• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Marantz

rho

Active Member
13 aug 2013
1.133
0
39
Dus ze hebben de lip-sync bug ook nog niet opgelost? De audio-delay staat 1 tik mis. Als ie op max staat, vertraagt ie 0ms en als ie op 0ms staat, vertraagt ie 1ms, enzovoorts... Je merkt dat heel goed als je de vertraging op max zet en 1 stap terug gaat. Dat geeft een enorm verschil. Als je van maximaal naar 0ms gaat (is gewoon 1 stapje verder) is dat een echt minimaal verschil.

Maar als je niks merkt is het ook al goed. Hoef je niet helemaal opnieuw te beginnen met instellen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.717
419
98
Earth
Geen idee, ik heb geen lipsync probs
 
Laatst bewerkt door een moderator:

djaxx

Well-Known Member
19 feb 2013
2.237
33
58
Houje maar klaar voor berichtje erbij dat er bij nazicht niets is gevonden. Maar ho, ineens was het probleem wel verholpen. Om een maand later terug te keren...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

rho

Active Member
13 aug 2013
1.133
0
39
Ah? Is dat jouw ervaring met je SR7008? Wat heb je daar dan aan gedaan? Een 2de keer laten nakijken?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

rho

Active Member
13 aug 2013
1.133
0
39
Skank zei:
Geen idee, ik heb geen lipsync probs
Ik ook niet meer sinds ik dat door heb.
1f609.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

djaxx

Well-Known Member
19 feb 2013
2.237
33
58
rho zei:
Ah? Is dat jouw ervaring met je SR7008? Wat heb je daar dan aan gedaan? Een 2de keer laten nakijken?
nee, met de 7007.Hij is uiteindelijk DRIE keer naar nl geweest voor nazicht. Elke keer was hij voor even terug in orde maar na maandje ineens terug mindere output op zelfde kanaal, nl LR. Uiteindelijk met Marcel een overeenkomst gemaakt om de 7007 met zijn kuren in te leveren en heb 250 opgelegd voor de 7008.Kon hem toen ook terug opsturen voor nazicht maar had er echt genoeg van. De 7008 bevalt tot nu toe prima. Hopelijk blijft het zo!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

rho

Active Member
13 aug 2013
1.133
0
39
Gisteren een verrassing gehad. De receiver was bij de buren geleverd. Kwam de buurman plots met een doos aandragen.
263a.png


Ze hebben de speakerterminals vervangen. Waarschijnlijk inclusief de relais. Tot nu toe doet ie het goed. Alles gratis onder garantie uiteraard.

Ze hebben hem uiteraard wel gereset. Kan ik weer alle instellingen opnieuw doen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

rho

Active Member
13 aug 2013
1.133
0
39
En daar gaan we weer! Gisteren wat YouTube aan het kijken via XBMC en daarna de htpc uitgeschakeld. Resultaat: Geen beeld meer. Er kwam vanaf geen enkele bron nog beeld tot aan de TV. (wel geluid!) Alles een keer uit en weer aan geschakeld. Geen resultaat. Receiver een reset gegeven en toen kwam er weer beeld voor alle bronnen behalve de Mediaplayer ingang. De htpc rechtstreeks op de TV aangesloten en dan krijg ik wel beeld. Dus ik denk dat de Mediaplayer ingang van de reciever stuk is. Straks ga ik de htpc eens op een aux of Game ingang hangen om te zien of er dan wel beeld door komt.

Ik krijg er zo stilaan wel genoeg van ...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

luckske

Well-Known Member
13 apr 2014
1.651
47
61
Dat is toch wel straf! Is dat telkens dezelfde wat ze hebben gemaakt of is die eens gewisseld voor een nieuwe? Anyway tijd om een nieuwe/geld terug te eisen?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

rho

Active Member
13 aug 2013
1.133
0
39
Nee, 't is altijd dezelfde. En het vervelende is dat ie zich meestal zelf weer herstelt.
1f643.png
Gisteren de htpc op de game input aangesloten en dat werkte perfect. Dus dan maar weer de hdmi kabel in de mediaplayer ingang gestoken en warempel, er was weer beeld.

Maar dat het ding om de x aantal weken ergens een onverklaarbare fout vertoont werkt me toch wel zwaar op de zenuwen. Elke keer ik 'm aan zet vraag ik me af wat het vandaag weer gaat zijn. Na de reset was de voorkeurzender op positie 1 ook verdwenen. De anderen stonden nog zoals voorheen.

En!!! De fout met de lipsync is nu ook weg! Nu moet ik 'm wel degelijk op 0 zetten om 0 vertraging te hebben. Gek wordt je van dat ding!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Joske007

Moderator
Medewerker
4 mei 2013
4.181
144
68
Staat netwerkbediening uit de Standby-modus (Dlna en Airplay) Had precies ergens gelezen, dat dit wel voor de nodige storingen via de app bij dit model kon zorgen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

luckske

Well-Known Member
13 apr 2014
1.651
47
61
Daar kan ik in komen! Geen fijn gevoel als je niet weet of het vandaag gaat werken of niet. Het lijkt precies iets softwarematig te zijn?

Kan je niet overleggen met H&C hifi voor een nieuw toestel zodat je eindelijk met een gerust hart kunt kijken wanneer jij wilt en niet wanneer de receiver wilt
minigun.gif
 
Laatst bewerkt door een moderator:

rho

Active Member
13 aug 2013
1.133
0
39
Netwerkbediening staat aan. Misschien eens uit zetten.

Ik ga H&C hifi een contacteren. Ze hebben hem vorige keer netjes hersteld binnen garantie. Dat was wel mooi gedaan zoals het hoort. Maar ook nadien heeft ie nog een keer 1 kanaal veel stiller weergegeven dan het andere. Dus de fout is nog niet helemaal weg. Hoewel ze de laatste maand ofzo maar 1 keer is opgetreden en het volume even verhogen het probleem dan ook oplost. Maar echt betrouwbaar vind ik 'm toch niet.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Joske007

Moderator
Medewerker
4 mei 2013
4.181
144
68
Alvast veel succes gewenst
1f44d.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.717
419
98
Earth
Niet leuk, ik zou er ook liever afwillen
1f609.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

rho

Active Member
13 aug 2013
1.133
0
39
Ik heb net een mail gestuurd.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

rho

Active Member
13 aug 2013
1.133
0
39
Nog geen reactie gehad. De receiver zelf geeft wel reactie. De fout waarvoor hij in herstelling is gegaan begint weer op te treden. Van 't weekend 2 keer gebeurd dat 1 kanaal een heel stuk zachter speelde dan het andere.
2639.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Joske007

Moderator
Medewerker
4 mei 2013
4.181
144
68
rho zei:
Nog geen reactie gehad. De receiver zelf geeft wel reactie. De fout waarvoor hij in herstelling is gegaan begint weer op te treden. Van 't weekend 2 keer gebeurd dat 1 kanaal een heel stuk zachter speelde dan het andere.
2639.png
Dat is echt wel rot, kan je gewoon geen ander merk/type in de plaats vragen?
 
Laatst bewerkt door een moderator: