Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Door het voeren van een streng advertentiebeleid proberen we irritaties tot een minimum te beperken. Help ons door Home-Theater te whitelisten
Zijn zaken die je toch van te voren wist, héSkank zei:Stel je bent boven in de badkamer.. Ipad of iphone ligt beneden... Moet je eerst nr daar.. Onhandig Telkens met smartphone id zak is niet te doen.
Ik gebruik de Sonos in de slaap- en badkamer als 'wekker'. De radio spring aan of een playlist begint te spelen (naargelang de goesting zeker) = uit uwe nest. Dan met een half oog dicht naar de badkamer en klaarmaken - radio en 't nieuws luisteren terwijl... enige dat mij op dat moment interesseert is de volumeknop kunnen bedienenSkank zei:Hoe doen jullie dit dan? Of staan jullie niet rechtstreeks op en nr badkamer?
dus die speelt zonder controller? Wat hij laatst speelde vermoedelijk.. Good to know. Ja eerst wifi testen en anders idd boost of bridge. Keep you informedToothLess zei:Ik gebruik de Sonos in de slaap- en badkamer als 'wekker'. De radio spring aan of een playlist begint te spelen (naargelang de goesting zeker) = uit uwe nest. Dan met een half oog dicht naar de badkamer en klaarmaken - radio en 't nieuws luisteren terwijl... enige dat mij op dat moment interesseert is de volumeknop kunnen bedienen Je kan uw wifi ook gaan gebruiken - denk niet dat je beiden kan combineren, tenzij je 2 gescheiden setups neemt (met 2 verschillende controllers?). Boosterke of bridge tussenduwen kan ook hé...