Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Door het voeren van een streng advertentiebeleid proberen we irritaties tot een minimum te beperken. Help ons door Home-Theater te whitelisten
1) Kijk eens hier en download die app eens op je iPad, dan weet je het meteen: http://mede8er.eu/nl/index.php?d=600x3d 2) Mede8er ondersteund upnp en dlna, (airplay geen idee) 3) Ja, heb ik een tijdje gedaan, met DS Audio van Synology = Dlna 4) ...geen idee heb geen iPad, Apple 5) Zoals ik reeds eerder zei, orden je ID-Tags zoals het hoort en volgens de standaard, hierdoor hebt je iets wat compatibel is met alles! 6) Kijk hiervoor naar de firmware van het gewenste toestel, dat weer voor ieder model verschillend is. Hoop dat het nu duidelijk nu is1) Kun je de mede8er draadloos bedienen via ipad/iphone (via wifi) ? dwz, links/rechts navigeren en films/muziek starten zonder dat je je ab moet pakken of anders gezegd, kun je hem bedienen wanneer hij achter een meubeldeurtje staat? 2) Heeft de mede8er airplay of upnp ondersteuning? 3) Kun je met de mede8er muziek afspelen die op bv een nas staat, met je tablet? 4) Ik zie dat er een ipad app is met muziekjukebox functie.. dus ik veronderstel dat dit mogelijk is? 5) Voor het bekomen van die artwork voor muziek , moet ik hiervoor nog de pc gebruiken of kan alles vanuit de mede8er opgevraagd worden? En als laatste vanaf welke versie is dit allemaal mogelijk?
Uit wanhoop had ik deze progs al verwijderd, ik zal je spoedig laten weten welke foutmelding er weer tevoorschijn kwamStiibun zei:Héél vroeger nog met DuneX gewerkt, zelfs de Franse developer met een aantal zaken geholpen. Helaas lijkt de ontwikkeling van dit programma gestopt.
Als je de Console app openzet krijg je daar een melding te zien als je DuneX probeert op te starten ?