• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Smarthome Logitech Harmony Topic

Stiibun

Well-Known Member
19 feb 2013
3.276
211
68
Zitten die codes dan niet gewoon in de Logitech database ?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

mysteryliner

Member
9 okt 2014
591
0
19
op oude vragen... wat ik van de hub begrijp is dat je deze op een zichtbare plaats zet, dan kan je een kast in gaan met 2 kabeltjes met IR blasters. De hub kan commands ontvangen van via de remote RF, via IR (?) en dit doorsturen naar de IR blasters En het is een koppeling tussen je wifi, om zo commands te ontvangen van de app op je smartphone, of wifi toestellen (zoals sonos) te bedienen
heeft iemand ondertussen zo een Harmony met hub? zelf heb ik er ook interesse in, alleen had ik enkele vragen.
  • kun je de hub via USB van voeding kan voorzien of enkel met de meegeleverde voeding?
  • Je kan met de harmony commando's maken zoals "-BluRay kijken-" dan stuurt de remote commando's uit "TV aan" + "Receiver aan" + BD-speler aan" MAAR... kun je ook complexe commando's binnen een actie? Of enkel bij een hoofdactiviteit/ bron selectie Voorbeeld: wanneer je op pauze drukt, dat je ledstrips aan gaan (IR) Of op stop drukken, en je rolluiken gaan omhoog (IR)
  • Heeft iemand al geprobeerd sturingen te doen binnen XBMC met "cinema experience" ofzo?
thanks voor enige hulp
 
Laatst bewerkt door een moderator:

luckske

Well-Known Member
13 apr 2014
1.651
47
61
Ik heb zo eentje met een hub en stuur mijn klik-aan-klik-uit verlichting ermee aan op de manier die jij beschrijft.

Ik gebruik daar wel de JB media lightmanager mini voor omdat klik-aan-klik-uit op RF werkt. Verschillende gebruiken die lightmanager hier. Met IR moet ook lukken, misschien dat je wel zelf het de harmony moet leren.

De Harmony Hub wordt gepowered met een usb kabel, dus zolang je voeding juiste ampere levert werkt dat.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.715
418
98
Earth
Bestaat er een harmony met ingewerkte muisbediening?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Philip

Well-Known Member
18 nov 2014
1.053
90
80
http://www.logitech.com/en-us/product/harmony-smart-keyboard

Je zou ook zelf IR commando's kunnen mappen naar muisbewegingen / muiskliks, maar dat is niet bepaald evident
1f61b.png
. Je zou het een moeten nakijken, maar ik dacht dat de "Windows Media Center SE" device ook mappings had voor de muis.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Philip

Well-Known Member
18 nov 2014
1.053
90
80
Skank" data-link="http://home-theater.be/topic/223-Logitech-Harmony-Topic?postID=26345#post26345"> Das een keyboard geen ab </woltlab-quote> <woltlab-quote data-author="Skank zei:
Bestaat er een harmony met ingewerkte muisbediening?
Maar 't is wel een "Harmony"
1f609.png
.

Nu serieus, zoals ik al zei, je zou zelf commando's kunnen mappen. Of indien mogelijk de "Media Center PC SE" device gebruiken.

 

Bijlagen

  • Screenshot 2015-01-14 19.05.43.jpg
    Screenshot 2015-01-14 19.05.43.jpg
    236,1 KB · Weergaven: 89
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.715
418
98
Earth
Werkt da? Lijkt me onhandig
 
Laatst bewerkt door een moderator:

broodro0ster

Administrator
Home-Theater Goud
24 apr 2014
4.115
324
113
Hebt ge geen appjes voor op de iPad die als muis kunnen werken?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.715
418
98
Earth
Dat wil ik niet, ik wil een ab DAs wel leuk ipad of smartphone maar als ab heb ik nog altijd liefst iets met fysieke buttons, zodat ik niet moet kijken nr mn screen om te zien waarop ik druk
 
Laatst bewerkt door een moderator:

luckske

Well-Known Member
13 apr 2014
1.651
47
61
Ik heb een 'Gyration' windows media center afstandsbediening waarmee je kan 'wijzen' naar het scherm om de cursos te bewegen. Airmouse achtig. Werkt goed en gebruik het al jaren zonder probleem
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.715
418
98
Earth
En kan het de rest ook? Zie ander topic hier die ik aangemaakt heb, daar verder best indien niet over harmony
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.715
418
98
Earth
Ik moet echt dringend een nieuwe ab hebben. Harmony one werkt niet meer. Activities is een must. maar zo'n muiswijzer eigenlijk ook. Helaas bestaat de combi niet?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.715
418
98
Earth
luckske zei:
Ik heb een 'Gyration' windows media center afstandsbediening waarmee je kan 'wijzen' naar het scherm om de cursos te bewegen. Airmouse achtig. Werkt goed en gebruik het al jaren zonder probleem
Met activities?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Joske007

Moderator
Medewerker
4 mei 2013
4.181
144
68
Allé Stijn, in je HT een muis? Tegenwoordig zijn er simpeler oplossingen zoals een afstandsbediening
263a.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.715
418
98
Earth
Joske007 zei:
Allé Stijn, in je HT een muis? Tegenwoordig zijn er simpeler oplossingen zoals een afstandsbediening
263a.png
Ik heb een ab met een muis erin verwerkt, ik heb het nodig om in windows te kunnen navigeren enzo

Echter die doet geen activities.

Ik vrees dat ik voor een harmony touch moet gaan, en de muis opgeven
2639.png
maar dan heb ik nood aan een nieuwe xbmc machine :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Joske007

Moderator
Medewerker
4 mei 2013
4.181
144
68
Yes, een normale afstandsbediening werkt voor iedereen in huis nog steeds het eenvoudigst. Een Harmony One is hiervoor de meest goedkope oplossing, vandaar dat we er hier 2 van in huis hebben
1f44d.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

luckske

Well-Known Member
13 apr 2014
1.651
47
61
Voor degene met de Harmony Ultimate - via de myharmony software kan je gratis de update doen naar de "Home" edition van de software, hierdoor heeft deze betere integratie met Hue en Nest toestellen en is de interface lichtjes aangepast.
 
Laatst bewerkt door een moderator: