jvanhambelgium
Well-Known Member
Cool!
Laatst bewerkt door een moderator:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Door het voeren van een streng advertentiebeleid proberen we irritaties tot een minimum te beperken. Help ons door Home-Theater te whitelisten
Had ik het eerder geweten dan was ik al veel eerder op XT32 overgestapt...Joske007 zei:Yep nog een XT32 gebruiker erbij
De integratie van je setup zal toch wel behoorlijk beter moeten klinken als voorheen, maar laat het ons hier vooral even weten, succes
Het enige waar ik nog eens mee ga voor kijken: ik kan een Peachtree Nova 125se in demo beluisteren i.c.m. LS50's. Aangezien deze een hele mooie geïntegreerde DAC heeft, waar Peachtree voor bekend staat, en ook goed past bij de LS50's zou het een mooie vervanger zijn voor de Creek Evolution 50. De Nova 125se zou puur klankmatig een gouden duo vormen met de LS50, alleen al prijs/kwaliteit. De Peachtree heeft helaas geen HT bypass-functie dus het zal met fixed volume moeten gebeuren, wat blijkbaar met een fijn potloodstreepje kan aangegeven worden zodat je altijd je referentie-volume weet. Dan kan mijn Schiit über bifrost doorgeschoven worden naar mijn Schiit Valhalla en Senn HD650. Daarna ben ik klaar op gebied van hardware.jvanhambelgium zei:Leuk te horen dat het allemaal in de plooi begint te vallen.
Wat XT32 betreft ... eens je dit hebt gehoord neem je geen genoegen meer met iets als XT. De meerwaarde is duidelijk
Met je Denon kan later nog overwegen om ADSY "Pro" te gaan, maar verwacht niet dat de stap "even groot" is als de stap van XT -> XT32 "Pro" heeft geen betere resolutie van de filters, maar vooral de integratie / X-over optimalisatie en nauwkeurigere inmetingen geven nog dat beetje "extra" ervaarde ik hier toch.
Goe bezig!
Zonder overdrijven, zeer groot!Skank zei:Hoor je dat verschil echt?
Zeer groot?
had ook een grote stap voorwaarts met van de 7007 naar 7008 te gaan. Vooral integratie sub was duidelijk pak beter ineens.luckske zei:Ik moet wel zeggen, komende van Audyssey XT dat met XT32 de surround ervaring toch wel een pak beter is, XT32 is merkbaar een stapje hoger. Vooral qua subwoofer(s), de integratie gaat toch wel beter. In stereo is het verschil wel minder, ik heb zelfs permanent L/R bypass opstaan..