Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Door het voeren van een streng advertentiebeleid proberen we irritaties tot een minimum te beperken. Help ons door Home-Theater te whitelisten
Deed de oude toch ook?
Voor zover bekend niét.. deze kon wel DD+ doorgeven, maar niet de atmos layer.. puur softwarematig, maar bon.
ligt gewoon aan de app - weer marketing om het op de nieuwe versie wel mogelijk te maken, de suckers :-s
Demon,
In het andere topic zei je:
Bugs met o.a auto color match dat niet werkt, geen auto refreshrate functie... zou allemaal niet mogen in zo'n toestel.
Dit ging over de nieuwe shield tube
Heeft de andere nieuwe shield dit ook?
Ervaren de andere dit ook op de tube versie?
Kan dit verholpen worden met nieuwe firmware? (vermoedelijk wel)
Zelf met geen van bovenstaande issues op zowel oude 2015 als nieuwe 2019 Shields, maar ik kijk ook enkel 1080p rec. 709 content, geen 4K noch HDR.
Color matching: inderdaad een bug met de nieuwste Shield met een aantal TVs, in bepaalde situaties. Verhelpbaar via firmware, momenteel zijn er manuele hotfixes beschikbaar en dit zal in de volgende firmware officieel worden. https://www.nvidia.com/en-us/geforc...9-shield-experience-upgrade-810-hotfix-image/
Geen auto refreshrate functie: die is er nochtans wel en werkt zonder problemen in apps die dit ondersteunen, zoals bv Plex bij mij en afaik doet Kodi (of afgeleiden) dit normaal ook. Bv bij Netflix werkt dit weer niet, maar dat ligt aan de Netflix app zelf. Netflix wil dat bv niet toelaten omdat scherm continu zou flikkeren bij omschakeling terwijl de previews spelen, wat slechter is voor de gebruikerservaring van de doorsnee mens... (mijn bluray speler doet dit bv)
Edit: Voor apps die de refreshrate switch niet deftig ondersteunen kan je trouwens de “Refresh Rate” app installeren, die helpt op de achtergrond mee om te switchen. Dit doe ik voor Netflix in de HT. (https://play.google.com/store/apps/details?id=mobi.bytearray.refreshrate)
Voor Kodi gebruik ik nu de Vero en die lijkt in eerste instantie al een stuk stabieler te werken dan ik kodi op shield had
Ik wacht op promo's voor de 2019 versie. Ik heb tijd.. Dus mss voor BF 2020
Ik heb wel regelmatig dat ik een film of serie wil starten ik even de "zandloper" heb. Maar ik ben niet zeker of dit aan de Shield of mijn server ligt. Het scrollen gaat in ieder geval vlot. Dat was met mijn Vero niet het geval.
Heel af en toe heb ik dat mijn film op begin enkele keren last heeft van freeze. Dan is een reboot meestal de oplossing.
Hmm. Sowieso voor de pro gaan.. De goedkopere dongle ondersteund geen 64bit apps. Wat een blunder van NVIDIA..