Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Door het voeren van een streng advertentiebeleid proberen we irritaties tot een minimum te beperken. Help ons door Home-Theater te whitelisten
Neen, een crash niet echt. Wat gebruik je om af te spelen ? Plex ? KODI ?Tegenwoordig heb ik regelmatig een crash met mijn shield. Na afspelen van een serie crasht de speler en enige manier om op te lossen is de stekker uit te trekken.
Nog iemand hier met hetzelfde probleem?
Doe gewoon zoals ik en XenoIk heb het probleem sinds kort. Maar komt nu regelmatiger voor. Na aflevering of 2 al bv...
Het is idd iets zoals Plex. Zal logfiles eens checken.
Kodi kan ik eens proberen. Maar dat gebruik ik niet meer omdat scrappen zo traag ging.
Ik gebruik de Emby addon voor kodi en werkt perfect!Wat gebuik jij? Embycon of emby addon voor kodi? Momenteel gebruik ik ze alle 2… Maar daardoor staat alles er 2x in natuurlijk. Dus een beetje zinloos om beide te gebruiken.
Goh heb dat met andere sommige downloads idd gezien en die waren volgens mij idd Dolby Vision.Is er nog iemand die wanneer hij rings of power afleveringen afspeelt op de shield, hij enorm vreemde kleuren krijgt?
Ik heb de indruk dat het aan de dolby vision is.... afspelen met google tv gaat wel perfect...
Ja das echt balen...Goh heb dat met andere sommige downloads idd gezien en die waren volgens mij idd Dolby Vision.
Dat staat gechecked, en dan nog speelt hij niet.Als Dolby Vision de oorzaak is, zou je deze setting moeten checken: https://www.nvidia.com/en-us/shield/support/shield-tv/enable-dolby-vision-hdr10-on-shield/