Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Door het voeren van een streng advertentiebeleid proberen we irritaties tot een minimum te beperken. Help ons door Home-Theater te whitelisten
Yep. Zal wel allemaal terug komen maar zal wat tijd nodig hebben... Ik gebruik nu de Aeon Tajo skin.
Das ook reden waarom je bv vanuit Shield moet werken en niet vanuit kodi voor bv Netflix...
Natuurlijk. Je kan perfect op je NAS een MySQL/MariaDB database draaien waarop de verschillende KODI clients inprikken?Ik twijfel om mss toch es terug weg te gaan van emby
En enkel kodi te gebruiken.
Maar wat dan met centrale database?
Is dit ondertussen al mogelijk? Server - Client?
Natuurlijk. Je kan perfect op je NAS een MySQL/MariaDB database draaien waarop de verschillende KODI clients inprikken?
Staat uitgebreid gedocumenteerd denk ik.
Zelf gebruik ik dat niet wegens maar 1 "Kodi" player natuurlijk, waarom zou ik een centrale DB aanleggen.
In de HT = Shield met KODI 18.9Speel jij dan geen films vanaf je HT en je woonkamer?
In de HT = Shield met KODI 18.9
In woonkamer = Plex "app" ingebakken in TV OF Plex "app" op de Chromecast die aan de TV hangt. De TV-app is niet zoooo responsive (TV van 2016 dus "oud" beestje) en de Chromecast is een stuk "snappier")
Eigenlijk is de "Plex" DB m'n centrale DB. Ik overweeg op KODI nog eens de Plex-integratie te doen (PlexKodi Connect plugin) zodat de KODI DB = Plex DB en waardoor dus PlexDB de centrale enige bron is met alle cover-art etc erop. Nu laat ik de ShieldTV altijd de NAS terug scannen om z'n data-base bij te werken.
Plex niet vergeten hé. Ik heb familie/mensen die over Internet films bekijken via mijn Plex , dus Plex is echt "here to stay" en ik beschouw Plex eerder als "centraal" dus het meest logische is dan ook gewoon PlexKodi connect plugin.Wel , waarom doe je dan niet
Emby op je server (centrale DB)
Shield met kodi (en emby app) voor de HT
En kodi (met emby) op je chromecast?