• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

NAD T758v3 breekt Dirac prijsbarrière €1499

A*Brand NewBox

CinéHome hifi & Home cinema
Dealer
3 jan 2016
891
79
42
Sint-Niklaas
www.cinehome.be
Maar hé, als er zo veel interesse is in Dirac ... waarom geen groepsaankoop Arcam bij ons. Dan wordt die AVR390 ook al weer een stuk interessanter.
1f61c.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

nielvm

Active Member
19 feb 2013
1.005
14
43
Je mag ons altijd verrassen met een home-theater.be superpromo
263a.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

A*Brand NewBox

CinéHome hifi & Home cinema
Dealer
3 jan 2016
891
79
42
Sint-Niklaas
www.cinehome.be
nielvm zei:
Je mag ons altijd verrassen met een home-theater.be superpromo
263a.png
Jij was toch nog maar "voorzichtig aan het uitkijken"?
Laat me weten hoeveel exemplaren je nodig hebt, dan reken ik wel een contantkortinkje uit.
1f62d.png

Ik heb je gemaild.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

broodro0ster

Administrator
Home-Theater Goud
24 apr 2014
4.115
324
113
A*Brand NewBox zei:
Maar hé, als er zo veel interesse is in Dirac ... waarom geen groepsaankoop Arcam bij ons. Dan wordt die AVR390 ook al weer een stuk interessanter.
1f61c.png
Niel en ik zijn de enige geïnteresseerden denk ik, maar korting is altijd welkom
1f61c.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

nielvm

Active Member
19 feb 2013
1.005
14
43
Haha, inderdaad voorzichtig aan het uitkijken ja... Op zich ben ik wel tevreden van de denon met audyssey xt32. Vroeg of laat wil ik echter de hoogte ingaan met mijn geluid
1f61b.png
.
Ga ik dan voorzichtig voor de denon 4300 of 4400, of probeer ik wat nieuws met de NAD of arcam of...

Bedankt voor je mail
1f609.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

luckske

Well-Known Member
13 apr 2014
1.651
47
61
In een AVR390 heb ik ook wel interesse!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Seagull

Active Member
18 dec 2016
140
7
28
A*Brand NewBox zei:
Vertegenwoordiger NAD zegt dat de toestellen op voorraad zijn, maar dat ze nog niet worden uitgeleverd wegens het ontbreken van de meetsoftware...
Preciese datum heb ik nog niet.
2639.png
Geldt dit zowel voor de NAD T 758 v3 als voor de NAD T 777 v3?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

A*Brand NewBox

CinéHome hifi & Home cinema
Dealer
3 jan 2016
891
79
42
Sint-Niklaas
www.cinehome.be
De T777v3 is zowiezo maar voor december aangekondigd. Of die dan nog vertraging heeft ... dat zullen we dan pas weten vrees ik.

Wil ik jou ook een mailtje sturen?
1f62d.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Seagull

Active Member
18 dec 2016
140
7
28
Voor mij geen Arcam. Ik ga voor de NAD T 777 v3.
Voor mij is muziek het belangrijkste: Roon Ready, BluOS en Dirac Life.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

broodro0ster

Administrator
Home-Theater Goud
24 apr 2014
4.115
324
113
A*Brand NewBox zei:
Maar Roon werkt toch uitsluitend met Tidal? Niet bepaald mijn eerste keuze.
Ik dacht dat Roon ook gewoon muziek bestanden (FLAC, MP3, ...) afspeelt vanaf uw computer. Maar dan in een leuk, gebruiksvriendelijk jasje
263a.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

krikri

Well-Known Member
3 mei 2015
1.516
158
66
@ brand new box, als er een groepsaankoop zou komen, is een kleine geste dan niet mogelijk een test opstelling te voorzien dat we eens met een paar mensen kunnen komen luisteren naar een arcam 390 s een denon (x6300H) dit op een 5.1 of 7.1.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

A*Brand NewBox

CinéHome hifi & Home cinema
Dealer
3 jan 2016
891
79
42
Sint-Niklaas
www.cinehome.be
broodro0ster zei:
Ik dacht dat Roon ook gewoon muziek bestanden (FLAC, MP3, ...) afspeelt vanaf uw computer. Maar dan in een leuk, gebruiksvriendelijk jasje
263a.png
Klopt. Maar wat het bijzonder maakt is de integratie met streamingdiensten. Dus Roon merkt dat je fan bent van de 9e van Beethoven en zal op de streamingdienst zoeken en je suggesties doen van andere uitvoeringen van hetzelfde werk... als voorbeeld.
De streamer van Elac had ook Roon aan boord, maar maakte enkel de link met Tidal. Of dat altijd zo is, weet ik niet zeker.
Persoonlijk gebruik ik Qobuz omwille van de betere geluidskwaliteit.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

A*Brand NewBox

CinéHome hifi & Home cinema
Dealer
3 jan 2016
891
79
42
Sint-Niklaas
www.cinehome.be
krikri zei:
@ brand new box, als er een groepsaankoop zou komen, is een kleine geste dan niet mogelijk een test opstelling te voorzien dat we eens met een paar mensen kunnen komen luisteren naar een arcam 390 s een denon (x6300H) dit op een 5.1 of 7.1.
Dat zou een idee kunnen zijn... ware het niet dat mijn toonzaalmodel 390 net verkocht is en ik niet investeer in dure Denon toestellen die we als kleine dealers doorgaans met verlies moeten verkopen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Seagull

Active Member
18 dec 2016
140
7
28
A*Brand NewBox" data-link="https://home-theater.be/topic/2414-nad-t758v3-breekt-dirac-prijsbarri%C3%A8re-%E2%82%AC1499/?postID=48387#post48387"> 7+2+4 is op mijn machientje nog altijd 13 en ik tel er maar 12.[img]https://home-theater.be/wcf/images/smilies/emojione/1f609.png[/img] Ik had mijn exemplaar al verwacht zei:
Ik dacht dat Roon ook gewoon muziek bestanden (FLAC, MP3, ...) afspeelt vanaf uw computer. Maar dan in een leuk, gebruiksvriendelijk jasje
263a.png
Klopt, en ook internet radio, en via Tidal is er al veel content in MQA.
Al mijn CD's zijn in mp3 geript en ik heb niet veel zin om alles terug te rippen in FLAC, daarom speel ik bijna 100% in Tidal HiFi.
En de multi room van Roon is ook veel handiger. Je hebt alles in één app.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

krikri

Well-Known Member
3 mei 2015
1.516
158
66
A*Brand NewBox zei:
Dat zou een idee kunnen zijn... ware het niet dat mijn toonzaalmodel 390 net verkocht is en ik niet investeer in dure Denon toestellen die we als kleine dealers doorgaans met verlies moeten verkopen.
spijtig , een gemiste kans,

Begrijp me niet verkeerd, vanuit het standpunt van dealer versta ik u volkomen. Maar dan kan je ook niet beweren dat dirac zoveel beter is dan denon audysesey, je hebt ze nml. ook nog niet kunnen vergelijken 1:1, sterker nog je zou tegen je eigen zaak spreken.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

krikri

Well-Known Member
3 mei 2015
1.516
158
66
Had ik ook gelezen, die nad staat op amazon.de voor 1000 euro ????
 
Laatst bewerkt door een moderator: