• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Smarthome Logitech Harmony Topic

Sphinkx

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.478
309
93
Probleem is enkel met de Harmony. Met die van telenet gaat het. Maar rare is dat het sinds kort is. Daarvoor nooit probleem gehad.

Andere apparatuur werkt perfect. Dus is iets in combi met digicorder.
 

skoebiedoe

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.150
68
58
Dan ligt het aan uwe harmony vrees ik .
Kan je niet ergens een delay instellen voor transmitten van een signaal ?

(Ge weet wel gelijk de repeat voor uw toetsenbord . )
 
  • Vind ik leuk
Reactions: Sphinkx

Sphinkx

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.478
309
93
Yep. Vrees ik ook. Heb al zitten zoeken op die delay. Nog niet gevonden. Zal eens googlen.. thx
 

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.715
418
98
Earth
Awel heb dat probleem ook de laatsten tijd ...afzetten en dan springt die weer aan ...zo een paar keer achter elkaar ook met de digicorder ...
Zappen heb ik nog geen probleem maar meestal doe ik dat langs de tv -theek of gewoon direct nummer intoetsen (14 )

Denk dat telenet wilt dat we allemaal overstappen op die nieuwe decoder . ;)

Geen problemen met de orange decoder haha :)
 

Sphinkx

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.478
309
93
Die van mij is nog niet zo oud. Is een logitech harmony elite. Die ga ik nog niet direct vervangen.

Ga er de digicorder eens uitsmijten en terug toevoegen.

Waar ik ook aan dacht was dat het mss de IR oogjes zijn. Die zijn zichtbaar maar de digicorder ook. Daarom dat dit signaal mss paar keer wordt doorgegeven? Door de extra ogen en de digicorder. Kan die eens weg nemen. Maar dan zou dat probleem zijn ook voor de andere apparaten. Maar die zijn mss slimmer..
 

Sphinkx

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.478
309
93
Thx. Ga ik eens proberen Philip Philip

Ik laat iets weten 😊
 

krikri

Well-Known Member
3 mei 2015
1.515
157
66
Keu repelaars aanpassen op je harmony, heb iets gelijkaardigs gehad op m’n tv, en dat heeft het verholpen. Andere optie is om je een nieuwe Telenet digicorder aan te schaffen, is toch wel een verbetering tov de oude digicorder.
 

Sphinkx

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.478
309
93
Mja. Ik huur nu. Als ik de huidige wil inruilen voor nieuwe krijg ik nog altijd de oude. Als je de nieuwe wil moet je eenmalige som betalen dat je die mag huren. Daar ga ik niet mee akkoord. Dus geen optie.
 

Sphinkx

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.478
309
93
I know. Maar kan je tegenwoordig nog kopen? Vooral die nieuwe dan..
 

krikri

Well-Known Member
3 mei 2015
1.515
157
66
Die eenmalige som stelt echt niks voor.. zou er gewoon voor gaan...
 

skoebiedoe

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.150
68
58
Naaah , ik heb daar ook een probleem mee .
Ben al jaren klant bij hen , nooit problemen met betalingen gehad en nu zou ik nog eens mogen betalen omdat telenet wilt veranderen van systeem ....
Dan heb ik ook zoiets van akkoord maar dat mag mij dan niets kosten want buiten die som van die decoder dat je moet betalen moet je dan nog eens alle digiboxen die je nu al hebt gekocht van hen .....ook vervangen door de nieuwe .... dus weeral langs de kassa passeren ...
En voor wat ?
Voor functies die ik nooit of heel zelden ga gebruiken ....

Dus voor mij ook niet zolang ik daar extra moet voor betalen en als ze echt willen dat je overstapt dan geven ze dit na een paar jaar wel gratis . ;)
 

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.715
418
98
Earth
Hoe voeg ik telenet digicorder toe aan de harmony?
Al vanalles geprobeerd maar hij reageert niet.

Is niet de allerlaatste digicorder versie

Ander vraagje ook, op zijn tv heeft hij de app youtube, kan ik die ook koppelen? netflix lukt maar youtube gelijk niet
 

Sphinkx

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.478
309
93
Bizar. Ik heb gewoon Telenet DVR kunnen toevoegen hoor. Ik heb ook de vorige versie...

Koppelen? Bedoel je gewoon de Youtube account dan? Is dat niet gewoon inloggen met je Google of Youtube account?
 

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.715
418
98
Earth
ah ik moest gewoon adc 2200 toevoegen

Ik bedoel de youtube app
Nu ff zien om die favorieten op de ab te krijgen