Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Door het voeren van een streng advertentiebeleid proberen we irritaties tot een minimum te beperken. Help ons door Home-Theater te whitelisten
Ik koop het als ik mijn PS5 heb. Niet meer in 2020 dus...Wie koopt er Cyberpunk 2077? Geen next gen maar ik twijfel serieus... Meeste reviews zijn lovend en noemen het 1 vd beste games van dit jaar. Next gen komt er mss zelfs niet in 2021...
Wie koopt er Cyberpunk 2077? Geen next gen maar ik twijfel serieus... Meeste reviews zijn lovend en noemen het 1 vd beste games van dit jaar. Next gen komt er mss zelfs niet in 2021...
Yep same here. Genoeg games op de backlog momenteel. Nu bezig met Last of Us part IIIk koop het als ik mijn PS5 heb. Niet meer in 2020 dus...
Kheb een beetje schrik dat de PS4 pro ergens tekort gaat komen en ik verwacht veel van het spel, dus ik wil er het maximum uithalen. Genoeg games om tot dan door te komen. (Hoewel ik na het lezen van de reviews toch even twijfelde)
Wie koopt er Cyberpunk 2077? Geen next gen maar ik twijfel serieus... Meeste reviews zijn lovend en noemen het 1 vd beste games van dit jaar. Next gen komt er mss zelfs niet in 2021...
Voorlopig nog niet, maar ik wil het graag spelen. Valhalla en Cyberpunk staan op m'n lijstje, maar voorlopig heb ik mijn PC op zolder gezet aan de sim rig.Wie koopt er Cyberpunk 2077? Geen next gen maar ik twijfel serieus... Meeste reviews zijn lovend en noemen het 1 vd beste games van dit jaar. Next gen komt er mss zelfs niet in 2021...
Hij oogt wel groot, maar ik vind hem wel mooi
Veel mooier dan xbox of de oude ps4
Goeie vraag. Het zou mij logisch lijken dat de parent-account ps+ neemt en dat alle kinderen eronder daar gebruik van kunnen maken. Maar kheb er zelf geen ervaring mee.Hij oogt wel groot, maar ik vind hem wel mooi
Veel mooier dan xbox of de oude ps4
Nu
Ik heb andere problemen
Ik wil dat mn dochter nu de ps4 gebruikt en mn zoon de ps5
Echter ik heb maar 1 PS network account op mijn naam.
Kan ik beide consoles op hetzelfde account laten werken zodat ik geen 2x psplus moet nemen?
Mn dochter heeft ook een fortnite account, en die gebruikt ze nu op de switch, ik wil echter dat zijn op de ps4 die account gaat gebruiken met haar savegames
Kan dat?
Ik heb toch wat moeite om alles over te zetten, vreemd..
Volgens de filmpjes is die transfer data zo gepiept, echter zegt hij dat hij mn ps4 niet vindt, terwijl beide gewoon via lan bekabeld zijn, erg vreemd