• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Nvidia shield

Sphinkx

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.478
309
93
Tegenwoordig heb ik regelmatig een crash met mijn shield. Na afspelen van een serie crasht de speler en enige manier om op te lossen is de stekker uit te trekken.

Nog iemand hier met hetzelfde probleem?
 

jvanhambelgium

Well-Known Member
25 feb 2013
2.675
207
73
Tegenwoordig heb ik regelmatig een crash met mijn shield. Na afspelen van een serie crasht de speler en enige manier om op te lossen is de stekker uit te trekken.

Nog iemand hier met hetzelfde probleem?
Neen, een crash niet echt. Wat gebruik je om af te spelen ? Plex ? KODI ?
 

Sphinkx

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.478
309
93
Emby. Snap het ook niet hoor. Beeld wordt eerst klein na stop zetten. Daarna gewoon zwart... Is nu wel al de 2015 speler. Misschien moet ik eens een reset doen ofzo.
 

jvanhambelgium

Well-Known Member
25 feb 2013
2.675
207
73
Speel dezelfde serie eens af met KODI ? Da's rap geinstalleerd hé.

Is het met alle series ? Heb je een bepaalde idee vanaf waneer dit is beginnen optreden ?
Ik ken Emby niet (allez, ken het wel qua naam maar gebruik het niet) => Is dat niet zoals Plex een client-server architectuur ? Kan je dan vb niet in logfiles op de server die of er iets ongewoons te zien is ?
 
  • Vind ik leuk
Reactions: Sphinkx

Sphinkx

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.478
309
93
Ik heb het probleem sinds kort. Maar komt nu regelmatiger voor. Na aflevering of 2 al bv...

Het is idd iets zoals Plex. Zal logfiles eens checken.

Kodi kan ik eens proberen. Maar dat gebruik ik niet meer omdat scrappen zo traag ging.
 

Xenomorph

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
2.067
89
53
Ik gebruik Emby in mijn server en 2 Shields als player met Kodi, heb nog nooit een crash gehad!
 

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.715
418
98
Earth
Ik heb het probleem sinds kort. Maar komt nu regelmatiger voor. Na aflevering of 2 al bv...

Het is idd iets zoals Plex. Zal logfiles eens checken.

Kodi kan ik eens proberen. Maar dat gebruik ik niet meer omdat scrappen zo traag ging.
Doe gewoon zoals ik en Xeno
Kodi om af te spelen maar wel emby gebruiken om te scrapen
Ideale combo
 

Sphinkx

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.478
309
93
Was ik ook al aan het denken. Maar ik begin mijn kodi best eens volledig van 0. Als je via emby werkt zal het toch bijhouden wat je al gezien hebt en scrapen is ook niet meer nodig.
 

Sphinkx

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.478
309
93
Wat gebuik jij? Embycon of emby addon voor kodi? Momenteel gebruik ik ze alle 2… Maar daardoor staat alles er 2x in natuurlijk. Dus een beetje zinloos om beide te gebruiken.
 

Xenomorph

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
2.067
89
53
Wat gebuik jij? Embycon of emby addon voor kodi? Momenteel gebruik ik ze alle 2… Maar daardoor staat alles er 2x in natuurlijk. Dus een beetje zinloos om beide te gebruiken.
Ik gebruik de Emby addon voor kodi en werkt perfect!
 

Sphinkx

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.478
309
93
Net iets gespeeld en kodi loopt in ieder geval niet vast. Wel precies een keer of 2 last gehad van microstutter. Heb ik niet met emby speler.

Valt mij ook op dat emby duidelijk snellere interface heeft. Het laden van de fotos is toch iets langer. Scrollen ook.

Met kodi heb je natuurlijk zoveel meer mogelijkheden… Voorlopig blijf ik wel even kodi gebruiken. Zien of die vastloopt…

Scraping is wel geen probleem meer 👍
 

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.715
418
98
Earth
Is er nog iemand die wanneer hij rings of power afleveringen afspeelt op de shield, hij enorm vreemde kleuren krijgt?
Ik heb de indruk dat het aan de dolby vision is.... afspelen met google tv gaat wel perfect...
 

jvanhambelgium

Well-Known Member
25 feb 2013
2.675
207
73
Is er nog iemand die wanneer hij rings of power afleveringen afspeelt op de shield, hij enorm vreemde kleuren krijgt?
Ik heb de indruk dat het aan de dolby vision is.... afspelen met google tv gaat wel perfect...
Goh heb dat met andere sommige downloads idd gezien en die waren volgens mij idd Dolby Vision.
 

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.715
418
98
Earth
Goh heb dat met andere sommige downloads idd gezien en die waren volgens mij idd Dolby Vision.
Ja das echt balen...
Daar gaat de shield goed de mist in dan....
Lang leve google tv dan.

Die google tv doet dan wel geen audio passthrough zeker.
Misschien zet ik straks dan toch mn shield te koop