Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Door het voeren van een streng advertentiebeleid proberen we irritaties tot een minimum te beperken. Help ons door Home-Theater te whitelisten
Neh. XBX besteld. 10 november heb ik hem normaal gezien.
Lol. Gezellig. Jij als enige hier met de ps5. Ik als enige voor xbox. Beter topic veranderen naar next gen. Kunnen we elkaar jaloers maken...
PS5 owner +1
Hier komt 19 november ook een PS5 binnen![]()
Bij Game Mania, hebben laten weten dat ik eerste levering zit. 9 okt 2019 wel al pre order gedaan daar.Cool, waar heb jij besteld dan, want bij mij zal het helaas geen 19 november zijn
Bij Game Mania, hebben laten weten dat ik eerste levering zit. 9 okt 2019 wel al pre order gedaan daar.
En bij bol.com vorige week ook één kunnen pre orderen, voor de zekerheid![]()
Als ze beide aankomen gaat zowieso één de verkoop in of terug naar boloh kunnen we desnoods gebruik van maken indien mijn preorder later is?
Was de Pro niet pas na 5 jaar ofzo bij de PS4? Hopelijk niet teveel bugs bij de release, maar ik vermoed dat het wel zal meevallen.kan niet wachten tot ik m in huis kan hebben, heb hem nog niet ge-pre orderd wacht ik nog lekker mee.
launch is 9 van de 10x een hel qua bugs e.d. en mischien komt er nog een opvolger net als wat ps4 met de "Pro" had.