• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Netflix komt naar België

sandervdw

Well-Known Member
3 jun 2013
1.005
56
53
Ik vind via Dommel een abonnement voor 30/maand met onbeperkt internet. Dit is echter 24Mb/s. Dit is toch 1/3e van wat ik nu heb, dus heb er toch wat schrik voor. Iemand ervaring mee?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

luckske

Well-Known Member
13 apr 2014
1.651
47
61
Ik heb vroeger bij Dommel gezeten. Best ok, vriendelijk, maar: bij problemen afhankelijk van een BGC technieker. Zelf op 4-5jaar maar 1x probleem gehad, wat wel snel opgost was. Qua prijs zeer goed, maar tja de snelheid
1f606.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

rho

Active Member
13 aug 2013
1.133
0
39
Die eerste maand gratis, is dat eigenlijk altijd zo of enkel nu ze zich pas introduceren in België?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

John Carlton

Well-Known Member
16 mei 2014
825
220
53
Gent
rho zei:
Die eerste maand gratis, is dat eigenlijk altijd zo of enkel nu ze zich pas introduceren in België?
Bij mijn weten is dat hun marketingstrategie en dus altijd zo.

Verder ben ik zelf ook best tevreden, zeker van de beeldkwaliteit! In het begin van de stream zit je soms wel op SD maar na een korte periode mooie 1080p op mn plasma
263a.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

rho

Active Member
13 aug 2013
1.133
0
39
Dan wacht ik tot ik een beetje bij ben met mijn bluray's.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

rho

Active Member
13 aug 2013
1.133
0
39
Proximus TV (vroeger Belgacom TV) gaat waarschijnlijk een Netflix app op hun decoders voorzien. Zo kan je via Proximus TV een abonnement op Netflix nemen.

Wat ik me daarbij afvraag: - Kan je dan even gemakkelijk je abonnement opzeggen als wanneer je een abo neemt, rechtstreeks bij Netflix? - Kan je dan Netflix ook op een ander toestel als de Proximus decoder bekijken of zit je weer vast aan dat minderwaardig alternatief? - Wat als je een UHD abonnement wil?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Joske007

Moderator
Medewerker
4 mei 2013
4.181
144
68
rho zei:
Proximus TV (vroeger Belgacom TV) gaat waarschijnlijk een Netflix app op hun decoders voorzien. Zo kan je via Proximus TV een abonnement op Netflix nemen.
Dat is mooi van Belgacom, nu Telenet nog
263a.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

luckske

Well-Known Member
13 apr 2014
1.651
47
61
Dat is denk ik gewoon een netflix app zoals in een mediaspeler zou zitten. In Amerika zijn er meerdere providers die hetzelfde doen.

Je kan dus met deze login gegevens ook gewoon kijken in je webbrowser of andere apps.

UHD gaat alleen op een UHD tv met speciale netflix app (of de 4k Sony mediaplayer)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

rho

Active Member
13 aug 2013
1.133
0
39
Het zou wel gemakkelijk zijn als je gewoon je netflix kan betalen samen met je TV abo. Geen gedoen met een aparte betaling. Maar ik denk dat je dan ook sneller vergeet het op te zeggen als je het niet blijkt te gebruiken. Ik denk toch gewoon een apart abo te nemen, zodat ik makkelijker rechtstreeks bij netflix kan aankloppen als ik wil stoppen of weer opnieuw van hun diensten wil gebruik maken.

We zien wel. De kast staat nog steeds vol films en het mindert maar niet. Altijd wel iets anders te doen ... gaan werken en renoveren en gaan sporten ... geen goeie combinatie als je graag film kijkt. Maar binnenkort zal ik zelf minder werk in de renovatie moeten steken denk ik. Voor een tijdje toch.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Stiibun

Well-Known Member
19 feb 2013
3.277
211
68
Even de Apple TV 3 van onder het stof gehaald en aangesloten op de enige open HDMI poort van mijn processor.

Dit weekend maar eens met Netflix aan de slag.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Joske007

Moderator
Medewerker
4 mei 2013
4.181
144
68
@StefaanD Je kan ook hiervoor de app "Netflix" van je Panasonic VT60 gebruiken, zo doe ik het
1f609.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Stiibun

Well-Known Member
19 feb 2013
3.277
211
68
Kan inderdaad ook, maar krijg geen Ethernet kabel ingeprikt nu die TV aan de muur hangt
263a.png
Misschien nog maar eens Wifi in gang proberen te krijgen op dat toestel.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Joske007

Moderator
Medewerker
4 mei 2013
4.181
144
68
Vandaag heb ik op de Panasonic VT60 mijn 1ste maand Netflix in HD geactiveerd. Nu zou ik graag boven via de projector ook gebruik willen maken van Netflix, helaas ondersteund de Mede8er geen Netflix
2639.png
Is er een workaround om hier boven toch nog Netflix te projecteren?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

broodro0ster

Administrator
Home-Theater Goud
24 apr 2014
4.119
324
113
Volgens mij een chromecast de goedkoopste oplossing om boven ook Netflix te kunnen gebruiken.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Joske007

Moderator
Medewerker
4 mei 2013
4.181
144
68
broodro0ster zei:
Volgens mij een chromecast de goedkoopste oplossing om boven ook Netflix te kunnen gebruiken.
Kost iets van een 35 euro. Dacht eventueel dit tijdelijk met de laptop te kunnen doen (geen idee of dit werkt), al is dit wel niet echt gebruiksvriendelijk te noemen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Joske007

Moderator
Medewerker
4 mei 2013
4.181
144
68
@stijn, voor mij echt geen xbmc
1f609.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

broodro0ster

Administrator
Home-Theater Goud
24 apr 2014
4.119
324
113
Joske007 zei:
Kost iets van een 35 euro. Dacht eventueel dit tijdelijk met de laptop te kunnen doen (geen idee of dit werkt), al is dit wel niet echt gebruiksvriendelijk te noemen.
Met de laptop moet dat zeker en vast ook lukken
263a.png
Het idd wel niet zo gebruiksvriendelijk zijn, maar voor een maandje test meer dan genoeg.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Joske007

Moderator
Medewerker
4 mei 2013
4.181
144
68
broodro0ster zei:
Met de laptop moet dat zeker en vast ook lukken
263a.png
Het idd wel niet zo gebruiksvriendelijk zijn, maar voor een maandje test meer dan genoeg.
Ik veronderstel dat Netflix het mac-adres van de laptop dan permanent als 2de toestel zal aanzien en de Tv beneden als 1ste?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

luckske

Well-Known Member
13 apr 2014
1.651
47
61
Laptop gaat zeker werken als tijdelijke oplossing. De 2 toestellen zijn gewoon 2 gelijktijdige streams, toestellen zoveel als je wilt.

Ik draai het op laptop, ps3, sony bd player, iphone,...

Ben wel geen fan van Chromecast, besturing en dus ook keuze van de films/series is via Tablet/smartphone. Geef mij maar een afstandsbediening en interface op tv
 
Laatst bewerkt door een moderator: