• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Je ergernissen van vandaag

Drupal 7 ---> Drupal 8 migrate, zucht.

Laatst bewerkt door een moderator:
Oordoppen die niet meer goed, tot niet afsluiten... op naar nieuwe
2639.png

demon zei:
Oordoppen die niet meer goed, tot niet afsluiten... op naar nieuwe
2639.png
Hoe lang hebt ge die van u? Ik heb die van mij al meer dan 6 jaar en die zijn nog altijd 100% lekvrij.

Carrion zei:
Hoe lang hebt ge die van u? Ik heb die van mij al meer dan 6 jaar en die zijn nog altijd 100% lekvrij.
Ik denk zo'n 5 a 6 jaar... Ik wist dat eentje op zijn minst niet zo goed sloot, maar het was erger dan ik dacht:

Links: Sluit helemaal niet meer, ongeacht de stand van de kaak(open/dicht) en dit is mijn onbeschadigde oor..
Rechts: Sluit voor de helft, tot mijn kaak beweegt, dan valt alle druk weg.

Joske007 zei:
Heb je dit dan nooit eerder gevoeld?
Aan één kant wist ik dat de afsluiting minder was, maar dat er een totaal niet meer dichte, had ik niet door, neen. Het geluid kan dan nog steeds door de filter, maar ook ernaast, wat het nut en de bescherming te geniet maakt..

Achja, binnen 14 dagen zou ik de nieuwe moeten hebben
263a.png

Aangezien dat ze zeggen dat ze 5 jaar meegaan is 5 jaar niet slecht voor het geld dat het kost en de misserie die je ermee spaart :p Variphones neem ik aan?

Carrion zei:
Aangezien dat ze zeggen dat ze 5 jaar meegaan is 5 jaar niet slecht voor het geld dat het kost en de misserie die je ermee spaart :p Variphones neem ik aan?
4 tot 5 jaar is de gemiddelde levensverwachting van die dopjes. En inderdaad, het zijn Variphone MEP GEN 1 en de nieuwe zullen wederom MEP 1 zijn omdat ik 25db demping nodig heb voor veilig genoeg te zitten. Je weet zelf wel dat pieken van 100 > db geen uitzondering zijn op metal optredens , al wordt alles boven de 105 al snel automatisch omlaag gebracht:)

demon zei:
4 tot 5 jaar is de gemiddelde levensverwachting van die dopjes. En inderdaad, het zijn Variphone MEP GEN 1 en de nieuwe zullen wederom MEP 1 zijn omdat ik 25db demping nodig heb voor veilig genoeg te zitten. Je weet zelf wel dat pieken van 100 > db geen uitzondering zijn op metal optredens , al wordt alles boven de 105 al snel automatisch omlaag gebracht:)
Als er een deftige PA en deftige geluidsman aanwezig is zullen die pieken eerder uitzondering dan regel zijn. Optredens die wij organiseren komen eigenlijk nooit boven de 95db en dat zijn er ook allemaal van het hardere werk. Maar op plekken waar dit niet aanwezig is zoals kleine jeugdhuizen (al maken grote venues zich er ook vaak schuldig aan) kunnen die uitschieters al eens voorkomen inderdaad. 25db is voor mij persoonlijk wel een te grote demping, de 15db die ik nu heb is ideaal.

3 weken terug een autokrik besteld bij Datona, na toch veel lovende reviews te lezen over de krik. Alleen bij levering een defect wiel waardoor de krik niet vooruit kon rijden, goed - dat kan gebeuren. Dus email naar hun en binnen de 10minuten was de retour geregeld (gelukkig gratis, want 't is toch een goei 30kg).

Na een week niks gehoord te hebben toch eens geïnformeerd hoe het zat en weer zeer snel een antwoord dat ze het gingen onderzoeken want ze hadden de krik nog niet aangekregen. Transmission was de krik kwijt geraakt, maar binnen de 48 uur ging ik meer weten. Toen ik na 3 dagen nog niks had gehoord toch even een mail gestuurd en hoera, de volgende dag hadden ze de krik gevonden en kreeg ik een nieuwe krik opgezonden. Dat was gisteren.
Vandaag krik aangekomen.. is die nest toch niet weer kapot! Weer iets aan de wielen. Hoogstwaarschijnlijk dat het telkens gebeurd tijdens de transport, de doos waarin de krik komt is niet meer als een bananendoos.

Mail gestuurd dat ze de krik opnieuw mogen komen halen en ze mijn geld maar terug storten.. grappig dat ze nu wel niet meer snel kunnen antwoorden op hun emails
1f643.png
.

luckske zei:
grappig dat ze nu wel niet meer snel kunnen antwoorden op hun emails .
Eens op facebook van je laten horen, zal snel inorde komen dan
1f609.png
.

Mijn ergernis:
Drupal, grijs haar krijg ik daar van! Mijn Media field was stuk out of nowhere... zucht

De voeding van mijn Arcam BDP-300 blu-ray speler heeft het begeven
2639.png

Weet er iemand een adres waar ze een schakelende voeding kunnen herstellen?
Ik zie op zicht geen kapotte elco's en de zekering meet nog door.

De speler binnen doen om te herstellen, gaat waarschijnlijk veel geld kosten.
Dan kan ik beter een Oppo 203 kopen, maar ik vind het zonde om deze zo maar af te schrijven.

Jammer. Bel even naar Transtel-Sabima 03 2373607. Zij zijn de nieuwe invoerder en hebben een eigen technische dienst. Ze kunnen je alvast een indicatie geven denk ik. Als het kan vraag naar Wim en vertel wat je zelf al hebt onderzocht.

Bijna alle winkels doen dit.. Niet alleen met black friday maar ook met bv solden. Gewoon de prijzen goed opvolgen als je niet bedrogen wil worden..

Logitech My harmony software.... Kreeg de copy setting niet te zien en dus mocht ik alles manueel weer opnieuw instellen...

z
Sphinkx zei:
Bijna alle winkels doen dit.. Niet alleen met black friday maar ook met bv solden. Gewoon de prijzen goed opvolgen als je niet bedrogen
Ik weet niet of je echt bedrogen wordt, meestal referen ze naar de advies prijs, niet de prijs van de week ervoo, in die zin liegen ze niet.

Je mag ervan uitgaan dat elk zichzelf respecterend marketeer of verkoper deze trukjes toepast,
Ik ken zelfs een bouwfirma sleutel op de deur die hun klanten "20%" korting geven en de indruk nalaten of het een speciale gueste is, terwijl dit gewoon een standaard korting betreft die ze zoiezo inreken in hunr forecast.

Onlangs stonden in mediamarkt ook nog schouwroom modellen te koop, ouder dan 1 jaar, dit betekend dat ze die bijna integraal mogen aftrekken van hun belastingen m.a.w. ze er bijna geen kosten aan hebben, dat je als klant 30% korting krijgt is mooi megenomen, maar denk nu niet dat ze die met verloes gaan wegdoen. Ps. Wettelijk mag je zelfs niks verkopen met verlies.

Nu ja als klant staat het je vrij om noet in te gaan op die aanbiedingen he
263a.png

Ik ging die bk sub overnemen..
Zijn we nog in overleg, zegt hij plots dat hij verkocht is aan een ander..
Echt niet mooi van hem
Brood, jij zit er voor niks tussen? :p

Skank zei:
Ik ging die bk sub overnemen..
Zijn we nog in overleg, zegt hij plots dat hij verkocht is aan een ander..
Echt niet mooi van hem
Brood, jij zit er voor niks tussen? :p
Nene, ik heb die kerel 31 oktober gestuurd, maar hij wou nog even afwachten op betere boden. Ik heb sindsdien geen contact meer gehad met die kerel want ik heb m'n centen gespendeerd aan een Arcam AVR390 :p

ik braak er echt van
zonder boe of ba
ik heb zelfs geen kans om te reageren

Back
Bovenaan