Skank
Well-Known Member
beideIs dat zo'n kort spel of is hij zo'n pro gamer?
Heeft 2,5 dagen goe doorgespeeld, tis vakantie he
Super spel zeg hij..
Twijfel nu wa doen, inruilen?
Of zelf ook spelen, en mn dochter ook spelen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Door het voeren van een streng advertentiebeleid proberen we irritaties tot een minimum te beperken. Help ons door Home-Theater te whitelisten
beideIs dat zo'n kort spel of is hij zo'n pro gamer?
Heb je toch nergens een optie voor?dreamland online invullen
Niet gekozen voor de UHD disclezer?En de PS5 (digital) staat hier ook te pronken! Wat een beest zeg , PS4Pro was al stevig, maar is maar klein vergeleken met dit. Voorlopig nog geen echte PS5 games, enkel PS4, maar alles speelt soepeler. En de interface is ook blazing fast in vergelijking met de vorige generatie.
Nu wachten tot Cyberpunk speelbaar is... en weer te koop bij Sony .
Nee, ondersteund blijkbaar geen Dolby Atmos, DTSX of Dolby Vision. Dus weinig meerwaarde sinds ik al een X800 UHD speler heb (welliswaar ook zonder Dolby Vision).Niet gekozen voor de UHD disclezer?
Het verhaal is in alle geval de moeite waard vind ik (tis wel een spécialleke, maar ik apprecieer dat wel) echter, de bugs doen er afbreuk aan. Ik ben op PS4 gestopt omdat het de ervaring breekt.Tevreden van cyberpunk? Want bugs zijn verschrikkelijk naar schijnt... Je kan de game nu wel spotgoedkoop kopen omwille daarvan. Gezien je toch zeker bug updates gaat krijgen is het misschien de moeite waard om gokje te wagen?
Daar zou ik niet op rekenen. Als de PS5 meer beschikbaar wordt gaat dat niet meer in prijs dalen denk ik.Prijs gaat alleen maar zakken natuurlijk. Kost nu €25. Met half jaar, met de meeste bugs er uit zal dat ook wel nog zo zijn hoop ik...
In algemeen kan je vb iets als een HDFury AVR 18Gbps key gebruiken als "splitter".Hoe sluiten jullie je PS5 / XBX eigenlijk aan? Want ik heb een receiver die niet met HDMI 2.1 compatibel is. Ben daarom beetje aan het twijfelen of ik die niet zou upgraden... Ik heb daar vorig jaar al een beetje aan gedacht door een redelijk entry level receiver te kopen omdat ik een vermoeden had dat ik die redelijk snel wou upgraden. HDMI 2.1 bestond toen nog niet op een receiver.
De modellen die dan later zijn uitgekomen heb ik gelukkig niet gekocht... Ik veronderstel dat er dit jaar meer mogelijkheden gaan zijn. Maar door het tekort aan chips vrees ik dat het dit jaar ook maar zwak zal zijn.