• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Nvidia shield

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.715
418
98
Earth
Eigenlijk wel ferm tevreden van de shield hier.
Netflix, alle films die ik lokaal heb, vert nu, vtm go live tv.. alles in 1 pakket

Kan die die digicorder de deur uit.
 

ToothLess

Well-Known Member
Home-Theater Goud
11 dec 2013
1.297
123
73
Is die betalend?
Ik had die gebruikt, en dan zie ik een knop "testen", dan test ik, gaat em in kodi, ga ik er uit, dan dan kom ik terug op de app en kan ik enkel op testen drukken.
MAarn iet op opslaan ofzo
bahnee - gewoon apk downloaden en installeren he
i don't get it - er staat hier enkel een schuifknopke "enabled" - dus app on/off - en onder select app staat dan gewoon de kodi... meer is dat niet?
 

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.715
418
98
Earth
Gisteren eerste volledige film gezien met de shield.
Vreemd maar ik zag gedurende de hele film, af en toe stotteringen (dat het beeld niet vloeiend was)
Enig idee?
Was een 4k film

Nee, het ligt niet aan het netwerk, had dit niet met de zidoo
 

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.715
418
98
Earth
Kan er aub eens iemand zijn kodi video en audio settings tonen adhv screenshots, wat de beste settings zijn voor shield aub?

Overigens, al iemand die google.tv op zn shield gezet?

Edit: net nog met shield getest en blijkbaar nu iets beter maar durf niet te vroeg victorie kraaien
 
Laatst bewerkt:

Sphinkx

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.478
309
93
Die update gaat precies niet automatisch komen als ik zo lees. Maar heeft het iets van meerwaarde op een shield buiten nieuwe interface. ShieldTV met Kodi werkt heel goed bij mij. Niet direct reden om dit te veranderen...
 

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.715
418
98
Earth
Interface he, ik ga het morgen proberen
je kan altijd terug dus wat te verliezen?
 

jvanhambelgium

Well-Known Member
25 feb 2013
2.675
207
73
Folders bedoel je ? Toch wel dat ik me kan herinneren. Zowel een BD-ISO als folder-structuur ging prima op KODI 18.x
 

jvanhambelgium

Well-Known Member
25 feb 2013
2.675
207
73
JA
Vreemd, hij wil hier niet starten op kodi 19
Kun je es testen aub?
Op KODI 18 bedoel je ? Ik heb KODI 19 van m'n Shield gegooid wegens teveel problemen. Niks speelde nog vlot etc.

Net even getest, alles werkt gewoon prima als ik een BD-movie pak met folderstructuur. Ik heb die wel niet geindexeerd staan op een video-wall. Testje gewoon gedaan naar de folder gaan, lang-drukken op remote button, vervolgens kiezen "Afspelen" dan krijg je menu'tje met de gevonden chapters en dan kiest ik 1 en starten doet ie direct.
 

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.715
418
98
Earth
Nee ik bedoel op 19 :)
Ik heb eigenlijk geen problemen met afspelen op 19 behalve dan de bdmv folders
 

jvanhambelgium

Well-Known Member
25 feb 2013
2.675
207
73
Helaas geen KODI19 meer draaien en ik ga m'n KODI18 niet terug verkloten die nu terug in orde staat.
 

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.715
418
98
Earth
Wat ging er dan bij jou niet vlot?
ok er zijn addons die nog niet wzerken, maar het gewoon afspelen werkt wel hoor