• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Nvidia shield

jvanhambelgium

Well-Known Member
25 feb 2013
2.675
207
73
Waarom dan niet gewoon de iso omzetten, waarom nog perse houden?
Alle extra's etc die ermee opstaan.
Ik zou die met MakeMKV allemaal kunnen gaan extracten etc maar daar steek ik geen tijd in.
Ik zou sowieso eens wat grote kuis moeten doen. Heb 24TB online staan maar ik moet er eens met de borstel door...
 

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.715
418
98
Earth
Alle extra's etc die ermee opstaan.
Ik zou die met MakeMKV allemaal kunnen gaan extracten etc maar daar steek ik geen tijd in.
Ik zou sowieso eens wat grote kuis moeten doen. Heb 24TB online staan maar ik moet er eens met de borstel door...

Kijk je zoveel naar die extras? ipv de film zelf :p
 

Sphinkx

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.478
309
93
Iemand hier al eens probleem gehad dat de source te traag is? Ik speel weliswaar een 4k film af van mijn unraid server op kodi. Maar ik heb dat nog al eens gedaan en toen was er geen probleem. Film nu is mss iets zwaarder. Wanneer ik een andere 4k film probeerde had ik net hetzelfde probleem…
 

jvanhambelgium

Well-Known Member
25 feb 2013
2.675
207
73
Iemand hier al eens probleem gehad dat de source te traag is? Ik speel weliswaar een 4k film af van mijn unraid server op kodi. Maar ik heb dat nog al eens gedaan en toen was er geen probleem. Film nu is mss iets zwaarder. Wanneer ik een andere 4k film probeerde had ik net hetzelfde probleem…
Yep, heb het ook al eens gehad dat de Shield lag te zagen over te trage LAN verbinding of trage NAS oid. Meestal effe op een film en niks meer. Heb nochtans al redelijk liggen tweaken met de advanced-settings config-file waar je allerlei buffering, caching-settings kan doen. Ik weet niet exact op welke KODI release het was, is al even geleden dat ik het gezien heb.
 

Sphinkx

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.478
309
93
Mss zal simpele reboot helpen. Heb het nog al eens gehad. Maar vooral eenmalig op begin. Nu was het om de zoveel minuten. Niet echt aangenaam voor zo’n film te zien…

Cache heb ik ook al van gehoord. Kan mss helpen voor zware 4k films in hdr en 10bit.
 

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.715
418
98
Earth
Mmm onlangs ook een film bekeken waarbij het geluid stotterde

Anders ook geen problemen
Vreemd
 

Sphinkx

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.478
309
93
Haperende video. Maar daardoor bleef geluid ook achter natuurlijk...
 

Sphinkx

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.478
309
93
Hmm. Ik heb nu het probleem toch opnieuw… Nu een stuk erger zelfs. Met een aflevering van Loki. Die is wel Dolby Vision. Dat is volgens mij wel niet ondersteund door ShieldTV dus dat kan mss wel een reden zijn?
 

Sphinkx

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.478
309
93
Zeker eens proberen. MKV met DV werkt blijkbaar niet op ShieldTV 2017. Wel op de nieuwe… Toch volgens het kodi forum. Maar heb indruk dat het met de nieuwe ook niet 100% werkt. Maar zou wel beter moeten zijn.

Dom dat je daarvoor nieuwe ShieldTV moet kopen… Want hardware is niet zoveel sneller dan de 2017 versie denk ik.
 

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.715
418
98
Earth
Zeker eens proberen. MKV met DV werkt blijkbaar niet op ShieldTV 2017. Wel op de nieuwe… Toch volgens het kodi forum. Maar heb indruk dat het met de nieuwe ook niet 100% werkt. Maar zou wel beter moeten zijn.

Dom dat je daarvoor nieuwe ShieldTV moet kopen… Want hardware is niet zoveel sneller dan de 2017 versie denk ik.

Oh misschien is dat de reden van mijn audio stottering
Hoewel
Als ik dan een andere audio track kies, heb ik geen problemen
Ik test het uit