• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Sport Topic

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.715
418
98
Earth
Net terug van dokter.

Na 2x "lopen" zit ik met een zeer pijnlijke knie en been.

Resultaat bij de dokter is dat mijn gewrichtsbanden zeer los zitten en er een ontsteking op is.

Moet medicatie nemen en indien niet beter inspuitingen.


Ook werd er nu onmiddelijk gezegd dat lopen voor mij gewoon niet meer mag.

Voila!

Nooit meer lopen. Leuk is anders, kreeg net hoop.

Ik mag iets anders zoeken v sport als ik niet wil verdikken en om toch beweging te hebben.

Zwemmen is saai. En fietsen alleen... Tja...

I dunno

Cut zeg!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Sphinkx

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.478
309
93
Niets van lopen of gewoon afstand lopen dat niet meer mag?   Want anders zijn er nog genoeg mogelijkheden zoals Tennis, Squash, badminton, fitness, ...   Fietsen alleen. Genoeg clubs om je op in te schrijven hoor... Je kan ook voor MTB gaan.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.715
418
98
Earth
Niets van lopen.

Mtb mag ook niet..
 
Laatst bewerkt door een moderator:

skoebiedoe

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.150
68
58
Tja,dan cafe sport en regelmatig dieeten.;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

sam

Member
19 feb 2013
568
10
23
Lopen is het slechtste dat er is voor je knie. Maar goed dat heb je ondertussen, jammer genoeg, al ontdekt...


Wandelen... Je gaat lachen maar wandel eens, een half uur of langer, aan 7.5 à 8km/uur op een loopband met hellingspercentage 12.5%. Je zal verschieten hoe intensief dit is. Het is ook nog eens beter voor je knie, beter voor je verbranding (tragere hartslag wat beter voor je is als je wil vermageren), beter voor je hart dan je als een onnozele kapot te lopen.   Zoek je anders ergens fiesttrainingsdvd's en koop een spinningfiets of rollen en een degelijke fiets. Dan kan je trainen mbv die fietstrainingsdvd's. Die dvd's zijn lessen van 30-60min met een virtuele coach die zegt wat je moet doen (op de trappers gaan staan, zitten, hogere versnelling etc). Ondertussen rij je bvb de Mont Ventoux of l'Alpe d'Huez op. Lijkt saai maar is een pak leuker en intensiever dan doelloos rond te rijden. Ik denk er sterk over na om dit binnenkort, met de nieuwe lading ecocheques, aan te schaffen als aanvulling op de dagen dat ik niet naar de fitness ga.   Zwemmen is natuurlijk het beste om je lichaam te trainen. Maar ik doe het ook niet graag.   Eigenlijk doe ik niets graag van sport maar iedere keer als ik de fitness buitenkom is de voldoening groot en voel ik mij meteen een pak frisser/gezonder. Zit natuurlijk ook voor een deel in het hoofd maar ze zeggen niets voor niets "een gezonde geest in een gezond lichaam"
263a.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.715
418
98
Earth
Stappen aan 8 km per uur is wat ik gedaan heb.. Geen goed idee dus.

Fietsen op rollen is saai. , ik doe het soms terwijl ik een serie bekijk.

Misschien spinning.. Zal iets moeten zoeken
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Sphinkx

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.478
309
93
Fietsen mag maar MTB niet? Bizar...   Zwemmen is sowieso een oplossing maar dat is idd saai.   Boksen? Ook heel intensief. Maar mss ook niet goed voor je knie..
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.715
418
98
Earth
Boksen lol. Komaan serieus mannen.

Mn been was er zo goed als af...

Mtb is te belastend...

Voor de knie en druk die ik op de benen moet zetten op offroad gedeelte.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

djaxx

Well-Known Member
19 feb 2013
2.237
33
58
Koop u ne goeie koersfiets.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Joske007

Moderator
Medewerker
4 mei 2013
4.181
144
68
Koop u ne goeie koersfiets.
Lijkt me een goed idee en met de zeewind op kop, kan je volop genieten. Helaas woon ik niet aan zee
263a.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.715
418
98
Earth
Ben van plan om deze week te starten met fitness... Om te werken aan die sixpack
1f606.png
  Ik krijg een mooie 30% korting op een maandabonnement in sportoase fitness. Das wel mooi. Je kan gaan wanneer en zoveel je wil... Bedoeling is om 2 tot 3x week te gaan.   Dit in combi met mn fietstoerkes, moet toch wat opleveren.   Ook wordt je er mooi opgevolgd, en nu en dan testen...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

sam

Member
19 feb 2013
568
10
23
Voorzie minstens al 3x per week anderhalf à twee uur. Als je minder dan dat gaat, zal het weinig uithalen als je echt spiermassa wil bijkweken.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.715
418
98
Earth
Net terug van eerste fitness.. Wil dit toch 2 a 3x per week doen.. Aanvullend met fietsen...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.715
418
98
Earth
Gisteren tweede keer. Moet zeggen echt leuk. Heb zelfs zin om vandaag al terug te gaan lol
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.715
418
98
Earth
Vanmorgen 1,5u cardiotraining en 1u met gewichten   Verslaaaaaaavend!
 
Laatst bewerkt door een moderator: