• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Smarthome Logitech Harmony Topic

Jake

Well-Known Member
19 feb 2013
1.184
88
56
Ondertussen wat verder zitten klooien... In my harmony de activiteiten overgelopen ,ps3 verwijderd ,ps3 toegevoegd ,activiteit film kijken verwijderd,.nieuwe activiteit aangemaakt 'film kijken'. Zelfde resultaat : PS3 aan maar niet meer kunnen bedienen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

mysteryliner

Member
9 okt 2014
591
0
19
al eens met een bluetooth app voor je telefoon getest?

Misschien is er iets mis, en werkt maar 1 commando meer.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Jake

Well-Known Member
19 feb 2013
1.184
88
56
Misschien tijd voor een nieuwe Harmony....
 
Laatst bewerkt door een moderator:

mysteryliner

Member
9 okt 2014
591
0
19
Op harmony forum last ik van iemand die ook problemen had met PS te bedienen. .. en opgelost door alle harmony apparaten te resetten.

Ander topic legt iemand uit dat Sony bepaalde toestellen wel en andere niet toe laat. (Waardoor zelfs eigen controllers niet meer werken) Misschien is er met die update nu ook iets aan uw PS verandert?

...eeen nieuwe harmony gaat dan niet helpen vrees ik.

http://forums.logitech.com/t5/Harmony-Hub-Based-Remotes/Important-Harmony-and-the-Sony-Playstation-4/td-p/1130759
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Jake

Well-Known Member
19 feb 2013
1.184
88
56
Ik denk dat ik de Harmony help desk eens zal mailen en m'n probleem uitleggen. Het rare is dat het enkele jaren zonder probs heeft gewerkt en nu ineens niet meer....
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Jake

Well-Known Member
19 feb 2013
1.184
88
56
Ticket ingediend bij Logitech-Support. Nu afwachten...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Joske007

Moderator
Medewerker
4 mei 2013
4.181
144
68
Succes alvast
1f44d.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Jake

Well-Known Member
19 feb 2013
1.184
88
56
Iemand enig idee wanneer ik iets van Logitech zal horen ?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Jake

Well-Known Member
19 feb 2013
1.184
88
56
Nevermind. Ondertussen al reactie gekregen.


I understand that you are having an issue/issues with your Logitech Harmony remote. Thank you for bringing this to our attention, and we commit to get your issue resolved.   I would like to inform you that your case has been forwarded to the department that handles customers within Europe and Middle East to better assist you with the issue. Rest assured that you will receive an email response within 24 hours.   Thank you, once again, for contacting Logitech Customer Care.     Regards,   Robert Logitech Customer Care
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Jake

Well-Known Member
19 feb 2013
1.184
88
56
Ondertussen werkt alles weer zoals het hoort. Goede service van Logitech!!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

demon

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
1.955
95
79
Jake zei:
Ondertussen werkt alles weer zoals het hoort. Goede service van Logitech!!
Wat was de oplossing?
263a.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Jake

Well-Known Member
19 feb 2013
1.184
88
56
Simpel : PS3 adaptor ff. van stroom halen ...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

mysteryliner

Member
9 okt 2014
591
0
19
Zonet de Harmony even aangesloten en proberen in te stellen.

iemand enig idee hoe je een vertraging kan toevoegen bij activiteiten. Bijvoorbeeld: 1: TV : AAN 2: DVD: AAN 3: TV: Ingang HDMI 1

dit gaat momenteel te vlug, en het commando voor selecteren van de ingang is verzonden voor de TV reageert,

Helaas zegt ie dat ik die derde stap niet kan aanpassen, verplaatsen. en een vertraging van 3 seconden erna is ook nutteloos
1f643.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

mysteryliner

Member
9 okt 2014
591
0
19
nice, thanks!

Had tot nu toe via pc gedaan, en kon het daar niet terug vinden.

zou het mogelijk zijn om een lader voor een tablet te gebruiken in de plaats van die van logitech? de dock is 5.1v 1A de hub is 5.15v 1A

een lader van een tablet zou om 2x 1A te nemen en zo met maar 1 adapter zowel de hub gebruiken als de harmony opladen in de dock wanneer nodig? Ik heb weinig zin om een extra stekkerdoos achter mijn sub te verstoppen indien ik met een splitter van 2 stopcontacten genoeg heb.

thx
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.716
419
98
Earth
net de harmony hub en ab grkoppeld.
Even snel snel. Dat gaat vrij vlot.

Harmony heeft toch echt wel knappe, degelijke producten.
Tv kijken activiteit gaat toch wel makkelijk via ipad.. En idd nooit gedacht maar i dunno of ik daar werkelijk nog ab voor zou gebruiken.

Soit enkele dingen.
Voor activiteit tv kijken moet mn tv op hdmi 2 staan. Dit lukt, echter wil hij te snel dit doen, terwijl mn oude tv nog niet opgestart is lol
Met de one kan ik vertraging instellen... Nu vind ik dat niet?
Overigens vond hij mn orange decoder ook netjes. En start deze ook sneller op dan de telenet brol.


Ander vraagje, kan ik ook mn haard koppelen?
Die heeft ook een ab, dacht via rf
 
Laatst bewerkt door een moderator: