Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Door het voeren van een streng advertentiebeleid proberen we irritaties tot een minimum te beperken. Help ons door Home-Theater te whitelisten
dqs het probleem, ik vind die oude niet terugAh kan idd ook de verkeerde zijn als de naam verschillend is. In dat geval zal je de "decoder" weer moeten verwijderen en proberen te zoeken op "Orange TV", zodat je terug hetzelfde apparaat hebt als vroeger.
Gelukt thxJa normaal wel, hier heb ik een activiteit ‘netflix’ en dat start de Netflix app hetzelfde als de netflix knop op de afstandsbediening (Sony toestel)
Als je bij devices kijkt en dan je LG, gaat daar normaal al een ‘netflix’ activiteit tussen staan.
Die hang je dan aan een activiteit of aan een button.
Nee, maar ge kunt wel 2 activiteiten per actitiviteitsknop zetten. Eentje als je lang duwt en eentje als je kort duwt. Als ik lang op de film strip duw, start ik de PS spelen. Als ik kort duw start m'n Kodi activiteitNog 2 vraagjes
- Kan ik mijn 2 onderste knoppen links en rechts toewijzen om een activiteit te starten? Ik heb vanboven volgende pictogrammen: muzieknoot, tv en filmstrip: deze zijn echter al toegewezen en ik zou graag nog onderaan ps4 starten en switch starten toewijzen
Nee, maar ge kunt wel 2 activiteiten per actitiviteitsknop zetten. Eentje als je lang duwt en eentje als je kort duwt. Als ik lang op de film strip duw, start ik de PS spelen. Als ik kort duw start m'n Kodi activiteit![]()
https://support.myharmony.com/en-us/customizing-the-three-activity-button-keysWaar pas ik dat dan aan?
Zodat de korte netflix is en de lange ps4
en dan vr film de korte kodi en de lange switch
Mmm blijkbaar schakelt hij wel mijn apparaten in de kast, maar de tv boven de kast niet.
Nochtans kan mn remote gewoon via ir mijn tv bedienen , das gewoon in line of sight
Als ik die handleiding bekijk, zou ik een ir blaster bovenop mn kast moeten plaatsen om mn tv te bedienen , hoe zot is dat
Nog nooit enig probleem met de Harmony hub gehad, daalt als een zonnetje![]()
Ik was van plan om de Harmony aan te schaffen, maar dat zie ik nu niet snel gebeuren:
https://tweakers.net/nieuws/147024/...kkeert-lokale-toegang-tot-de-harmony-hub.html
Dat gaat toch veel te traag werken als alles via de cloud gaat.
Hmm. Sinds kort een Ultimate maar dat was nog met de oude software. Je kan kiezen niet te updaten maar dat zal maar tijdelijk een oplossing zijn. Wat doen ze dan als je geen internet hebt? Klinkt onwaarschijnlijk maar kan altijd natuurlijk![]()