Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Door het voeren van een streng advertentiebeleid proberen we irritaties tot een minimum te beperken. Help ons door Home-Theater te whitelisten
Mn hub is weg...
Rood lampje op de hub brandt ook.
In de app op mn telefoon staat hij afwezig.
Net uit de stekker gehaald en terug in, maar helaas, nog steeds rood..
Als ik die reset, ben ik alles kwijt zeker?
Zeker dat hij nog toegang heeft tot je wifi netwerk?9/10 zal daar je probleem zitten!
Dat zou kunnen, met alle wijzigingen die ik gedaan heb
i dunno
hoe weet ik dat?
Ik wil niet gans de hub opnieuw instellen
Kan dit met m' Harmony of moet ik mezelf daarvoor verder in verdiepen met andere toestellen/programma's/domotica.?
Currently there is no particularly good Logitech-approved way to map the non-HA buttons to control HA devices. Activity buttons can do both, so if you wanted to get creative you could have a "play movie" activity that includes all your devices and sets the scene at launch along with pressing play. Then create a "pause movie" activity that sets another scene and presses pause. When you're back, use the "play movie" activity.
Dat is helaas niet mogelijk, vrees ik. Je kan wel een omweg doen:
Maar als je dat toch op een button wilt mappen, waarom niet gebruik maken van de light buttons aan de onderkant van de remote? Kan je bijvoorbeeld doen: short press: Lights on @ 100%, long press, lights off... ofzo