Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Door het voeren van een streng advertentiebeleid proberen we irritaties tot een minimum te beperken. Help ons door Home-Theater te whitelisten
Hoe lang hebt ge die van u? Ik heb die van mij al meer dan 6 jaar en die zijn nog altijd 100% lekvrij.demon zei:Oordoppen die niet meer goed, tot niet afsluiten... op naar nieuwe
Ik denk zo'n 5 a 6 jaar... Ik wist dat eentje op zijn minst niet zo goed sloot, maar het was erger dan ik dacht:Carrion zei:Hoe lang hebt ge die van u? Ik heb die van mij al meer dan 6 jaar en die zijn nog altijd 100% lekvrij.
Aan één kant wist ik dat de afsluiting minder was, maar dat er een totaal niet meer dichte, had ik niet door, neen. Het geluid kan dan nog steeds door de filter, maar ook ernaast, wat het nut en de bescherming te geniet maakt..Joske007 zei:Heb je dit dan nooit eerder gevoeld?
4 tot 5 jaar is de gemiddelde levensverwachting van die dopjes. En inderdaad, het zijn Variphone MEP GEN 1 en de nieuwe zullen wederom MEP 1 zijn omdat ik 25db demping nodig heb voor veilig genoeg te zitten. Je weet zelf wel dat pieken van 100 > db geen uitzondering zijn op metal optredens , al wordt alles boven de 105 al snel automatisch omlaag gebrachtCarrion zei:Aangezien dat ze zeggen dat ze 5 jaar meegaan is 5 jaar niet slecht voor het geld dat het kost en de misserie die je ermee spaart Variphones neem ik aan?
Als er een deftige PA en deftige geluidsman aanwezig is zullen die pieken eerder uitzondering dan regel zijn. Optredens die wij organiseren komen eigenlijk nooit boven de 95db en dat zijn er ook allemaal van het hardere werk. Maar op plekken waar dit niet aanwezig is zoals kleine jeugdhuizen (al maken grote venues zich er ook vaak schuldig aan) kunnen die uitschieters al eens voorkomen inderdaad. 25db is voor mij persoonlijk wel een te grote demping, de 15db die ik nu heb is ideaal.demon zei:4 tot 5 jaar is de gemiddelde levensverwachting van die dopjes. En inderdaad, het zijn Variphone MEP GEN 1 en de nieuwe zullen wederom MEP 1 zijn omdat ik 25db demping nodig heb voor veilig genoeg te zitten. Je weet zelf wel dat pieken van 100 > db geen uitzondering zijn op metal optredens , al wordt alles boven de 105 al snel automatisch omlaag gebracht
Eens op facebook van je laten horen, zal snel inorde komen danluckske zei:grappig dat ze nu wel niet meer snel kunnen antwoorden op hun emails .
Ik weet niet of je echt bedrogen wordt, meestal referen ze naar de advies prijs, niet de prijs van de week ervoo, in die zin liegen ze niet.Sphinkx zei:Bijna alle winkels doen dit.. Niet alleen met black friday maar ook met bv solden. Gewoon de prijzen goed opvolgen als je niet bedrogen
Nene, ik heb die kerel 31 oktober gestuurd, maar hij wou nog even afwachten op betere boden. Ik heb sindsdien geen contact meer gehad met die kerel want ik heb m'n centen gespendeerd aan een Arcam AVR390Skank zei:Ik ging die bk sub overnemen..
Zijn we nog in overleg, zegt hij plots dat hij verkocht is aan een ander..
Echt niet mooi van hem
Brood, jij zit er voor niks tussen?