Ik heb het gewoon opnieuw geprobeerd en nu werkte het welImgur integratie? Wauw Super ! Thx ! Zal euh als ik tijd heb , mn eerste post aanpassen![]()

Laatst bewerkt door een moderator:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Door het voeren van een streng advertentiebeleid proberen we irritaties tot een minimum te beperken. Help ons door Home-Theater te whitelisten
Ik heb het gewoon opnieuw geprobeerd en nu werkte het welImgur integratie? Wauw Super ! Thx ! Zal euh als ik tijd heb , mn eerste post aanpassen![]()
Setting stond uit. Reup en voldoen aan deze condities:Is het niet mogelijk om bewegende Gifs te plaatsen als avatar?
Blijf binnen de afmetingen met de gif zodat het systeem deze niet kleiner moert makenthe animation is retained only if the uploaded photo is not resized, a resize removes it as well
Forum lag er gisterenavond terug een ganse tijd uit, wat was de reden ?
Ik had het ook graag geweten en het lijkt erop dat een server een DDOS aanval te verwerken kreeg. Deze site draait op server #2, maar zal wel invloed hebben gehad, daar het om de zelfde fysieke machine gegaan zal zijn...Wil ik ook weten!
+1 ik heb ze ook liever niet. tis niet meer mooi uitgelijndHet spijt me maar die afbeeldingen naast sommige rubriektitels (subforums) doen pijn aan mijn ogen, dan liever geen.