Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Door het voeren van een streng advertentiebeleid proberen we irritaties tot een minimum te beperken. Help ons door Home-Theater te whitelisten
Goh. Als de app alleen in 64bit bestaat ga je hem niet kunnen gebruiken.. Dus niet echt toekomstgericht imo..
windows draait ook nog altijd 32bit
Is dat niet omdat de server app 64 bit is?Oh, nog een andere limitatie van de tube Shield TV: Plex Media Server is niet beschikbaar zoals op de oude en de Pro. Enkel de Plex client.
Misschien handig om een beginpost met vergelijking tussen de modellen in te lassen + tips en tricks?
Kan dat? Of beter een nieuwe starten?
Indien enkel voor KODI ja dan is de Tube wel OK.Is er een nieuw topic hiervoor nu?
Zou overwegen een shield te kopen, alleen de tube vs de pro?
Is die tube nu goed genoeg? Zou enkel voor kodi zijn...
Prijzen schelen enorm
Pro: in off shop 219 bij coolblue 269
Tube: Off shop 129,99 coolblue 189
Indien enkel voor KODI ja dan is de Tube wel OK.
Er zijn wel wat praktische verschillen tussen de 2, maar enkel voor KODI met al je content op een remote NAS zie ik niet in waarom de "Tube" niet goed genoeg zou zijn.
Of het een upgrade waard is kan enkel jij bepalen. Als koppeling aan HA echt een must is dan is het "JA" zeker ?Die 3 usb heb ik toch niet nodig ..
enkel verschil in RAM en opslagcapaciteit (dat heb ik niet nodig toch?)
Deze zou de zidoo X9S vervangen.. waarom, omdat ik hem niet gekoppeld krijg aan HA en omdat de zdmc blijft steken qua versie. Upgrade waard?
Vandaag ook toevallig iets gezien van Beelink. Zien er ook wel leuke android tv boxen uit.
Wachten tot als die uitkomt zeker... Maar op een Shield kan je bv Kodi installeren. Bij een Chromecast moet je via andere methode streamen denk ik? Dus je moet Kodi op je PC/Server/.. geinstalleerd hebben en zo naar de Chromecast streamen.