• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Je ergernissen van vandaag

demon

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
1.955
95
79
Metallica met Master Of puppets op 1 in de Zwaarste Lijst 2017. Als metalfan vind ik dit maar zwakjes, ik ben geen fan van black/death metal, maar er zijn veel betere nummers die op #1 mogen staan
263a.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

skoebiedoe

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.154
68
58
De onzekerheid dat uw vader morgen op de operatie tafel ligt voor een open hart operatie.....
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Seagull

Active Member
18 dec 2016
140
7
28
I know the feeling. Mijn kleindochter van 4 maanden heeft vrijdag ook een open hart operatie ondergaan. Gelukkig is alles goed verlopen. Fingers crossed en hou de moed er in.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

demon

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
1.955
95
79
skoebiedoe zei:
De onzekerheid dat uw vader morgen op de operatie tafel ligt voor een open hart operatie.....
Veel sterkte!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

djaxx

Well-Known Member
19 feb 2013
2.237
33
58
Sterkte Skoebie!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Xenomorph

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
2.067
89
53
En....alles goed verlopen Skoebie?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

skoebiedoe

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.154
68
58
Yep , ze hebben zojuist gebeld dat de operatie erop zit en dat er wel een paar complicaties zijn geweest maar alles is goed verlopen.

Iedereen bedankt voor de steun en het medeleven.
1f609.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

skoebiedoe

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.154
68
58
Blijkbaar hebben ze ook nog een hartklep moeten vervangen maar het belangrijkste is dat hem het goed maakt , goed recupereert en misschien mag hem binnen 14 dagen al naar huis.
1f609.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

skoebiedoe

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.154
68
58
Weeral problemen met die del xpsone27...,

Heb win 10 opnieuw moeten installeren 14 dagen geleden want vond zijn bootfiles niet en wou niet herstellen.
Nu installeren ging zonder probleem en heeft dan een weekje probleemloos gedraait .
Nu staat hem hier terug omdat hem soms niet wil opstarten ...black screen probleem maar het rare is dat als ik hem opzet en hem een tijdje laat staan gewoon ....dan ineens krijg je dell logo en start de pc op.
Lijkt wel of hij de schijf opeens terug vind en dan maar besluit om op te starten.
Pertang als ik diagnostic gedraait heb zijn er geen problemen en hdtune vind ook geen problemen met de schijf ( uitgebreidde test en alles groen. )..... raar.

Nu staat hem hier probleemloos te draaien en ben bezig met update naar laatste nieuwe versie van win 10. Eens zien wat dat geeft.


Hemgeeft wel een melding dat mijn station voor bestands geschiedenis te lang onderbroken is geweest en dat ik hem terug moet aansluiten???
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Sphinkx

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.481
309
93
Mss een probleem met voeding of moederbord?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Puttermansz

Member
5 mei 2013
721
0
21
Men Himedia Q5 heeft het blijkbaar begeven.
Is ondertussen al de tweede keer!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

demon

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
1.955
95
79
skoebiedoe zei:
Weeral problemen met die del xpsone27...,
Even google erbij gehaald, toestel heeft nogal veel moederbord problemen... waaronder niet willen booten
1f609.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

skoebiedoe

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.154
68
58
Yep had dat ook al gevonden.
1f609.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

demon

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
1.955
95
79
Dagen frustreren en uitzoeken waarom een andere server die ik heb opgezet, geen inkomende mails kon ontvangen... na alles te hebben geprobeerd, lijkt het erop dat de host gewoonweg poort 25 standaard dichtgooit... zucht.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Carrion

Member
26 nov 2014
378
15
23
Al een paar keer in de shoutbox gezet maar sinds daarnet is het officieel: al m'n harde schijven staan vol
1f62d.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Redostrike

New Member
23 mei 2017
10
0
4
Carrion zei:
Al een paar keer in de shoutbox gezet maar sinds daarnet is het officieel: al m'n harde schijven staan vol
1f62d.png
Mijn zit ook op zen limiet. Momenteel geen centen voor upgrade dus oude dingen zullen moeten gaan vrees ik.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Carrion

Member
26 nov 2014
378
15
23
Gsm laten vallen nu zit er links boven een barst en een hoekske af. Heb al 10 jaar een smartphone en dit is de eerste keer dat zoiets mij overkomt en ik heb deze nog maar een half jaar
1f62d.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Carrion

Member
26 nov 2014
378
15
23
Wil een nieuw Access Point installeren. Laptop is verbonden via wifi aan het access point, ik wil via de setup een wachtwoord voor de wifi instellen, setup programma kan de access point niet vinden. Jongens toch, kan dieje rommel nu gewoon niet doen wat het moet doen en werken.
 
Laatst bewerkt door een moderator: