• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Problemen met het forum...

Xenomorph

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
2.067
89
53
@demon   Heb jij een backup van de vorige site want er ontbreekt een deel van een post!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

demon

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
1.955
95
79
@demon   Heb jij een backup van de vorige site want er ontbreekt een deel van een post!
  Heb de database dumps nog, wat ontbreekt er? en welke post? link er dus eventjes naar :).   Update: Heb links via google terug kunnen vinden... kan wel eens gebeuren bij een databasedump dat er wat kleine dingen niet meekomen
263a.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

rho

Active Member
13 aug 2013
1.133
0
39
Sinds ik tapatalk heb geinstalleerd op mijn telefoon krijg ik geen notificatie mails meer in mijn mailbox. Is dat normaal? Of ligt dat aan de settings ergens in tapatalk?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

demon

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
1.955
95
79
Laatst bewerkt door een moderator:

rho

Active Member
13 aug 2013
1.133
0
39
Zo goed als alle meldingen staan op e-mail. Maar als er in een topic gepost wordt dat ik volg krijg ik geen mails meer en dat is sinds ik tapatalk heb geinstalleerd. Toeval?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

demon

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
1.955
95
79
Zo goed als alle meldingen staan op e-mail. Maar als er in een topic gepost wordt dat ik volg krijg ik geen mails meer en dat is sinds ik tapatalk heb geinstalleerd. Toeval?
  Zal dan aan taptalk liggen denk ik.. zal eens nakijken
263a.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

rho

Active Member
13 aug 2013
1.133
0
39
't Werkt weer. 'k Heb niks veranderd, maar ik krijg weer mails binnen.
263a.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

demon

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
1.955
95
79
't Werkt weer. 'k Heb niks veranderd, maar ik krijg weer mails binnen.
263a.png
  Welja, dat is goed nieuws! Ik heb ook niets veranderd, in acp geen logs van niet verzonden mails..
 
Laatst bewerkt door een moderator:

rho

Active Member
13 aug 2013
1.133
0
39
Misschien iets van Google. Ik moet mijn spam box eens nakijken. Af en toe vergist ie zich misschien.   edit: En ja hoor, alles stak in de spam-box.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

broodro0ster

Administrator
Home-Theater Goud
24 apr 2014
4.101
320
113
Ik gebruik het thema IP board en dan kan ik niet meer aan m'n account instellingen. Wou zonet een avatar instellen en heb naar een ander thema moet switchen om dit te kunnen doen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

demon

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
1.955
95
79
Ik gebruik het thema IP board en dan kan ik niet meer aan m'n account instellingen. Wou zonet een avatar instellen en heb naar een ander thema moet switchen om dit te kunnen doen.
  Is er een foutmelding ofzo? Want dat is niet de bedoeling.... toon eventueel ook een screenshot van wat je in de plaats krijgt..
 
Laatst bewerkt door een moderator:

broodro0ster

Administrator
Home-Theater Goud
24 apr 2014
4.101
320
113
Is er een foutmelding ofzo? Want dat is niet de bedoeling.... toon eventueel ook een screenshot van wat je in de plaats krijgt..
Uh ja, een screenshot zou handig zijn :p Excuses.

Geen foutmelding. Zoals je ziet zijn de icoontjes van de notifications maar half zichtbaar, maar ik kan er wel nog op klikken. Op m'n username kan ik niet meer klikken. Normaal gezien krijg je een dropdown als je daarop klikt met verschillende linkjes naar het CP van uw account. Dat werkt dus niet meer.   Ik heb al een andere browser geprobeerd en daar heb ik hetzelfde probleem. Als ik m'n skin verander lukt het wel.   Screenshot: http://cl.ly/WwrW
 
Laatst bewerkt door een moderator:

demon

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
1.955
95
79
Uh ja, een screenshot zou handig zijn
1f61b.png
Excuses. Geen foutmelding. Zoals je ziet zijn de icoontjes van de notifications maar half zichtbaar, maar ik kan er wel nog op klikken. Op m'n username kan ik niet meer klikken. Normaal gezien krijg je een dropdown als je daarop klikt met verschillende linkjes naar het CP van uw account. Dat werkt dus niet meer.   Ik heb al een andere browser geprobeerd en daar heb ik hetzelfde probleem. Als ik m'n skin verander lukt het wel.   Screenshot: http://cl.ly/WwrW
  Opgelost! Ik track 'clicks' op dat soort links, had zo'n tag niet netjes afgesloten en dus werkte niets meer
263a.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

broodro0ster

Administrator
Home-Theater Goud
24 apr 2014
4.101
320
113
Yes, de menu bar wordt terug volledig getoond. Thx!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

broodro0ster

Administrator
Home-Theater Goud
24 apr 2014
4.101
320
113
Nog een probleempje ondervonden. Toevallig heb ik er last van sinds het probleem van gisteren verholpen werd.

Iedere keer ik het forum bezoek, moet ik opnieuw inloggen
1f914.png
Ook al staat "hou me ingelogd" aangevinkt.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Chr1st0f

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
1.910
242
73
Dan moet je de cookies eens verwijderen in je browser, als je daarna aanlogt zal dit wel opgelost zijn.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

demon

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
1.955
95
79
Nog een probleempje ondervonden. Toevallig heb ik er last van sinds het probleem van gisteren verholpen werd. Iedere keer ik het forum bezoek, moet ik opnieuw inloggen
1f914.png
Ook al staat "hou me ingelogd" aangevinkt.
   
Dan moet je de cookies eens verwijderen in je browser, als je daarna aanlogt zal dit wel opgelost zijn.
  Vreemd, nooit iets van gemerkt.. wss corrupte cookie. Gewoon allen van deze site verwijderen. Kan ten vroegste maandag verder zien.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

broodro0ster

Administrator
Home-Theater Goud
24 apr 2014
4.101
320
113
Voorlopig lijk ik er geen last meer van te hebben
263a.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

broodro0ster

Administrator
Home-Theater Goud
24 apr 2014
4.101
320
113
Als ik vanuit de mobile view naar de desktop view ga, wordt het thema gereset.

Is dit normaal? Ik vind het irritant om dit telkens te moeten aanpassen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.707
418
98
Earth
Nooit de mobile view gebruiken
1f609.png
 
Laatst bewerkt door een moderator: