• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Problemen met het forum...

Chr1st0f

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
1.912
242
73
@demon: kan je de editor (CKEditor) upgraden zodat deze compatibel is met IE10 en IE11.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

luckske

Well-Known Member
13 apr 2014
1.651
47
61
Nog iemand problemen met het bezoeken van de website met een smartphone (niet via Tapatalk) - ik kan naar home-theater.be surfen alles is zichtbaar, maar als ik inlog krijg ik volgende PHP error: Fatal Error: </strong>Call to a member function announcement() on a non-object in /home/hometh1q/public_html/admin/applications_addon/other/shoutbox/classes/library.php on line <strong>390.   Probleem ligt ergens bij de Shoutbox blijkbaar, die is niet zichtbaar als je niet bent aangemeld en geeft dan ook geen error, vandaar enkel bij het aanmelden.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

sam

Member
19 feb 2013
568
10
23
Nog iemand problemen met het bezoeken van de website met een smartphone (niet via Tapatalk) - ik kan naar home-theater.be surfen alles is zichtbaar, maar als ik inlog krijg ik volgende PHP error: Fatal Error: </strong>Call to a member function announcement() on a non-object in /home/hometh1q/public_html/admin/applications_addon/other/shoutbox/classes/library.php on line <strong>390.   Probleem ligt ergens bij de Shoutbox blijkbaar, die is niet zichtbaar als je niet bent aangemeld en geeft dan ook geen error, vandaar enkel bij het aanmelden.
Hier ook hetzelfde probleem
 
Laatst bewerkt door een moderator:

demon

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
1.955
95
79
Nog iemand problemen met het bezoeken van de website met een smartphone (niet via Tapatalk) - ik kan naar home-theater.be surfen alles is zichtbaar, maar als ik inlog krijg ik volgende PHP error: Fatal Error: </strong>Call to a member function announcement() on a non-object in /home/hometh1q/public_html/admin/applications_addon/other/shoutbox/classes/library.php on line <strong>390.   Probleem ligt ergens bij de Shoutbox blijkbaar, die is niet zichtbaar als je niet bent aangemeld en geeft dan ook geen error, vandaar enkel bij het aanmelden.
  Probleem ligt niet echt aan de shoutbox, ik zou denk ik even taptalk opnieuw moeten installeren, blijkbaar iets fout gegaan onder de move
263a.png
  Update: De taptalk addon opnieuw installed, als het probleem er nog is, laat het weten.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.715
418
98
Earth
Fotos uploaden lukt niet meer
 
Laatst bewerkt door een moderator:

demon

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
1.955
95
79
bijlage test
 

Bijlagen

  • P1070522.JPG
    246,6 KB · Weergaven: 25
Laatst bewerkt door een moderator:

demon

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
1.955
95
79
Fotos uploaden lukt niet meer
  Werkt toch? Zie mijn post hierboven.   Zal wel komen omdat niet mod/beheer leden geen bijlagen kunnen uploaden.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

luckske

Well-Known Member
13 apr 2014
1.651
47
61
Update: De taptalk addon opnieuw installed, als het probleem er nog is, laat het weten.
  Hier is het probleem nog steeds aanwezig, maar het was niet met Tapatalk - het was met de (mobiele) browser van de smartphone.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

demon

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
1.955
95
79
Hier is het probleem nog steeds aanwezig, maar het was niet met Tapatalk - het was met de (mobiele) browser van de smartphone.
   
Idem op iPhone.
  Vreemd, ik heb dit dacht ik in de week opgelost, ga dit even verder onderzoeken!   Ik heb het in een mobile phone emmulator eens getest en krijg die foutmelding niet. Leeg zeker eens jullie browser cache.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

broodro0ster

Administrator
Home-Theater Goud
24 apr 2014
4.115
324
113
Vreemd, ik heb dit dacht ik in de week opgelost, ga dit even verder onderzoeken!   Ik heb het in een mobile phone emmulator eens getest en krijg die foutmelding niet. Leeg zeker eens jullie browser cache.
Alles gecleared en nog steeds die error. Volgens mij was het op een andere lijn in de code als met de desktop versie.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

demon

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
1.955
95
79
Alles gecleared en nog steeds die error. Volgens mij was het op een andere lijn in de code als met de desktop versie.
  Check nog eens aub, heb de stijl opnieuw gecached(hetgeen het probleem is).   Als de error er nog is, probeer een foto/screenshot te maken waar hij voorkomt.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

broodro0ster

Administrator
Home-Theater Goud
24 apr 2014
4.115
324
113
Check nog eens aub, heb de stijl opnieuw gecached(hetgeen het probleem is).   Als de error er nog is, probeer een foto/screenshot te maken waar hij voorkomt.
Bij mij het probleem van de baan
263a.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

luckske

Well-Known Member
13 apr 2014
1.651
47
61
Idem, werkt weer! Bedankt Demon!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Stiibun

Well-Known Member
19 feb 2013
3.276
211
68
Heb blijkbaar geen rechten om iets toe te voegen aan de shoutbox, in ieder geval nergens een invoerveld. Zie er nog mensen die dit voorhebben ?   Browser Safari 7.0.5
 
Laatst bewerkt door een moderator:

luckske

Well-Known Member
13 apr 2014
1.651
47
61
Heb blijkbaar geen rechten om iets toe te voegen aan de shoutbox, in ieder geval nergens een invoerveld. Zie er nog mensen die dit voorhebben ?   Browser Safari 7.0.5
  Geen problemen met de shoutbox hier, ook Safari 7.0.5.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

demon

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
1.955
95
79
Heb blijkbaar geen rechten om iets toe te voegen aan de shoutbox, in ieder geval nergens een invoerveld. Zie er nog mensen die dit voorhebben ?   Browser Safari 7.0.5
  Blijkbaar neemt de shoutbox de rechten van de hoofduser group niet over, opgelost.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Stiibun

Well-Known Member
19 feb 2013
3.276
211
68
Bevestigd enne bedankt Demon.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Xenomorph

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
2.067
89
53
@demon   Heb jij een backup van de vorige site want er ontbreekt een deel van een post!
 
Laatst bewerkt door een moderator: