• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Je ergernissen van vandaag

Jake

Well-Known Member
19 feb 2013
1.184
88
56
Ik denk dat ze een nulletje vergeten had
1f914.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Xenomorph

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
2.067
89
53
Heb zo eens een MCintosh eindeversterker met lampen gekocht voor 20€! Opa was gestorven en verkochten zijn 'oude' brol, lol
 
Laatst bewerkt door een moderator:

ToothLess

Well-Known Member
Home-Theater Goud
11 dec 2013
1.298
124
73
Voor wie interesse zou hebben om de Electrabel boxx aan te schaffen - je krijgt er nu 2 philips hue lampen en bridge bij! Verdekken, ik kreeg er voor de zomer nougabollen bij - ze geraken zeker van hun klodden niet vanaf?
1f609.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Joske007

Moderator
Medewerker
4 mei 2013
4.181
144
68
Electrabel Boxx?


  • Formule 1: Met het Active-contract</strong>. Je kiest voor het voordelige Active-tarief voor gas en elektriciteit. Je krijgt boxx & installatie hierbij inclusief!
    [*]
    Formule 2: Je bestelt alleen boxx en betaalt eenmalig 298€ (installatie inclusief). info
    [*]
    <strong>Unieke promo !
    Gratis 2 slimme lampen van Philips Hue bij aankoop van boxx of het Active-contract. Actie geldig tot 31 oktober 2016.
De Hue lampen zijn dan wel gratis maar wel van het oude type, indien je hier niet om geeft kan het best interessant zijn als je uiteraard voor Electrabel kiest.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

ToothLess

Well-Known Member
Home-Theater Goud
11 dec 2013
1.298
124
73
om boxx te gebruiken hoef je niet bij electrabel te zitten - de white ambiance lampen waarover het hier gaat zitten gewoon in een nieuwe verpakking tov 'de oude' ?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

ilstino

Member
9 jul 2015
735
0
19
atmos speakers aangesloten . Willen testen en blu Ray speler stuk. Geen atmos films meer op nas dus enkel paar demo's kunnen bekijken en geen film
 
Laatst bewerkt door een moderator:

luckske

Well-Known Member
13 apr 2014
1.651
47
61
Weekendje Dublin beginnen met 4,5uur vertraging
1f44e.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

ToothLess

Well-Known Member
Home-Theater Goud
11 dec 2013
1.298
124
73
iemand ervaring/suggestie met/voor een alternatief voor flyer.be ? degelijk papieren drukwerk en drukwerk op plexi zoek ik - die mannen van flyer.be houden mij al een maand in draai grrrrrr
 
Laatst bewerkt door een moderator:

demon

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
1.955
95
79
Ik denk dat ik gewoon pech aantrek: Digibox(niet corder) defect, nieuwe nodig. Ik ga naar telenet centrum in hasselt, hebben er geen meer, dan naar zo'n selection geval met telenet centrum, niet juiste paspoort bij(ben niet de abbo houder), dan vandaag ben ik met de documenten inorde, ligt telenet eruit in hasselt, krijg ik hem weer niet mee
1f621.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

demon

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
1.955
95
79
Een van de camera batterijen die defect is en begon te zwellen tijdens het opladen...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Carrion

Member
26 nov 2014
378
15
23
Tijdens een telefoongesprek ivm een sollicitatie volledig dichtgeklapt.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

jvanhambelgium

Well-Known Member
25 feb 2013
2.677
207
73
Carrion zei:
Tijdens een telefoongesprek ivm een sollicitatie volledig dichtgeklapt.
Allez jong, hoe doe je dat ?
Over de telefoon moet toch nog ietske makkelijker zijn dan een face2face meeting ?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Carrion

Member
26 nov 2014
378
15
23
jvanhambelgium zei:
Allez jong, hoe doe je dat ?
Over de telefoon moet toch nog ietske makkelijker zijn dan een face2face meeting ?
Ik ben nogal een redelijk introvert persoon. En als ik veel aandacht of vragen in een keer krijg waar ik niet rustig over kan nadenken begin ik een beetje te panikeren en dan stopt vanboven zowat alles met werken.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

jvanhambelgium

Well-Known Member
25 feb 2013
2.677
207
73
Carrion zei:
Ik ben nogal een redelijk introvert persoon. En als ik veel aandacht of vragen in een keer krijg waar ik niet rustig over kan nadenken begin ik een beetje te panikeren en dan stopt vanboven zowat alles met werken.
No worries
1f609.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

skoebiedoe

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.154
68
58
Was bij mij ook zo hoor , ze hadden mij totaal onverwacht opgebeld en mijn gedachten stonden er niet naar dus weinig antwoorden gegeven maar heb gewoon gezegd dat ik het liever tête a tête deed en ben gewoon uitgenodigd geweest.
1f609.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

ToothLess

Well-Known Member
Home-Theater Goud
11 dec 2013
1.298
124
73
Bijdragen moeten betalen over een gans jaar als ge 'maar' 3 q's van een jaar kunnen werken hebt... apenland - "Starters helpen" heet dat dan. Grrrr
 
Laatst bewerkt door een moderator: