app de hub niet alleen via de router zelf!
Dus beiden moeten aangesloten zijn op dezelfde router...klote!
Huh, vreemd, want hier werkt dat perfect.
Ik kan zelfs via m'n VPN toestellen aan en uit zetten met m'n Harmony app.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Philip

Well-Known Member
18 nov 2014
1.053
90
80
Vreemd, ik heb al een aantal keer wifi opnieuw moeten instellen, werkt gewoon. Maar je moet inderdaad bij initialisatie wel op dezelfde SSID en band zitten.

Eenmaal ingesteld nooit problemen, toch niet op connectivity vlak (Hue aansturen is "meh"). Als je ingelogged bent heb je niet eens VPN nodig om remote toestellen te besturen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Joske007

Moderator
Medewerker
4 mei 2013
4.181
144
68
Ook hier werken beide hubs voor HT en leefruimten geheel probleemloos.
Installatie was voor een groentje zoals ik een fluitje van een cent
1f44d.png
 
Laatst bewerkt door een moderator: