• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

MEDE8ER Topic

broodro0ster

Administrator
Home-Theater Goud
24 apr 2014
4.119
324
113
Idd, juist. Dat heb ik ook ondervonden. En ik heb m'n series in allemaal in de share "series" staan en dan kan ik de scraper niet gebruiken. Tenzij je eerst nog een map zou aanmaken in de share en daarin alle series stopt.

@Joske007: Kun je nu vlotter doorspoelen?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Joske007

Moderator
Medewerker
4 mei 2013
4.181
144
68
Voorheen kon ik ook zelf een leuke cover als genre in bv de map Horror zetten, nu moet ik hiervoor uit de coverart van mede8er zelf 1tje aan het genre toewijzen
2639.png
Heb alles intussen wel geconfigureerd en zal straks eens testen of dit nu verschil geeft of niet.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Joske007

Moderator
Medewerker
4 mei 2013
4.181
144
68
@Broodrooster, spoelen lijkt nu inderdaad een stuk vlotter te gaan.

Nu wil ik boven op de mede8er kunnen scrapen net als beneden, helaas wil dit om een of ander reden niet lukken
2639.png
Heb alle instellingen nagelopen, maar moet toch ergens iets over het hoofd zien?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

jvanhambelgium

Well-Known Member
25 feb 2013
2.686
210
73
Joske007 zei:
@Broodrooster, spoelen lijkt nu inderdaad een stuk vlotter te gaan.

Nu wil ik boven op de mede8er kunnen scrapen net als beneden, helaas wil dit om een of ander reden niet lukken
2639.png
Heb alle instellingen nagelopen, maar moet toch ergens iets over het hoofd zien?
"wil niet lukken" als in wat ? Krijg je bepaalde foutmeldingen ? Staan permissies op je NAS ook goed dat iedereen in een bepaalde folder kan schrijven oid ? De vraag is OF je eigenlijk wel moet letterlijk moet "scrapen". In principe zijn er enkele bestanden die de MED8ER gebruik om diene videowall te maken ; folder.jpg / about.jpg / *.xml Die zijn al aangemaakt door te scrapen op je MED8ER en staan gewoon mee op je NAS.

Mischien moet je kijken naar Jukebox+ ? Lees er eens wat over http://www.mede8er.com/mede8er_JukeBox_Plus_user_guide_V0.html Op die manier kan je mischien "per" MED8ER unit gewoon op je NAS een instance van de Jukebox+ aanmaken.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Joske007

Moderator
Medewerker
4 mei 2013
4.181
144
68
Foutmeldingen zijn er niet en de rechten staan voor beide mede8er identiek
263a.png
Wat er dan precies wel niet wil lukken is het volgende, wanneer men op de gewenste foldermap de filminfo wenst te downloaden/scrapen via de menuknop. Dan krijg ik enkel beneden in het betreffende submenu "bewerken" te zien, wat me de mogelijkheid geeft om te kunnen scrapen, deze functie staat op de 2de mede8er (boven) er helaas niet tussen???

Jukebox+ is helaas iets helemaal anders en gooit mijn eigen mappenstructuur en genres door elkaar
2639.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

broodro0ster

Administrator
Home-Theater Goud
24 apr 2014
4.119
324
113
Hmmm, zelfde firmware op de 2 spelers?

Ik ga altijd naar Media Library => NFS => Movies en dan druk ik op een van m'n subfolders, bijvoorbeeld "3D movies" op de menu knop en dan zie ik tussen de opties "Scan folder" staan. Met opties scraped hij dan de volledige map.

Alvast fijn om te lezen dat het doorspoelen nu (beter) werkt
263a.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Joske007

Moderator
Medewerker
4 mei 2013
4.181
144
68
Op beiden staat firmware 3.07.

Misschien moet ik maar de gok eens wagen om de mede8er terug naar zijn default setting / firmware te flashen?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Joske007

Moderator
Medewerker
4 mei 2013
4.181
144
68
Intussen de firmware er opnieuw opgezet, helaas nog steeds na het scannen van de map geen mogelijkheid om te scrapen
1f621.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Joske007

Moderator
Medewerker
4 mei 2013
4.181
144
68
Het belletje begint stilaan te rinkelen
1f606.png
Ergens moet ik een hele tijd geleden bij de installatie de voorwaarden om van de scraper-functie gebruik te maken, deze hebben genegeerd waardoor deze functie dan ook werd uitgeschakeld? Een Firmware er opnieuw op zetten loste het probleem niet op, maar wel de eenvoudigere methode door alles terug naar de standaardwaarden te zetten bracht me eindelijk terug bij de Scraper voorwaarden.   Eens je de voorwaarden aanvaard krijgt je uiteraard weer de mogelijkheid om deze functie te gebruiken
263a.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.748
422
98
Earth
Op terugreis vlug even binnengewipt bij schoonbroer en het daar ook via nfs werkend gekregen , wel met een fixed ip op mede8er
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.748
422
98
Earth
Films scrapen lukte ook niet. Had niet veel tijd. Hoe moet die mapstructuur eruit zien? Nu staan ze onder synology\video\films\ en dan elke film eigen map. Ik vermoed dat hij 1 folder te diep staat? Echter knippen of moven van de ganse map op de synology gaat niet?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.748
422
98
Earth
Daar staat niks ivm folderstructuur
 
Laatst bewerkt door een moderator:

broodro0ster

Administrator
Home-Theater Goud
24 apr 2014
4.119
324
113
Skank zei:
Films scrapen lukte ook niet. Had niet veel tijd. Hoe moet die mapstructuur eruit zien? Nu staan ze onder synology\video\films\ en dan elke film eigen map. Ik vermoed dat hij 1 folder te diep staat? Echter knippen of moven van de ganse map op de synology gaat niet?
Staat goed. Je moet wss iedere subfolder scrapen? NFS werkt enkel maar met een vast op btw
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.748
422
98
Earth
Staat wel weer niet hoe de mappen moeten staan op syn.. Hoe is het bij jullie? Op je syn?
 
Laatst bewerkt door een moderator: