• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Sonos topic

Joske007

Moderator
Medewerker
4 mei 2013
4.181
144
68
En weer uitgesteld tot dinsdag.

Als ik woensdag geen bericht heb v verzenden, annuleer ik alles.
Aan die mooie prijs, ga je toch niet annuleren? Waarom, je hebt ampers tijd om er nu voluit van te kunnen genieten en je garantie loopt teven wat langer door ....
1f609.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.776
426
98
Earth
Deezer komt met een nieuw abonnement voor hd-streams van zijn collectie, speciaal voor Sonos-gebruikers. Met Deezer Elite kunnen gebruikers muziek op basis van lossless flac-bestanden streamen naar de luidsprekersystemen van Sonos.


Tot nu toe was de hoogste kwaliteit waarin Sonos-bezitters tracks van de Franse streamingdienst konden ontvangen mp3 op een bitrate van 320kbit/s, als onderdeel van het betaalde Deezer Premium+-abonnement. Volgens Deezer zouden niet alleen extreme audiofanaten betere kwaliteit willen, maar ook andere consumenten. Bovendien zou deze groep steeds groter worden, waarbij de dienst verwijst naar onderzoek van de Consumer Electronics Association.


Deezer en Sonos komen daarom met de Elite-dienst, die streamen van audio in het flac-formaat op 1411kbit/s biedt. Onduidelijk is hoe groot de collectie in flac is. De dienst meldt wel dat Deezer Elite-gebruikers kunnen kiezen uit de 35 miljoen nummers tellende catalogus, maar niet of al die nummers ook lossless aangeboden worden. Overigens is Deezer niet de eerste streamingdienst die het flac-formaat naar Sonos brengt; de Franse concurrent Qobuz deed dat vorig jaar al.


Deezer Elite komt op 15 september naar de VS, maar in de komende tijd moet de dienst ook arriveren in andere landen, waaronder Nederland.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.776
426
98
Earth
Pff terug uitgesteld mn playbar tot dit weekend
2639.png
En nog altijd heb ik geen radio beneden damn!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Jake

Well-Known Member
19 feb 2013
1.184
88
56
Ondertussen heb ik dus een Sonos Play1 in m'n bezit. Knap ding ,zeer tevreden mee. Later zal er misschien nog een Play1 of Play3 bijkomen ,we zullen wel zien.
1f604.png


Maar vraagje: Eind dit jaar zullen we gaan 'nieuwjaren' samen met wat vrienden in een gehuurd huisje waar er normaal gezien ook Wifi aanwezig zal zijn. Kan ik m'n laptop met al m'n muziek erop en een Sonos Play daar naar toe meebrengen en alles in dat netwerk steken en zonder gedoe naar m'n muziek luisteren en Internet radio ?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.776
426
98
Earth
Yep dat gaat gewoon plug n play enige voorwaarde is dat er internet toegang is. Zelfs wifi is niet nodig maar kan ook
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.776
426
98
Earth
Vraagjes

Ik heb de sonos via netwerk kabel continu aangesloten

Blijft dat lampje branden vd playbar? Dus die playbar kan niet uit? Hoeveel verbruikt dat ding? Werk ik best zo met zn eigen frequentie (rechtstreeks aangesloten op router) of toch via wifi?

Betreft de app...

Ik heb bv radiozender gevonden Ik voeg die toe onder favorieten en eigen radiozenders MAar het icoontje verdwijnt... Jammer... normaal?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Chr1st0f

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
1.918
242
73
Dat lampje kan je uitschakelen onder de instellingen van het toestel. En bij mij blijft alles onder favorieten staan.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.776
426
98
Earth
Ik bedoel het blijft wel staan maar dat fotootje is weg. de favoriet zelf blijft staan
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.776
426
98
Earth
Auch spotify via sonos app is niet dat... ik vind "your music" niet. enkel met playlists of telkens manueel album opzoeken ... hoe doen jullie het?

of iemand al eens de app sonopad geprobeerd?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.776
426
98
Earth
Niemand? vrouw zei deze morgen: ik wil een tweede sonos in badkamer lol das snel. Ze vindt het zalig de sonos in de living. Ik ook hoor
263a.png
ondertussen die 90 hoek graden voor de wii component ontvangen en aangesloten. Eindelijk weer hd beeld op de wii
263a.png
direct de optische kabel getest en het gaat. Ik hoef geen 90 graden. wat wel blijkt is dat de tv wel stil klinkt op de sonos. Speakers v tv staan uit.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Joske007

Moderator
Medewerker
4 mei 2013
4.181
144
68
Gewoon bij instellingen?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Joske007

Moderator
Medewerker
4 mei 2013
4.181
144
68
Bij instellingen, ga je naar "instellingen kamer", daar selecteer je EQ. Daar heb ik voor mijn ruimte, opstelling en smaak De treble verhoogd +/- 70% De Bas verlaagd naar +/- 40%. Loudness: staat actief
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.776
426
98
Earth
Introducing Sonos Software Update 5.2

Posted on November 4th, 2014 by Sonos Staff in News

 

Enjoy enhanced sound for your PLAYBAR and multi-account music service support. Try it today in beta.We invest in software and services to continue to give you more from your Sonos years after you first bring it to your home. This includes every part of the experience – from functionality, to an expanding portfolio of music services, and even the way your speaker sounds.

This year we’ve made Sonos even easier, faster and more flexible to setup and control with Sonos software updates. With Sonos 5.2, available to try in beta today*, we’ve built on that and more.

Enjoy a HiFi soundbar experience for your music with PLAYBAR sound enhancements.

The new software update includes a release for PLAYBAR that takes an already great music experience and makes it even better. With improvements to the soundstage (using stereo imaging), along with updates to the EQ and volume balance, even the slightest nuances in the music are positioned more clearly, so that you can experience a more immersive, natural sound.

Connecting to your entire world of music is even easier and more personalized with multi-account music service support and more.

Music is personal for every listener and as streaming continues to become mainstream, a great experience needs to embrace the changing times.

Sonos 5.2 includes multi-account music service support, so those of you living among other music lovers can easily listen to Sonos on your terms.

The new software update also gives instant control and faster time to your music.

Control your Sonos from the lock screen of Android smartphone or tablet to play, pause, and skip tracks in an instant. Easily find the music you love by searching across all your music sources, now inclusive of songs stored directly on your device. *Sonos 5.2 will be released later this year. Try it today in beta on Android devices and through the Sonos Desktop Controllers for Mac and PC.

For more information, please visit: www.sonos.com/beta.

Posted on November 4th, 2014 by Sonos Staff in News

- See more at: http://blog.sonos.com/news/introducing-sonos-5-2/#sthash.bWKHzcfk.dpuf

Bron sonos blog
 
Laatst bewerkt door een moderator: