• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Netflix komt naar België

sandervdw

Well-Known Member
3 jun 2013
1.005
56
53
Chr1st0f zei:
Belgacom zit op 65Mbit/s en onbeperkte download.
Ik zie van Belgacom enkel 30Mb/s staan op hun site? Ik betaal momenteel 50/maand voor 60Mb/s internet + digitale tv, daar zou ik al evenveel betalen voor internet van halve snelheid zonder tv.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Chr1st0f

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
1.916
242
73
Volgens de site van Belgacom: 30 Mbps is de surfsnelheid aangeboden aan het merendeel van onze nieuwe klanten. Momenteel kunnen ook al meer dan 1,5 miljoen gezinnen en bedrijven een verbinding met een surfsnelheid van 50 Mbps bestellen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

demon

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
1.955
95
79
Iemand hier toevallig met een phillips-tv en die weet hoe dat spel aan het werk te krijgen? Ouders willen het eens proberen na al die media aandacht :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.748
422
98
Earth
pak een chromecast? als je philips smarttv geen netflix ondersteuning heeft, zal je er iets moeten "bijkopen" jij had toch een ps? Gebruik die...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

demon

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
1.955
95
79
Skank zei:
pak een chromecast? als je philips smarttv geen netflix ondersteuning heeft, zal je er iets moeten "bijkopen" jij had toch een ps? Gebruik die...
Ik heb geen PS, de WDLive tv staat boven en blijft daar.

Anyhow: Eventjes Netflix geprobeerd, hij geeft 1080 SD, ipv HD. Hoewel ik met powerlines werk, haal ik toch een goede 2.5 MegaByte / seconde en als ik van mijn NAS stream heb ik nooit problemen via diezelfde verbinding... hmms
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.748
422
98
Earth
demon zei:
Ik heb geen PS, de WDLive tv staat boven en blijft daar.

Anyhow: Eventjes Netflix geprobeerd, hij geeft 1080 SD, ipv HD. Hoewel ik met powerlines werk, haal ik toch een goede 2.5 MegaByte / seconde en als ik van mijn NAS stream heb ik nooit problemen via diezelfde verbinding... hmms
Ge hebt toch het juiste pakket gekozen? Want je hebt een pakket met SD ook he
 
Laatst bewerkt door een moderator:

demon

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
1.955
95
79
Skank zei:
Ge hebt toch het juiste pakket gekozen? Want je hebt een pakket met SD ook he
Het is effectief de HD versie.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

broodro0ster

Administrator
Home-Theater Goud
24 apr 2014
4.119
324
113
Op de site of in uw player kun je forceren dat hij in de hoogste kwaliteit streamt.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

djaxx

Well-Known Member
19 feb 2013
2.237
33
58
Kwaliteit is echt mooi best. Ben echt wel tevreden van de dienst. Heb er al serieus wat uurtjes op gesleten. Gisteravond waren er wel inlogproblemen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Chr1st0f

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
1.916
242
73
Mijn ouders gaan er ook voor, ik vraag me trouwens af of ik hun login ook niet kan gebruiken?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

demon

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
1.955
95
79
broodro0ster zei:
Op de site of in uw player kun je forceren dat hij in de hoogste kwaliteit streamt.
Hij staat al op de hoogste mogelijke, wss setting in WD live eens nakijken
263a.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

demon

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
1.955
95
79
hmm, zou 'SD' niet kunnen staan voor 'Super Definition' ? Want hij begint met slechte kwaliteit: 480 ---> 720 HD ---> 1080 SD
 
Laatst bewerkt door een moderator:

luckske

Well-Known Member
13 apr 2014
1.651
47
61
Netflix noemt 1080p inderdaad SuperHD (of dat deed het toch iig vroeger)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Cuball

Member
19 feb 2013
73
0
9
iemand al geprobeerd om abonnement te nemen in de states ? En dan met deze login op netflix belgië ?

Lijkt me goedkoper uit te komen omdat je dan zelfde bedrag in dollar betaald ipv eur.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

luckske

Well-Known Member
13 apr 2014
1.651
47
61
Cuball zei:
iemand al geprobeerd om abonnement te nemen in de states ? En dan met deze login op netflix belgië ?

Lijkt me goedkoper uit te komen omdat je dan zelfde bedrag in dollar betaald ipv eur.
Ja dat werkt, maar je moet een Amerikaanse Visa hebben (of een service zoals EntroPay) en een DNS service (vb unotelly) ;-). Dan kan je switchen tussen alle Netflixen. Werkt trouwens ook gewoon als wij op vakantie gaan naar een ander land waar Netflix is, kan je gewoon inloggen en de lokale content bekijken.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Cuball

Member
19 feb 2013
73
0
9
Heb even maand test geactiveerd via België. Werkt wel goed, ook via Chromecast vlotjes. Kwaliteit is goed, content wat ouder, maar zeker veel dat ik nog niet niet gezien heb
 
Laatst bewerkt door een moderator:

rho

Active Member
13 aug 2013
1.133
0
39
Iemand die met Paypal betaalt? Ik heb geen Visa maar wel Paypal (dat ik verder eigenlijk nooit gebruik). Het lijkt me wel handig om gewoon maandelijks 8,99 euro op die Paypal rekening te zetten en die door Netflix dan weer te laten afhalen. Of komt daar meer bij kijken?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

demon

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
1.955
95
79
rho zei:
Iemand die met Paypal betaalt? Ik heb geen Visa maar wel Paypal (dat ik verder eigenlijk nooit gebruik). Het lijkt me wel handig om gewoon maandelijks 8,99 euro op die Paypal rekening te zetten en die door Netflix dan weer te laten afhalen. Of komt daar meer bij kijken?
Mijn Visa hangt aan Paypal, PP doet eigenlijk gewoon een doorlopende opdracht, dus moet lukken denk ik.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

rho

Active Member
13 aug 2013
1.133
0
39
OK. Dus nu gewoon wachten tot mij receiver terug is, dan mijn gratis maand starten en paypal in orde zetten.
263a.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Cuball

Member
19 feb 2013
73
0
9
demon zei:
Mijn Visa hangt aan Paypal, PP doet eigenlijk gewoon een doorlopende opdracht, dus moet lukken denk ik.
Ik dacht gelezen te hebben dat er verplicht CC gekoppeld moet zijn aan je Paypal
 
Laatst bewerkt door een moderator: